Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Komplexní nastavení webové analytiky

Měřicí systémy jako Google Analytics nabízejí spoustu možností a statistik, při jejichž vhodném nastavení získáte pro své rozhodování cenné a nezastupitelné informace. Naše dlouhodobé zkušenosti ukazují, že drtivá většina webů má měření chybně nastavené, a provozovatelé využívají z potenciálu Google Analytics jen nepatrný zlomek . Nebo hůře, vyhodnocují nesprávná data.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Webová analytika využívá dostupná data k tomu, abyste lépe pochopili, co v rámci vašeho byznysu funguje či nefunguje. Zkoumá, jak se chovají návštěvníci na webu a jaký obchodní přínos pro vás mají jednotlivé zdroje návštěvnosti.

Základem je výběr vhodného nástroje, jako je například měřící systém Google Analytics, a jeho nastavení přesně pro váš projekt a jeho specifické cíle. Investice do Google Analytics se vám však vrátí až v případě, kdy na základě dat začnete provádět změny. Díky webové analytice pak lépe nastavíte své priority v rámci online marketingu, protože jasně uvidíte, která změna bude pro váš byznys největším přínosem.

S pomocí webové analytiky:

  • Se zaměříme na nejdůležitější místa pro zvýšení výkonnosti vašeho webu a lépe pochopíme vaše zákazníky. Odhalíte, jak se chovají různé skupiny návštěvníků na webu, kde jsou slabá místa vašeho webu a určíte priority změn, které budou mít nejvýznamnější vliv na výkon.
  • Odhalíme potenciál kampaní a lépe rozložíme rozpočet na jednotlivé zdroje. Díky datům z Google Analytics nebo jiným nástrojům zjistíte, jak se jednotlivé zdroje ovlivňují, co funguje/nefunguje, které zdroje jsou spíše brandové a které jsou konverzní.
  • Začnete se rozhodovat na základě jasných podkladů. Data vám poskytnou odpovědi na široké spektrum otázek - např. na koho funguje/nefunguje věrnostní systém, jaké produkty propagovat v jednotlivých kampaních, jaký přínos bude mít zdražení produktů atp.
  • Vám pomůžeme měření nastavit správně tak, abyste ze svých dat vytěžili co nejvíce. Při nastavení Google Analytics vám doporučíme nasadit upravený H1.cz kód.

V čem vám data můžou pomoci:

  • Zjistit finanční přínos jednotlivých zdrojů návštěvnosti a na tomto základě se rozhodnout pro investici do jednotlivých marketingových kanálů.
  • Odhalit slabá místa/bariéry na webu na základě dat a zvýšit konverzní schopnost webu.
  • Zjistit vliv obsahové části na tržby, značku a povědomí o značce.
  • Zjistit finanční přínos webu a jednotlivých produktů na základě dat a poskytnout základy pro obchodní rozhodování.
  • Zjistit skutečnou návratnost kampaní a zvýšit jejich efektivitu.

Pro koho je webová analytika vhodná

  • Pro všechny, kteří se chtějí posunout ze stavu “myslím si” do stavu “vím”.

“Without data you’re just another person with an opinion.” W. Edwards Deming

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Analýza klíčových slov

Perfektní znalost klíčových slov, která se vážou k vašemu projektu, je tím nejdůležitějším pro to, abyste mohli začít zvyšovat návštěvnost svého webu z vyhledávačů.

Projektový návrh webu

Na základě dlouholetých zkušeností vám dokážeme poradit s celým procesem tvorby nového, případně rekonstrukcí stávajícího webu.

A/B testování

Rozhodněte se na základě dat, která varianta webu více vyhovuje vaši cílové skupině a má lepší vliv na jeho konverzní schopnost.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.