Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

2 workshopy, 10 přednášek, 12 řečníků: Hájednička zve na šestý CopyCamp

20. květen 2016

Ve středu 8. června 2016 se už pošesté uskuteční CopyCamp, konference, která je určená nejen copywriterům a obsahovým specialistům, ale všem, kteří považují kvalitní obsah za základ dobrého marketingu. Podtitul letošního ročníku zní „Copy pod mikroskopy“, kromě přesných čísel a případových studií se v programu objeví přednášky zaměřené na osobní produktivitu, ale i kreativní workshopy.

Program CopyCampu odstartuje před desátou dopolední Filip Kahoun, CEO Hájedničky, s příspěvkem o emocích v copywritingu. Následně ho na pódiu vystřídá analytik Luboš Květ s přednáškou o vyhodnocování obsahu plnou čísel. O propojení oborů SEO, UX a copywritingu pak povypráví dvojice Pavel Ungr a Honza Kvasnička. Dopolední program zakončí kreativní půlhodinka s lektory improvizace.

Další blok přednášek jsme potom zaměřili na jednotlivé žánry copywritingu. Martin Brablec bude mluvit o vzrušujícím nudném obsahu na webu, Tomáš Houska o facebookových aktivitách Českého olympijského výboru, Barbora Šťastná o svém blogu,“ přibližuje odpolední program Lucie Štěrbová z H1.cz.

Z úst Pavla Kropáčka si účastníci konference poslechnou, jak je to s právními limity textů, Daniel Gamrot nabídne způsoby, jak zvýšit osobní produktivitu, a Janek Rubeš poodhalí zákulisí vzniku jeho videosérie o pražských taxikářích.

Letošní CopyCamp jsme chtěli obohatit i o přednášky, které se netýkají jen samotného obsahu, ale i procesu jeho tvorby,“ vysvětluje Lucie Štěrbová. „Proto jsme oslovili odborníka, který bude mluvit o osobní produktivitě, nebo Andreu Moličovou a Tomáše Jirečka, kteří naučí, jak nastartovat kreativitu.

Oproti předchozím letům mohli organizátoři, díky kapacitně velkorysému prostoru, výrazně navýšit počet vstupenek. I tak jich je necelé tři týdny před začátkem akce prodaných více než 80 %. Podrobné informace o programu a vstupenkách najdete na www.CopyCamp.cz.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.