Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Osmý CopyCamp proběhne v prosinci. O přesazích promluví Ilinčev, Mužíková nebo Bělský

07. listopad 2017

Mušketýrské zvolání „Jeden za všechny, všichni za jednoho“ je podtitutem v pořadí už 8. ročníku konference CopyCamp. Ta proběhne 8. prosince 2017 v KZ Domovina v Praze. „Cílem je ukázat, jak důležité jsou v obsahovém marketingu přesahy i do jiných specializací,“ vysvětluje hlavní myšlenku konference Monika Kubešová z agentury H1.cz, která konferenci pořádá.

„Dobrý copywriter se neomezuje jen na psaní, ale má velmi dobré povědomí o SEO, ví, že by měl obsah vyhodnocovat, velmi často také spravuje sociální sítě,“ říká Monika Kubešová. „Na přirozené propojování disciplín tak klademe důraz nejen v každodenním agenturním fungování, ale chceme ho zdůraznit i na CopyCampu.“

Mezi tématy přednášek se tak objeví téma blogování a jeho širší kontext. Lucie Štěrbová z H1.cz popíše, jak se dá firemní blog vytěžit z pohledu SEO a jak ho případně využít jako alternativu k placeným PR článkům. Analytik Mirek Pecka pak propojí svět copywritingu s analytikou a vyhodnocováním. UX expert Ondřej Ilinčev popíše vliv písma a grafiky na konverze.

O psaní v roztěkané době, ve které je člověk od práce vyrušený v průměru každé 4 minuty, bude mluvit copywriterka Míša Mužíková. Vladimír Saur nastíní problematiku tvorby automatických textů, Ondřej Bělský, který vede SEO oddělení v Alza.cz, nabídne tipy, jak „být jako Alza“, tedy alespoň v oblasti přístupu k obsahu.

Přesah do práva, konkrétně do problematiky GDPR, která se (pro mnohé překvapivě) týká i copywriterů, nabídne advokátka Petra Dolejšová. Michal Kotek nabídne rady a tipy, jak nakopnout firemní Instagram.

Závěrečné dvě přednášky pak budou lehkým vykročením mimo copywriting a obsahový marketing. Petr Ludwig, autor bestselleru Konec prokrastinace, poví víc o tom, jak je kritické myšlení důležité pro business, a Jiří Charvát, dvojnásobný mistr ČR ve slam poetry bude v závěrečném stand-up vystoupení „pálit“ do vlastních (marketingových) řad.

Předprodej lístků začal 24. října, už po týdnu byly dvě třetiny vstupenek pryč. Posledních několik desítek jich ještě zbývá, nicméně organizátoři stejně jako v předchozích ročnících předpokládají, že bude vyprodáno.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.