Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Filip Kahoun nahradí Davida Špinara ve funkci CEO H1.cz

19. květen 2014

Do agentury na výkonnostní marketing H1.cz nastoupí na pozici CEO od 1. června 2014 Filip Kahoun. Zakladatel agentury a její současný CEO David Špinar se chce věnovat rodině.

Filip Kahoun má bohaté zkušenosti z oblasti strategického marketingu a manažerského rozvoje. Víc než deset let působil v nejvyšším vedení společností Cetelem ČR, Česká pojišťovna, Generali pojišťovnaMall.cz. Jeho týmy získaly řadu prestižních, celonárodních ocenění za excelentní obchodní výsledky.

„Mám velikou radost, že mě nahradí právě Filip. Jeho dlouholeté manažerské zkušenosti jsou pro roli CEO H1.cz perfektní,“ okomentoval výběr nového CEO David Špinar.

Filip Kahoun, nový CEO H1.cz„S H1.cz mám výbornou klientskou zkušenost, nejdříve z České pojišťovny a potom z Generali. Během více než čtyř let spolupráce jsme společně vyhráli Internet Effectiveness Awards i WebTop100, a i díky tomu mám obrovský respekt k práci celého týmu H1.cz. Upřímně se těším na spolupráci se špičkami v oboru,“  vysvětluje Filip Kahoun. „Co se H1.cz podařilo za osm let existence vybudovat, je unikátní. Rozhodně chci do budoucna zachovat její identitu a komunikační styl. Odlišnost H1.cz a profesionalita je právě to, co z ní dělá špičku na trhu.“

Filip Kahoun převezme roli Davida Špinara od 1. června a zaměří se na rozvoj vztahů H1.cz s GroupM a QUISMA. „Ve spolupráci s QUISMA a GroupM vidím obrovský potenciál k růstu a jednu z cest, jak firmu rozvíjet dále. Chci zejména přispět k využití potenciálu klientů GroupM a jejich propojení se službami H1.cz,“ těší se Filip Kahoun na novou roli.

 

 Ve vedení firmy Filipa Kahouna doplní  Roman Appeltauer, současný Chief Operations Officer (COO) a Radka Hartmanová, současná Chief Commercial Officer (CCO). Roman jako COO zastřešuje odborná oddělení agentury a marketing, soustředí se především na synergii jednotlivých služeb agentury. Radka Hartmanová jako CCO má na starosti klientská oddělení a nabídku školení.

Vize firmy se nemění: poskytovat excelentní služby na poli výkonnostního marketingu pro největší hráče na trhu. „Pozice a úkol H1.cz v rámci skupiny mediálních agentur GroupM zůstává stejná: přinášet agenturním klientům inovativní a efektivní výkon pro jejich kampaně. Davidovi se v H1.cz podařilo vybudovat tak silný tým, že nemám ani stín pochybností, že by tomu po jeho odchodu mělo být jinak. David mi bude lidsky chybět, ale jeho rozhodnutí samozřejmě chápu a respektuji,“ okomentoval odchod Jiří Svoboda, CEO GroupM.

David Špinar odchází z vedení H1.cz, aby se mohl věnovat rodině: „Po tolika letech strávených v online marketingu se těším na odpočinek na farmě. Prozatím nemám žádné konkrétní plány, kam se vrhnout dále, a nepředpokládám, že by se to v nejbližší době mělo změnit. H1.cz je jako moje dítě. Proto se mi neopouští snadno, ale nastal čas, abych ji vypustil do světa, aby mohla dál růst a rozvíjet se. Ale už bez mého dohledu. Podařilo se mi vybudovat silnou firmu, která stojí na pilné a zodpovědné práci všech zaměstnanců, proto jsem si jistý, že se jí v rámci GroupM a QUISMA bude dařit i bez mé ochranné ruky,“ říká ke svému odchodu David.

Kdo je David Špinar:

David Špinar patří mezi uznávané odborníky v prostředí online marketingu. Je neúnavným propagátorem jeho výkonnostního pojetí, expertem na tematiku přístupnosti webových stránek, autorem českých pravidel přístupného webu a knihy Tvoříme přístupné webové stránky. Během osmi let ušel s agenturou H1.cz dlouhou cestu. Podařilo se mu z podkrovního start-upu vybudovat firmu o 100 zaměstnancích, značku s více než 10 000 fanoušky na sociálních sítích a respektovanou autoritu v oblasti výkonnostního marketingu. 

Kdo je Filip Kahoun:

Filip Kahoun vystudoval ekonomiku a management na Jihočeské univerzitě. Následně získal v roce 2005 mezinárodně uznávaný doktorát v oboru Marketing na Vysoké škole ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z oblasti strategického marketingu a manažerského rozvoje. Víc než deset let působil v nejvyšším vedení Mall, Generali, Česká pojišťovna a Cetelem. Jeho týmy získaly řadu prestižních, celonárodních ocenění z oblasti PR, online a marketingové komunikace. 

Kdo je H1.cz:

Agentura H1.cz byla založena v roce 2005. Na jejím vzniku se podíleli David Špinar, Michal Krutiš, Marek Prokop a Václav Štrupl. V roce 2011 se spolumajitelem stala firma Ataxo. V červenci roku 2013 koupila 100% podíl v H1.cz společnost GroupM, která je dceřinou společností agenturní sítě WPP. Jednička na výkonnostní marketing se tak zařadila do skupiny agentur zaměřených na performance marketing, vystupujících ve světě pod značkou QUISMA. Mezi současné klienty agentury patří Home Credit, Generali, Vodafone nebo Allegro. H1.cz je partnerskou agenturou Google a držitelem ocenění Internet Effectiveness Awards, WebTop100 nebo Česká cena za PR.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.