Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Optimalizace pro zbožové vyhledávače

Využijte naplno velký prodejní potenciál vyhledávačů zboží a nepřenechávejte zákazníky zbytečně své konkurenci. Poradíme vám, jak na to.

    • Zhodnotíme váš produktový feed a pomůžeme vám ho opravit.
    • Připravíme dlouhodobou strategii na míru.
    • Přivedeme k vám návštěvníky rozhodnuté k nákupu.
    • Kampaň průběžně optimalizujeme a vyhodnocujeme.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
234 299 800

Co je optimalizace pro zbožové vyhledávače?

Vyhledávače zboží jsou webové stránky porovnávající ceny produktů v internetových obchodech a kvalitu služeb těchto obchodů. Jsou prodejním kanálem, který může v mnoha případech tvořit majoritní podíl všech prodejů internetového obchodu. Mezi přední české vyhledávače zboží patří například Zboží.cz nebo Heuréka.cz.

Mnoho e-shopů nevyužívá tyto nástroje prodeje efektivně. Pouhá registrace e-shopu a přidání XML feedu zboží nestačí. Je to pouze první nezbytný krok. Nenechávejte zákazníky zbytečně odcházet konkurenci – poznejte velký potenciál vyhledávačů zboží a využijte jej naplno!

Maximalizujte svůj zisk

Prostřednictvím zbožových vyhledávačů získáte návštěvníky, u kterých je velká pravděpodobnost nákupu. Uživatelé, kteří k vám jejich prostřednictvím přijdou, jsou již zpravidla rozhodnuti, že nakoupí, pouze si vybírají kde.

V rámci optimalizace nalezneme nedostatky vašeho webu z hlediska optimalizace pro zbožové vyhledávače, poradíme vám, jak je napravit, a ukážeme vám prostor pro další využití zbožových vyhledávačů. Cílem je maximalizace zisku.

Naše nabídka obsahuje:

  1. Audit zbožových vyhledávačů
  2. Nastavení kampaní
  3. Kontinuální správu kampaní

Audit zbožových vyhledávačů

Analýza přinese shrnutí chyb, které komplikují využití zbožových vyhledávačů k dosažení vašich obchodních cílů. Může se jednat jak o technické chyby týkající se XML feedů, které mohou komplikovat načítání vašich produktů, tak i o chybějící parametry, kvůli kterým může být vaše zboží ve srovnávání znevýhodněno. Odhalíme i špatné nastavení feedu a dáme vám doporučení, jak veškeré nedostatky odstranit. Zároveň vám představíme další možnosti, jak vám mohou zbožové vyhledávače pomoci.

Analýzu zbožových vyhledávačů připravujeme v podobě dokumentu PDF. V případě kontinuální spolupráce se audit stává vstupní analýzou a navrhované změny za vás můžeme realizovat my.

Kontinuální správa kampaní

Potřebujete něco víc, než dokument s výčtem chyb a návrhů řešení? Pomůžeme vám chyby a nedostatky odstranit a vést kampaně ve zbožových vyhledávačích za vás!

Správa kampaní ve zbožových vyhledávačích zahrnuje mimo jiné:

  • Úprava feedu (na začátku spolupráce), oprava chyb + doplnění povinných parametrů, zapracování doporučení, doplnění dalších chybějících parametrů (nepovinných), atd.
  • Kontrola konverzních kódů – zajištění nasazení těch správných.
  • Bidding – optimalizace cen za prokliky.
  • „Ověřeno zákazníky“ – práce s certifikáty, jejich nasazení, podpora recenzí.
  • Heuréka košík – komunikace s Heurékou, spolupráce při nasazení (pokud dává smysl).
  • Heuréka point – nastavení odběrových míst (pokud dává smysl).
  • Skrytí levných a nevýkonných produktů – práce s nabídkou produktů pro optimální výkon.
  • Zařazení nezařazených produktů do kategorií (párování produktů do produktových detailů).
  • Dostupnostní feedy – práce s dostupností produktů.
  • Partner sekce (rádce nákupu) – spolupráce a doporučení pro partnerské sekce + psaní textů.
  • Pečeť garance – pomoc pro zajištění a získání garance nákupu na Heuréka.cz.
  • Před Vánoci lze u produktů označit doručení do Vánoc (další odlišnost od konkurence).
  • Popisky produktů – úprava textů tak, aby byly optimalizovány dle hledanosti a výkonu (především u produktů zobrazující se ve fulltextu).
  • Další činnosti jako komunikace se zbožovými vyhledávači apod.

 

Certifikovaná agentura Mergado

 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Analýza návštěvnosti

Díky analýze návštěvnosti zjistíte, kdo váš web navštěvuje, jak se po něm pohybuje a kde naráží vaši návštěvníci na obtíže.

Strategie linkbuildingu

Rozhodujete se, zda bude mít budování zpětných odkazů nějaký přínos pro váš web? Nebo se linkbuildingu již sami věnujete a rádi byste své aktivity rozšířili i o pokročilejší metody? Strategie linkbuildingu vám ukáže cestu.

SEO analýza

Rozbor stránek z pohledu SEO je prvním krokem ke zvýšení návštěvnosti a přesnějšímu zacílení. Prověříme váš web, zjistíme, kde děláte chyby, a poradíme vám, jak je napravit.

Průběžné SEO

Chcete pro svůj web více návštěvníků a konverzí? Chcete aby byl váš web ve vyhledávačích dobře vidět? V rámci průběžného SEO vybereme nejvhodnější postup, kterým dosáhnete svých cílů.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.