Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Audit přístupnosti

Ověřte si, zda vás nízká přístupnost vašich webových stránek nepřipravuje o dobré jméno, návštěvníky a zákazníky, zda neplatíte až 30 % výdajů na reklamu zbytečně či dokonce neporušujete zákon.

  • Ujistíte se, že je váš web přístupný všem potenciálním návštěvníkům.
  • Poradíme vám, jak odstranit případné překážky.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Přístupné stránky respektují uživatele - jeho technické vybavení, zdravotní dispozice, znalosti, zkušenosti a vzdělání. Nijak neomezují uživatele méně běžných internetových prohlížečů, nevidomé, tělesně postižené, barvoslepé, dyslektiky či cizince se špatnou znalostí jazyka.

Nepřístupné stránky brání některým skupinám uživatelů v přístupu k obsahu. Čtecí zařízení nevidomého je netlumočí správně, barvoslepý na nich přehlédne důležité sdělení, paraplegik nedokáže ovládat jejich navigaci, v méně obvyklém prohlížeči není vidět obsah.

Nová pravidla přístupnosti pro weby veřejné správy

Soukromý web může přístupnými stránkami získat “jen” konkurenční výhodu a nové zákazníky. Pro veřejný sektor jsou však bezbariérové stránky nediskriminující žádnou skupinu obyvatelstva povinností. Povinnost institucí veřejné správy mít přístupný web je zakotvena v Zákoně č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy. Nová pravidla přístupnosti jsou součástí vyhlášky (vyhláška o přístupnosti), která platí od 1. března 2008. Na znění těchto pravidel se podíleli odborníci z naší firmy.

Proč stojí přístupné stránky méně než nepřístupné

Ptáte se, kolik vás přístupné stránky budou stát? Rozhodně méně než nepřístupné. Počítejte s námi.

  • 7 % mužů je barvoslepých a nepřečte text na nevhodně barevném pozadí.
  • Každý pátý mladý člověk trpí dyslexií či poruchou soustředění a četba špatně uspořádaného textu či příliš malého písma ho značně unavuje.
  • Roste podíl seniorů, kteří aktivně využívají internet. Ti mají často problémy s nedostatečným kontrastem nebo malým písmem.
  • Řada uživatelů pracuje s méně obvyklými prohlížeči nebo mobilními zařízeními s malým displejem.

Celkem se k obsahu chybně vytvořených stránek nemusí dostat přes 30 % uživatelů – potenciálních zákazníků. Vytvořit nepřístupné stránky není o nic levnější než vytvořit stránky přístupné. Naopak nepřístupnost stojí hodně peněz navíc. Jestliže na své stránky nepustíte 30 % návštěvníků, pak jste 30 % peněz do jejich výroby, provozu a propagace investovali nadarmo. Nemluvě o škodách na dobré pověsti a značce.

Jak přístupnost stránek testujeme

Přístupnost webových stránek testujeme dle pravidel přístupnosti, která jsou součástí vyhlášky k Zákonu č. 365/2000 Sb., o informačních systémech veřejné správy. Na tvorbě těchto pravidel jsme se přímo podíleli. Můžeme ovšem použít i jinou metodiku dle vaší volby (WCAG, Section 508, Blind Friendly Web).

Z našeho auditu se dozvíte, zda jsou vaše stránky přístupné. Ale to není vše. Přesně zjistíte, co jsme testovali, proč je to důležité, jak by měl vypadat optimální stav a kterými chybami přicházíte o nejvíc návštěvníků. Navíc získáte konkrétní doporučení, jak chyby napravit a ztracené návštěvníky získat zpět.

Vyžádejte si nabídku na audit přístupnosti

Rozsah, průběh a cenu auditu přístupnosti je třeba sjednat individuálně. Kontaktujte nás laskavě formulářem ve spodní části stránky a my se s vámi obratem spojíme, abychom dohodli všechny podrobnosti. Jedná se o nezávaznou poptávku placené služby.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Testování použitelnosti

Dobrá použitelnost webových stránek je podmínkou jejich úspěšnosti. Vaše stránky otestujeme nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit.

Obchodní účinnost webu

Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

Analýza použitelnosti

Zkontrolujeme, zda váš web dodržuje obecně platná pravidla použitelnosti. Zjistíte, kde se dostávají vaši návštěvníci do nesnází i které části svého webu máte zpracované správně.

SEO analýza

Rozbor stránek z pohledu SEO je prvním krokem ke zvýšení návštěvnosti a přesnějšímu zacílení. Prověříme váš web, zjistíme, kde děláte chyby, a poradíme vám, jak je napravit.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.