Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Realizace e-mail marketingu

V rámci e-mail marketingu vám nabízíme kompletní servis a tak za vás rozesílku rádi celou připravíme.

  • Svěřte emailing naším specialistům a nelamte si hlavy s přípravou.
  • Získávejte od nás kvalitní vyhodnocení včetně návrhů na zlepšení.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Co vám realizace e-mail marketingu přinese:

  • Komfort. Potřebovat od vás budeme minumum věcí.

Emailing je komplexní služba, kterou obvykle ve firmách těžko zvládne jedna osoba. Přenechte práci na nás, spolehlivost a flexibilita je samozřejmostí.

  • Maximální efektivita.

E-mailingová kampaň je vhodným prostředkem k vytěžování stávajících zákazníků. Součástí rozesílky je její podrobné vyhodnocení, odborný komentář a návrhy na zlepšení do budoucna.

Jak rozesílky obvykle probíhají:

Realizace e-mailingu představuje řadu na sebe navazujících kroků, z nichž každý rozhoduje o finální podobě a efektivitě kampaně.

Každé realizaci by měla předcházet domluva na smyslu a cílu rozesílky. Obvykle realizaci předchází strategie a nebo audit. Pokud žádnou strategii nemáte, doporučujeme začít právě s ní. Potom je možné věnovat se už přímo rozesílkám:

  • Navrhneme šablonu v podobě wireframu,
  • připravíme atraktivní grafický návrh vycházející z wireframu a designu vašeho webu,
  • šablonu nakódujeme,
  • vytvoříme atraktivní a přesvědčivé texty, nebo upravíme vaše vlastní,
  • nastavíme rozesílku ve specializovaném nástroji, vybereme vhodný předmět, nahrajeme databázi kontaktů a připravenou šablonu,
  • zajistíme rozesílku tak, aby si váš e-mail přečetl maximální možný počet adresátů a vy tak dosáhli vyšší míry konverze. Součástí rozesílky bývá A/B test pro zvýšení míry otevření e-mailu.
  • Po samotné rozesílce kampaň vyhodnotíme. Zaměřujeme se na faktory jakými je počet otevření e-mailu, míra prokliku na web, konverze, počet odhlášení odběru vašich e-mailu, nejklikanější odkazy v e-mailu apod. Na základě výsledků doporučíme přípradně co příště vylepšit.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Strategie e-mail marketingu

Chcete naplno nastartovat jeden e-mail marketingu? Sestavíme pro vás strategii, díky které efektivně dosáhnete vámi stanovených cílů.

Audit e-mail marketingu

Rozesíláte svým klientům pravidelné newslettery, ale nejste spokojeni s výsledky, které vám přináší? Vaše rozesílky kvalifikovaně zhodnotíme a poradíme vám, jak můžete odstranit případné nedostatky a svou aktivitu rozšířit.

Kampaně na Facebooku

Využijte potenciálu, který Facebook nabízí, a uspořádejte na této sociální síti jednorázovou kampaň.

Strategie pro sociální sítě

Miliony Čechů používají Facebook, několik desítek tisíc je na Twitteru. Firmy chápou, že sociální sítě mají v rámci on-line marketingu a PR své důležité místo. Chopte se příležitosti a nechte si od nás vypracovat strategii působení v sociálních sítích.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.