Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Použitelnost a přístupnost

Jedním ze základních faktorů úspěšnosti webu je jeho dobrá použitelnost a přístupnost. Cílem každé stránky je, aby se návštěvník cítil na webových stránkách co nejlépe, našel rychle a snadno požadované informace a web jej navedl k uskutečnění požadované akce.

  • Více návštěvníků se promění v zákazníky.
  • Zákaznící se častěji vracejí a opakovaně nakupují. 
pouzitelnost-big-blue.png

Pošlete nám nezávaznou poptávku

Analýzy webu - expertní hodnocení webových stránek

Na základě dlouholetých zkušeností a testování byla připravena pravidla, kterým by měly všechny stránky vyhovovat. Na základě expertní analýzy a použití analytických nástrojů jsme schopni vám připravit řešení problematických oblastí, které nevyhovují pravidlům z hlediska použitelnosti a přístupnosti nebo chování vaší cílové skupiny.

V čem vám pomůžou naše analýzy?

  • Odhalí hlavní nedostatky webu. 
  • Určí prioritní oblasti, do nichž je vhodné se pustit nejdřív. 
  • Doporučí vám vhodné řešení nebo navrhne ideální postup pro úpravy problematické oblasti. 

Chcete-li zlepšit výkon svého webu, vyberte si:

Analýza obchodní účinnosti

Váš web posoudíme jako prodejní nástroj a zhodnotíme jeho schopnost naplňovat vaše obchodní cíle.

Audit přístupnosti

Ověřte si, zda vás nízká přístupnost vašich webových stránek nepřipravuje o dobré jméno, návštěvníky a zákazníky, zda neplatíte až 30 % výdajů na reklamu zbytečně, či dokonce neporušujete zákon.

Analýza návštěvnosti a chování uživatelů na stránce

Odhalíte, kde se návštěvníci na vašem webu dostávají do nesnází a ověříte si, zda vynakládáte prostředky efektivně.

Heuristická analýza použitelnosti

Zkontrolujeme, zda váš web dodržuje obecně platná pravidla použitelnosti. Zjistíte, kde se dostávají vaši návštěvníci do nesnází i které části svého webu máte zpracované správně.

Testování webových stránek

Mnohá doporučení nebo hypotézy je vhodné otestovat a dál pracovat na jejich vylepšení s ohledem na reálné chování uživatelů. Prověříme vaše stránky nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit. Zjistíte, zda váš web dodržuje obecně platná pravidla použitelnosti. Nalezneme-li nedostatky, dáme vám doporučení, jak je řešit. V rámci našich služeb vám rádi pomůžeme s výběrem vhodné metody.

Proč testovat webové stránky?

  • Pomocí testování zjistíte reálné chování uživatelů. 
  • Odhalíte problematické prvky, které nejsou na první pohled uživatelům jasné. 
  • Ověříme si hypotézy a dostanete jednoznačné odpovědi na to, kde se uživatelé nejčastěji ztrácejí.
  • Lépe stanovíte priority na stránce. 
  • Po zapracování těchto nedostatků zvýšíte prodejnost vašich stránek. 

Chcete si otestovat svůj web? Vyberte si:

Uživatelské testování použitelnosti

Dobrá použitelnost (usability) webových stránek je podmínkou jejich úspěšnosti. Vaše stránky otestujeme nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit.

Testování struktury webu

Netrapte se sami se sestavováním struktury webu. Přenechejte ji svým budoucím zákazníkům. 

A/B testování

Získejte objektivní podklady pro své rozhodování a nevyužívejte náklady neefektivně. 

Feedbackový formulář

Dostaňte zpětnou vazbu od uživatelů svého webu a využijte této informace ke zlepšení a rozšíření svého byznysu. 

Full service - komplexní služby online marketingu

Proč zvolit full service internetové poradenství?

  • Správu veškerého online marketingu máte pod jednou střechou.
  • Sestavíme komplexní strategii online marketingu dle vašich potřeb.
  • Každé oblasti vaší online prezentace se věnuje zvláštní tým expertů.
  • Komunikace mezi týmy probíhá napříč všemi tématy online marketingu - webové konzultace, SEO, PPC a v neposlední řadě i Social media.
  • Cílem full service marketingu je vytvořit a zajistit efektivní způsob vaší propagace v digitálním světě.

Dozvědět se více o full service marketingu

Více než 50 % našich klientů je s námi už více než tři roky a 92 % z nich by nás rozhodně doporučilo dále.

Filip Kahoun H1.cz CEO Proč vybrat Hájedničku

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.