Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Projektový návrh webu

Vytvoření kvalitních a obchodně úspěšných webových stránek není jednoduché. Je třeba přemýšlet nad mnoha faktory, jako je cíl stránek, cílová skupina, obsah webu, jeho grafické ztvárnění, rozložení jednotlivých stránek a další. Na základě dlouholetých zkušeností vám dokážeme poradit s celým procesem tvorby nového, případně rekonstrukcí stávajícího webu.

  • Připravíme pro vás návrh webu, který usnadní dosahování vašich cílů.
  • Pomůžeme vám vybrat nejvhodnějšího dodavatele webu.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Jak vám při přípravě webu můžeme pomoci

Příprava nového webu se skládá z několika fází, přičemž asistovat vám můžeme u celého procesu od začátku do konce, nebo u vybraných kroků. Typicky mezi ně patří:

  • Ujasnění si koncepce webových stránek. V první řadě je důležité mít jasnou představu o poslání webových stránek, základních funkcích a cílové skupině. Na základě těchto informací je pak možné lépe naplánovat celý projekt webu a vyhnout se zbytečným překvapením v průběhu jeho tvorby.
  • Sestavení informační architektury webu. V rámci tohoto kroku V rámci tohoto kroku sestavíme strukturu webu podle předpokládaného obsahu jednotlivých stránek a navrhneme způsoby navigací. 
  • Vytvoření wireframeů. Navrhneme podobu a obsah webových stránek. 
  • Sestavení projektové dokumentace pro tvůrce webu. Na základě získaných informací pro vás vytvoříme návrh obsahu a struktury jednotlivých stránek, který poslouží jako podklad pro grafické zpracování webu. Součástí projektové dokumentace jsou také obecná pravidla pro implementaci webu, kterých by se měl tvůrce webových stránek držet.
  • Realizace výběrového řízení na dodavatele webu. V případě zájmu za vás oslovíme vybraná grafická studia a web-developerské firmy, které mají dostatek zkušenosti pro práci na vašem projektu. Na základě předem určených kritérií pak vyhodnotíme jejich nabídky a doporučíme vám nejvhodnějšího kandidáta.
  • Dohled nad tvorbou webu (supervize). Po zhotovení grafického návrhu vám doporučíme případné změny z hlediska důvěryhodnosti, přesvědčivosti a přístupnosti stránek. Zároveň budeme v průběhu tvorby webu dohlížet na jeho dodavatele a zajistíme, aby se postupovalo v souladu s projektovým zadáním.

Pro koho je služba určena

Spolupráce při tvorbě webu je vhodná pro každého, kdo se právě chystá vytvořit nový nebo zrekonstruovat svůj stávající web. Díky našim dlouholetým zkušenostem a znalostem si pojistíte, že váš nový web bude kvalitní, splní svůj cíl a především se vyvarujete mnoha drahých chyb a omylů. Nejlepší výsledky podle našich zkušeností přináší komplexní spolupráce při celém procesu tvorby nového webu, pomoci vám ale můžeme i s jednotlivými kroky, jako je posouzení kvality práce dodavatele či organizace výběrového řízení.

Způsob objednání a cena

Konkrétní průběh spolupráce při tvorbě či rekonstrukci webu vždy závisí na individuální dohodě. Od domluveného obsahu a rozsahu spolupráce se následně odvíjí i cena našich služeb a způsob financování. Kontaktujte nás proto pomocí nezávazného poptávkového formuláře, bude pro nás potěšením podílet se na přípravě vašeho webu.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Testování použitelnosti

Dobrá použitelnost webových stránek je podmínkou jejich úspěšnosti. Vaše stránky otestujeme nejmodernějšími metodami a doporučíme vám, jak je zlepšit.

SEO analýza

Rozbor stránek z pohledu SEO je prvním krokem ke zvýšení návštěvnosti a přesnějšímu zacílení. Prověříme váš web, zjistíme, kde děláte chyby, a poradíme vám, jak je napravit.

Analýza použitelnosti

Zkontrolujeme, zda váš web dodržuje obecně platná pravidla použitelnosti. Zjistíte, kde se dostávají vaši návštěvníci do nesnází i které části svého webu máte zpracované správně.

Audit přístupnosti

Ověřte si, zda vás nízká přístupnost vašich webových stránek nepřipravuje o dobré jméno, návštěvníky a zákazníky, zda neplatíte až 30 % výdajů na reklamu zbytečně či dokonce neporušujete zákon.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.