Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

H1.cz navrhne online strategii a nový web pro Preciosa Crystal Components

10. listopad 2015

Internetová agentura H1.cz zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Preciosa Crystal Components. H1.cz navrhne celkovou komunikační strategii společnosti v online prostředí. Její klíčovou součástí bude i návrh zcela nové webové prezentace, jejíž spuštění je plánované na 1. 1. 2016.

Během výběrového řízení jsme ocenili výrazně prozákaznický přístup H1.cz, který přesahuje běžný rámec,“ říká Ivana Koutová, manažerka propagace Preciosa Crystal Components, a dodává: „Agentura si vybrala jeden z našich zákaznických segmentů, u kterého provedla dotazování, a představila detailní návrh myšlenkové stavby webu i dalších online aktivit s přímou vazbou na naši firmu a zákazníky.“

Strategie online komunikace společnosti Preciosa Crystal Components vzniká od samého počátku v souladu s přístupem „See Think Do Care“. Velký důraz proto klade H1.cz na výzkumnou část projektu. Znalost cílových skupin reprezentovaných tzv. personami a rozkrytí rozhodovacích fází jejich nákupního chování je totiž v tomto frameworku klíčové. Na výzkum pak naváže návrh vhodných sdělení a komunikačních kanálů, které budou přetaveny až do akčního plánu pro online komunikaci společnosti.

Netradiční přístup při přípravě a prezentaci našeho řešení nám ukázal, že jít proti klasickým konvencím se vyplácí,“ říká Jan Vašíček, account manager v agentuře H1.cz.

Samotná webová prezentace bude odrážet staletou historii a prověřenou kvalitu výrobků společnosti, ale také jejich nadčasovost, i spolupráci se současnými designéry. Preciosa Crystal Components se zaměřuje z 99 % na zahraniční trhy, zejména na Asii, Blízký východ a Brazílii. Web se stane důležitým akvizičním kanálem pro B2B segment napříč všemi klíčovými regiony.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.