Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

První pomoc pro váš obsah: 7. ročník CopyCampu už je za dveřmi

06. únor 2017

Další, v pořadí už sedmý, ročník CopyCampu je na spadnutí. Copywriteři a osvícení marketéři, kteří vědí, že bez kvalitního obsahu to nejde, se sejdou 8. března 2017 v kině Aero. Podtitul sedmého CopyCampu zní „První pomoc pro váš obsah“ a řeč bude například o e-mailingu, UX minimu pro copywritery nebo o tom, jak je důležité správně pojmenovat produkt nebo službu.

„Stejně jako loni chceme do přednášek dostat maximum konkrétních rad, tipů, triků, příkladů z praxe a vyvarovat se akademického teoretizování,“ říká Lucie Štěrbová z H1.cz. „A stejně jako loni chceme všem psavcům nabídnout nejen čistě obsahové přednášky, ale i přesah do dalších oborů.“

Ostatně, o tom, že copywriter by se neměl soustředit jen na písmenka, ale o obsahu přemýšlet komplexně, bude úvodní přednáška od Pavla Martinovského. O tom, jak je důležité při psaní textů myslet „UXově“ a co konkrétně to znamená, bude vyprávět Violka Kratochvílová.

O chybách, ale také o inspirativních nápadech pro e-mailing ještě v dopoledním bloku promluví copywriter Vladislav Bureš. „A protože jsou copywriteři často zároveň i správci facebookových profilů, zařadili jsme na dopoledne i přednášku Petry Kellerové, která ukáže nejčastější chyby, jichž se správci dopouštějí, aniž by o tom věděli,“ říká Lucie Štěrbová.

Odpolední blok přednášek odstartuje copywriter Richard Dobiáš, o obsahové strategii knihkupectví Martinus pohovoří Dušan Murčo. Proč je důležité míti správný název a jak na něj vůbec přijít poradí Michal Rožek. Svět copywriterů a právníků pak ve své přednášce propojí advokátka Petra Dolejšová – ta všechny přítomné přesvědčí o tom, že občas je třeba v textech vážit opravdu každé slovo.

Finále konference obstarají slečny z Loono.cz s povídáním o projektu #prsakoule a na úplný závěr vystoupí Pavel Novotný, bývalý šéfredaktor Extra.cz – povídat bude o síle sociálních sítí a o tom, jak mohou perfektně sloužit, ale během chvíle se proti dotyčnému i obrátit.

Program v hlavním sále doplní praktické workshopy v předsálí. Radim Krupka a Honza Ryšánek vysvětlí základy práce s placeným obsahem na Facebooku. První pomoc pro obsah pak doplní i první pomoc pro bolavá záda. „Každý copík ví, že když je tělo v nepohodě, psaní nejde od ruky. Proto jsme letos zařadili i workshop s fyzioterapeutkou, která účastníky naučí, jak správně sedět i jak rychle protáhnout ztuhlé tělo.“

Sedmý ročník CopyCampu hostí žižkovské kino AERO. A z necelých 300 vstupenek, které byly na začátku předprodeje k dispozici, už jich jsou dvě třetiny pryč. Pokud si tedy nechcete nechat CopyCamp ujít, s nákupem lístků pospěšte.

V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz, a to na e-mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku, Twitteru a Instagramu.

Během více než 10 let svého působení se Hájednička stala respektovanou autoritou, lídrem trhu v oblasti výkonnostního marketingu a značkou s více než deseti tisíci fanoušky na sociálních sítích. Největším firmám v ČR opečovává online strategie zahrnující SEO, PPC kampaně, copywriting a strategický rozvoj obsahu, UX, webovou analytiku, Facebook Ads a programatický nákup reklamy. Vyhrála řadu cen včetně Internet Effectiveness Awards, WebTop100 nebo Českou cenu za PR. Je partnerskou agenturou společností Google, Seznam a Facebook. Nic z toho by se nemohlo stát, kdyby pro Hájedničky nebyla práce zároveň zábavou <3

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.