Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Uživatelské testování použitelnosti

Uživatelské testování je nejlepší způsob, jak pochopit chování reálných uživatelů. Zjistíme, jak s webovou stránkou či aplikací pracují a:

  • Odhalíte největší problémy vašeho webu na základě chování cílové skupiny.
  • Navrhneme vám efektivní kroky k jejich odstranění.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Proč se věnovat uživatelskému testování

Pomocí uživatelského testování vytvoříme podmínky reálného uživatelského prostředí, ve kterém ověříme, jak se skutečně cílová skupina na webu chová a co je pro ně překážkou. Tyto detaily často rozhodují o úspěchu či neúspěchu celého projektu.  

V čem vám uživatelské testování pomůže

  • Na základě skutečného chování uživatelů se dozvíte, jak návštěvníci vnímají váš web a jestli plní jejich očekávání. 
  • Odhalíte problémy, na které při výběru vašich produktů nebo služeb narazí.
  • Prověříte, zda jsou texty na vašich stránkách srozumitelné
  • Ověříte si, zda se návštěvník na vašem webu snadno orientuje.
  • Ujistíte se, že případný zákazník nenarazí na zbytečné překážky.
  • Získáte rady, jak použitelnost vašeho webu vylepšit.

Kdy je vhodné uživatelské testování webu

  • Na začátku vývoje nového webu - otestovaní wireframů, grafiky či funkčního prototypu webu. 
  • Před spuštěním webu do ostré verze (beta verze webu). Díky testování se vyladí detaily a ověří hypotézy, které v průběhu návrhu projektu vznikly. 
  • Pro plně funkční web, který neobsahuje zásadní nedostatky z hlediska použitelnosti. V opačném případě doporučujeme nejdřív analýzu webu z pohledu obchodní účinnosti .

Jak probíhá test použitelnosti

  1. Osobní schůzka a příprava scénáře - základem uživatelského testování je příprava detailního scénáře navržený na míru projektu a jeho obchodním cílům. 
  2. Výběr cílové skupiny 
  3. Realizace testování - vybranému vzorku 6-15 uživatelů předložíme testované stránky (případně jejich grafický návrh) spolu s konkrétními úkoly, které mají na stránkách splnit. Při plnění úkolů uživatele pečlivě pozorujeme a zaznamenáváme všechny jejich reakce, úspěchy i klopýtnutí
  4. Analýza dat a vyhodnocení testování - Scénář testování, zápis z jeho průběhu i závěrečná doporučení od nás obdržíte v přehledné zprávě. Její součástí je podrobná analýza použitelnosti stránek upozorňující na všechny zjištěné nedostatky a soubor rad, jak tyto nedostatky napravit. 

Jednotlivá doporučení jsou uspořádána podle závažnosti s ohledem na návratnost vašich investic.

Při každé zakázce zvažujeme i další metody, jako je využití oční kamery nebo analytických nástrojů. Ty mohou zvýšit přínos uživatelského testování.

V případě zájmu Vám rádi připravíme cenovou kalkulaci na míru. Stačí napsat vaše požadavky do nezávazné poptávky .

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Projektový návrh webu

Na základě dlouholetých zkušeností vám dokážeme poradit s celým procesem tvorby nového, případně rekonstrukcí stávajícího webu.

Obsahová analýza webu

Rozumí lidé obsahu vašich textů? Neodrazují je svou délkou a složitostí? Jsou dostatečné obchodně přesvědčivé? Na tyto a další otázky vám odpoví naše obsahová analýza.

Testování struktury webu

Nechte si architekturu webu navrhnout přímo od vašich uživatelů.

Obchodní účinnost webu

Analýza obchodní účinnosti webu pohlíží na webové stránky jako na prodejní nástroj a hodnotí jejich schopnost naplňovat obchodní cíle provozovatele.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.