Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Analýza obchodní účinnosti webu

Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

  • Prozkoumáme, zda je váš web dobře použitelný, důvěryhodný, konkurenceschopný a přesvědčivý
  • Nalezené nedostatky popíšeme a navrhneme vám jejich řešení.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Základem obchodně úspěšného webu je dobrá použitelnost

Použitelnost webových stránek definuje snadnost jejich používání. Jestliže se uživatel na webu ztrácí, neví co je jeho účelem, nemůže najít navigaci, nevyzná se v obsahu nebo struktuře, pak je slabým místem právě použitelnost. Chyby v použitelnosti tak mohou odradit velké množství uživatelů. Proto má tato oblast významný vliv na obchodní účinnost webu. Analýza obchodní účinnosti si neklade za cíl komplexně posoudit použitelnost daného webu, ale vypichuje jen nejdůležitější chyby, které mohou přímo bránit plnění jeho obchodních cílů.

Nedůvěryhodný web si zákazníky obtížně získá a udrží

Na internetu platí, že kdokoliv se zde může vydávat za kohokoliv a mnoho subjektů zůstává anonymních. Uživatelé pak právem nemají velkou důvěru k webům a webovým službám, protože si nejsou jisti, kdo za webem skutečně stojí a jaké jsou jeho záměry. Důvěryhodnost webu lze však cíleně posilovat a soustavně na ní pracovat. V analýze obchodní účinnosti posoudíme důvěryhodnost vašeho webu a navrhneme konkrétní kroky k jejímu posílení.

Přesvědčte své zákazníky, že vy jste ten pravý

Klíčovou roli v obchodní účinnosti webu hraje tzv. přesvědčivost. Přesvědčivost webu vypovídá o tom, jak moc web dokáže uživatele zaujmout a vyvolat v nich zájem o produkty nebo služby, které na něm společnost nabízí. Na zvyšování přesvědčivosti webu se mimo jiné podílí dobrý konverzní mechanismus, kvalitní a úderné texty, zdůraznění konkurenčních výhod a tzv. výzvy k akci. Právě to jsou prvky, které uživatele vyzívají ke splnění některého z možných cílů webu. Váš web posoudíme i z tohoto pohledu a navrhneme vám kroky, které váš web učiní přesvědčivějším.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Projektový návrh webu

Na základě dlouholetých zkušeností vám dokážeme poradit s celým procesem tvorby nového, případně rekonstrukcí stávajícího webu.

Obsahová analýza webu

Rozumí lidé obsahu vašich textů? Neodrazují je svou délkou a složitostí? Jsou dostatečné obchodně přesvědčivé? Na tyto a další otázky vám odpoví naše obsahová analýza.

Testování použitelnosti

Dobrá použitelnost webových stránek je podmínkou jejich úspěšnosti. Vaše stránky otestujeme nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit.

Analýza použitelnosti

Zkontrolujeme, zda váš web dodržuje obecně platná pravidla použitelnosti. Zjistíte, kde se dostávají vaši návštěvníci do nesnází i které části svého webu máte zpracované správně.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.