Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

GroupM koupila H1.cz

16. červenec 2013

Skupina mediálních agentur GroupM, dceřiná společnost agenturní sítě WPP, koupila 100% podíl v H1.cz. Jednička na trhu výkonnostního marketingu H1.cz se tak zapojí do skupiny agentur zaměřených na performance marketing, která ve světě vystupuje pod značkou QUISMA. H1.cz tímto prodejem definitivně ukončila svojí rozluku s Ataxo a jeho majitelem, investičním fondem Garvest.

H1.cz byla založena v roce 2006 v Praze. Specializuje se na výkonnostní marketing. Momentálně zaměstnává přes 90 lidí a mezi její klienty patří společnosti jako Vodafone, Home Credit, Beiersdorf a Tchibo. Agentura má pobočky v Praze a Bratislavě. Čistý auditovaný obrat H1.cz a H1 Slovakia na konci roku 2012 činil přibližně 75 miliónů Kč.

David Špinar, Chief Executing Officer H1.cz, prozradil o koupi více: “Já i celý tým H1.cz se moc těšíme na to, až se staneme součástí GroupM a sítě QUISMA. Chceme i nadále růst stejným tempem a nabízet služby na nejvyšší úrovni i pro další zajímavé nadnárodní značky v našem regionu. Naším cílem je i těmto klientům přinášet ty nejlepší možné výsledky díky špičkovému výkonnostnímu marketingu.”

GroupM v Česku a na Slovensku zastřešuje mediální agentury Mediaedge, Mindshare, Mediacom a Maxus. GroupM akvizicí H1.cz významně posílí v oblasti výkonnostního marketingu.  

Jiří Svoboda, CEO GroupM Česká republika, k tomu říká: “Začlenění H1.cz, největší české agentury specializované na search a výkonnostní marketing, do struktur GroupM, je pro nás zásadní kvalitativní posun v oblasti digitálních médií. Spojení zkušeností a lidského potenciálu H1.cz s technologickými řešeními QUISMA přinese pro všechny klienty našich agentur ještě vyšší efektivitu kampaní a řadu nových možností, jak využít dynamické prostředí internetu pro jejich marketingové potřeby.”

Své nadšení též vyjádřil Ronald Paul, CEO QUISMA Holding: “V roce 2010 jsme se skvěle uvedli ve východní Evropě, a proto jsme se rozhodli v tomto regionu výrazně expandovat. Hledali jsme partnera, který je dostatečně inovativní a současně zavedený na trhu. V H1.cz jsme takového partnera našli. Těším se na spolupráci s velmi profesionálním týmem a jsem si jistý, že naší technologií přispějeme k dosažení znatelně lepších výsledků. Společně s úspěšným rozjezdem Polska nás akvizice H1.cz posouvá do pozice lídra ve střední a východní Evropě.”  

Všechny společnosti patřící pod WPP v České republice dohromady zaměstnávají přes 600 osob, a to s výnosy více než 70 milionů dolarů ročně. Ve střední a východní Evropě celá skupina, včetně přidružených podniků, zaměstnává kolem 6000 lidí s výnosy více než 600 milionů dolarů. Výnosy WPP z digitálního sektoru, včetně přidružených podniků, byly v roce 2012 více než 5 miliard dolarů, což představuje téměř 33 % celkových výnosů WPP. 

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.