Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

První středa v Brně

V Praze už na české internetové scéně smysluplná diskuze nechybí. Ale v Brně už také ne. H1.cz uspokojí touhu po informacích i Brňáky, a to během Prvních střed. Pojďte s námi pravidelně diskutovat do JICu.

Potkávejme se a diskutujme

Po uspěchu Posledních střed jsme se rozhodli zavítat i za hranice Prahy a rozvířit diskuzi také v Brně. Ve spolupráci s Jihomoravským inovačním centrem a StartupClubem každou druhou první středu v měsíci přiveze H1.cz do Brna odborníka na danou problematiku.  V roce máme 6 každých druhých prvních střed, proto:

  • Pojďte s námi založit novou tradici diskuzních střed v Brně.
  • Potkávejte zkušené a známé kapacity i "offline" u kulatého stolu.
  • Objevujte aktuální slasti a strasti online marketingu.
  • Prakticky si vyzkoušejte, jak se co vlatně dělá.
  • Diskutujte s námi o tom, co vás zajímá a trápí.

Těšíme se na vás a vaše názory!

První středa v dubnu: 

Kreativní techniky pro nekreativce

Toužíte se stát kreativcem, protože „kreativci se celé dny flákají ve Falku, šňupou koks a balí holky.“

Děláte PPC reklamu, protože „kreativci jsou přece ti hlasití frajeři s longboardy a Macbooky, co pracují v reklamkách s nevyslovitelnými jmény,“ a vám ty sporty nikdy nešly. A vlastně vůbec nemáte rádi hlasité lidi. Stejně by vám to nešlo, protože „kreativním se člověk rodí.“ Tvrdí to máma, tak to musí být pravda. A když vám dojdou výmluvy, proč celé dny jen píšete reporty, tvrdíte, že „kreativci vypadají jako Suďák,“ a vám brýle nesluší.

Společně s Bětkou vás chceme První středu 1.4.  přesvědčit, že kreativní může být opravdu každý. Ukážeme vám techniky, které neutlačují introverty, juniory a jiné menšiny. Naučíme vás efektivnější způsoby než brainstorming. Přesvědčíme vás, že vymyslet další kampaň, slogan, nebo jenom dárky pro rodinu je tvrdá práce a ne náhodné osvícení. Ukážeme vám, že nemusíte mít kontakt na dealera, ani brýle Oakley, abyste mohli zářit na dalším pitchi. Samy jsme si všechno vyzkoušely nanečisto s kluky, které kreativa živí, ale i v praxi na mnoha ziskových a neziskových projektech. Dvě hodiny budete sedět na zemi s tužkou a papírem (notebooky nechte doma), potkáte nové lidi a odnesete si spoustu praktických tipů, které můžete aplikovat už ten večer.

#tohleneníApríl 

Registrujte se přes web Startupclubu.

Kde se sejdeme

Jihomoravské inovační centrum, U Vodárny 2, 616 00 Brno

Předchozí témata

 

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.