Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Studie Česko na sociálních sítích 2011

Na základě dat z našeho monitorovacího nástroje Ataxo Social Insider jsme zpracovali studii, která popisuje české sociální sítě. Přečtěte si, kdy nejvíc píšeme na Twitteru, na Facebooku i na diskusních fórech.

Na základě dat z našeho monitorovacího nástroje Ataxo Social Insider jsme zpracovali studii, která popisuje české sociální sítě. Přečtěte si, kdy nejvíc píšeme na Twitteru, na Facebooku i na diskusních fórech.

Kompletní text v PDF dostanete zdarma, stačí pouze zadat e-mailovou adresu v následujícím formuláři. Část dat jsme publikovali na stránkách Tyinternety.cz - v článku o Twitteru, Facebooku a fórech.

Více o studii

Česko na sociálních sítích - studie 2011

Studie na 29 stranách prezentuje obsáhlé statistiky, jak o způsobu využívání sociálních sítí, tak o těch nejzajímavějších účtech - na Facebooku, Twitteru a také v diskusních fórech.


V případě Facebooku se soustřeďujeme jak na uživatele, tak na rozbor fungování nejúspěšnějších stránek na českém Facebooku (vycházíme z žebříčku SocialBakers). Na Twitteru navazujeme na veřejně dostupná data, která najdete pomocí našeho vyhledavače v českém a slovenském Twitteru: Klábosení.cz.


A zároveň si myslíme, že stejně, ne-li více zajímavá jsou diskusní fóra, na kterých se toho napíše mnohdy o značkách ještě více - a je to lépe dohledatelné, je možné s tím pracovat a je to obvykle relevantní obsah.


Závěr studie obsahuje představení našeho nástroje Ataxo Social Insider, který vyvíjíme déle než rok a půl a pro monitoring sociálních médií jej používají firmy jako O2, mBank, Česká pojišťovna nebo Fortuna. Doufáme, že tato studie bude pro vás pomocí i inspirací. Jedná se o první ze série white-papers, které plánujeme postupně zveřejňovat. V případě dotazů či zájmu o spolupráci nás neváhejte kontaktovat.

To nejzajímavější ze studie:

  • 500 nejaktivnějších účtů československého Twitteru vytvoří polovinu obsahu.
  • Téměř třetina účtů vznikla v roce 2011.
  • Nejčastějším jménem českého Facebooku je Martin Novák.
  • Nejvíc stránek i uživatelů publikuje odkazy, nejvíc "to se mi líbí" získávají ty nejkratší statusy.
  • Aktivních uživatelů fór je u nás víc než aktuálních uživatelů Twitteru.

 

Stáhněte si publikaci Česko na sociálních sítích.

Jak můžeme s Facebookem pomoci vám

Podívejte se na náš seznam školení v oblasti sociálních sítí, nebo si vyberte z rady našich produktů, které se zaměřujú na marketing v sociálních sítích. 

 

Nakládání s dokumentem

PDF studii si můžete zdarma stáhnout, vytisknout, umístit na vlastní web či libovolně jinak šířit. Měnit dokument a vytvářet odvozená díla bez souhlasu autora je zakázáno.

Chcete-li na studii odkázat, odkazujte na tuto stránku.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.