Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Analýza obsahu konkurence

Podnikáte v oboru, který má v online světě silnou konkurenci (například finančnictví, cestovní ruch či prodej spotřebního zboží) a chcete vyniknout? Poznejte silné a slabé stránky konkurence a využijte je ve svůj prospěch. K tomu vám pomůže Analýza obsahu konkurence.

  • Zjistíme, jakým obsahem disponují vaši hlavní konkurenti.
  • Navrhneme způsob, jak vytvořit ještě lepší obsah.

Co vám analýza obsahu konkurence přinese?

Analýza obsahu konkurence vám předá základní informace o obsahu vybraných webů konkurence a přinese přehled hlavních kladů a záporů jejich textů a práce s netextovým obsahem. Rozbor zpracujeme tak, aby vedl k vylepšení vlastního obsahu, doplnění chybějícího obsahu a využití slabých míst konkurence ve vlastní prospěch.

Analýzu obsahu konkurence lze zakoupit buď zvlášť, nebo jako doplněk k obsahové analýze či strategii.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Copyediting

Odborná úprava vámi vytvořených textů vede k snadnějšímu dosahování obchodních cílů. Obsah webu vám upravíme, aby byl čtivější a přesvědčivější.

Copywriting

Jediné, čím mohou webové stránky splnit svůj obchodní cíl, je jejich obsah. Vzhled může zaujmout, vytvořit atmosféru, získat důvěru. Prodává ale text.

Obsahová strategie

Nevíte si rady s tím, jaký text přidat na úvodní stránku? Máte copywriterský tým, ale chybí vám plán tvorby obsahu, který bude skutečně fungovat? Řešením je obsahová strategie.

Obsahová analýza webu

Rozumí lidé obsahu vašich textů? Neodrazují je svou délkou a složitostí? Jsou dostatečné obchodně přesvědčivé? Na tyto a další otázky vám odpoví naše obsahová analýza.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.