Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Heuristická analýza použitelnosti

Dobrá použitelnost webu je jedním ze základních faktorů, které ovlivňují úspěch webových stránek. Na základě dlouholetých zkušeností a testování byla vytvořena heuristická pravidla použitelnosti, kterým by měl vyhovovat každý web. V rámci analýzy:

  • Odhalíme hlavní nedostatky webu z hlediska použitelnosti.
  • Navrhneme priority, do kterých oblastí je vhodné se pustit nejdříve. 
  • Doporučíme vám vhodné řešení nebo navrhneme ideální postup pro úpravy problematické oblasti.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Proč je ověření použitelnosti webu důležité

Pokud nebude váš web srozumitelný a snadno ovladatelný, uživatelé se na něm ztratí. Budou frustrovaní a zřejmě si nic nekoupí ani neobjednají. Je jedno, kolik návštěvníků na váš web chodí. pokud nebude dobře použitelný, většina z nich ho bez efektu opustí. Zvyšovat návštěvnost webu je navíc možné jen do určité míry – výhodnější často bývá web vylepšit.

Lepší použitelnost stránek pak přinese vyšší zisk. Heuristická analýza použitelnosti je levnější alternativouuživatelského testování použitelnosti, které vám můžeme nabídnout také. Analýza sice na rozdíl od uživatelského testování neodhalí některé skryté nedostatky webu, určitě z ní ale získáte jasnou informaci o tom, jak si váš web z hlediska použitelnosti stojí.

Jak postupujeme při tvorbě heuristické analýzy použitelnosti

V první řadě ověříme, jestli web vyhovuje typickým uživatelským cestám a chováním vaší cílové skupiny a odhalíme místa, která by mohla být pro ně problematická. Také zkontrolujeme, jestli váš web vyhovuje přibližně 160 pravidel, které vznikla na základě moderních poznatků a ověřených výzkumů v oblasti použitelnosti webových stránek.

Před samotným rozborem stránek také doporučujeme na web nasadit nástroj na tvorbu clickheat map a zadání přístupu do Google Analytics (není to povinná součást zpracování analýzy, ale přístup k datům zkvalitní celkové zpracování výstupu).

Analýza použitelnosti je svým pojetím jedinečná – nejedná se totiž pouze o hodnocení jasně daných ukazatelů, ale o prověření webu v kontextu jeho zaměření a poslání. K vypracování heuristické analýzy použitelnosti jsou proto potřeba dlouholeté zkušenosti v tomto oboru. A ty naši specialisté mají! Analýza použitelnosti webu je plná obrázků a snaží se o maximální názornost, takže ji můžete rovnou použít jako zadání oprav pro firmu, která se o váš web stará.

Kolik analýza stojí a proč se vám vyplatí

Heuristická analýza použitelnosti stojí 29 995 Kč (bez DPH), tedy méně než polovinu typického uživatelského testování. Pokud budete mít k analýze jakékoliv dotazy, naši odborníci na použitelnost vám je přijedou osobně zodpovědět a analýzu představit. Můžete přizvat i svého dodavatele webu a ze schůzky se tak stane produktivní porada nad úpravami a dalším směřováním vaší prezentace na internetu.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Projektový návrh webu

Na základě dlouholetých zkušeností vám dokážeme poradit s celým procesem tvorby nového, případně rekonstrukcí stávajícího webu.

Obchodní účinnost webu

Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

Obsahová analýza webu

Rozumí lidé obsahu vašich textů? Neodrazují je svou délkou a složitostí? Jsou dostatečné obchodně přesvědčivé? Na tyto a další otázky vám odpoví naše obsahová analýza.

Testování použitelnosti

Dobrá použitelnost webových stránek je podmínkou jejich úspěšnosti. Vaše stránky otestujeme nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.