Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Školení PPC reklamy pro začátečníky

Během školení rozděleného do dvou půldnů se dozvíte vše, co budete potřebovat pro úspěšné založení a start PPC reklamy v systémech Google AdWords a Sklik.

Zaujalo vás toto téma?

Rezervujte si termín školení

nebo zavolejte na
602 609 333

Základní fakta o PPC reklamě:

  1. Do 15 minut můžete být na první straně ve vyhledávači.
  2. Sami si určujete, kolik jste ochotni zaplatit za přivedeného návštěvníka.
  3. Správou svých kampaní můžete ovlivnit výkon kampaní a často i znásobit návratnost vložených prostředků.
  4. Platíte pouze za reálného návštěvníka vašich stránek.
  5. Oslovujete zákazníka v konečné fázi rozhodování.

Na školení je potřeba mít vytvořený účet AdWords, který je čistý a neobsahuje žádné kampaně. Bude to pro vás testovací účet. Také vás prosíme o stažení Adwords editoru verze 11. Druhá část školení totiž bude ve znamení praxe. Logicky z toho tedy vyplývá, že se neobejdete bez vlastního notebooku.

Proč absolvovat školení PPC reklamy pro začátečníky ve dvou půldnech

Výše zmíněná fakta jsou zřejmě ta nejčastější, která se objevují ve spojení s Performance Advertising. Již málo se však mluví o tom, kolik inzerentů si za posledních pár let založilo účty v reklamních systémech, proinzerovali nemalé částky a získali za ně mizivé nebo dokonce žádné výsledky.

Jak zjišťujeme z rozhovorů s účastníky našich školení, absolutně největší množství chyb vzniklo již při zakládání účtů, při vlastním startu kampaní nebo špatným pochopením funkcí jednotlivých reklamních systémů.

Hlavním cílem tohoto školení je proto naučit vás postavit si své kampaně na správných základech. Ukázat, jak se vyvarovat často jednoduchých chyb z neznalosti, které následně mohou ovlivnit výkon vašich kampaní po několik měsíců i let. To vše je samozřejmě následováno zbytečnou ztrátou finančních prostředků.

Pokud jste se základy PPC reklamy již prokousali sami, navštivte naše pokračovací školení PPC reklama II.

Pro koho je toto školení určeno?

Nezáleží na tom, zda jste majitel nebo správce webu, zda je reklama a zvyšování návštěvnosti vaší hlavní pracovní náplní nebo třeba jen jejím doplňkem. Nezáleží na tom, zda se chcete věnovat PPC reklamě aktivně nebo jen potřebujete mít přehled o nových reklamních trendech.

Performance Advertising je jedna z nejefektivnějších a nejrychleji rostoucích forem internetové reklamy, proto je toto školení určeno všem, kteří vlastní nebo spravují libovolný internetový projekt a chtějí získat další zdroj velice relevantní návštěvnosti.

Naše školení proto navštěvují nejen majitelé stránek, ale i manažeři projektů, pracovníci v marketingu, reklamě a webdesignu.

Co se na tomto školení během dvou půldnů naučíte?

Školení trvá šest hodin, je ale rozděleno do dvou půldnů s týdenním odstupem. Máte možnost si látku zopakovat, nechat ji uzrát a hlavně ji řádně strávit a procvičit. Od lektora dostanete i praktický úkol, který vám pomůže nabyté znalosti efektivně uplatnit. Časy ani místo školení se nemění - vždy se sejdeme u nás v H1.cz a v čase od 12:30 do 17:00.

Dozvíte se vše, co budete potřebovat pro úspěšné založení a start PPC reklamy. Podrobně budou probrána tato témata:

  • Základy fungování reklamních systémůDozvíte se nejen základní principy a funkce fungování PPC systémů, ale získáte i další informace jak se tyto systémy vyvíjely v minulosti a jaké jsou předpovědi jejich vývoje v budoucnu, abyste se na ně mohli připravit.
  • Možnosti Performance Advertising - Zobrazovaní textových reklam ve výsledcích vyhledávání je jen jednou z mnoha možností reklamních systémů. Dalšími možnostmi jsou například grafické reklamy (bannery), videoreklamy nebo reklamní gadgety. Na našem školení proto probereme jak jednotlivé možnosti, tak jejich nejlepší využití.
  • Vhodné a nevhodné použití PA - Jistá použití Performance Advertising nemusí být vždy ideální pro daný produkt, proto si na konkrétních příkladech produktů a oborů ukážeme, jak v jejich případě PPC reklamu nejlépe použít.
  • Druhy reklamních systémů a jejich využití - Projdeme jednotlivě nejpoužívanější reklamní systémy, kterými jsou Google AdWords a Sklik. Podíváme se na konkrétní příklady, kde a za jakých podmínek se budou vaše reklamy zobrazovat,
  • Založení a správné nastavení účtů - U všech výše zmíněných systémů si projdeme zásady pro správné založení a nastavení vašich zákaznických účtů. Ukážeme si také důležitá nastavení, která nelze v budoucnu měnit a jak tyto části nastavit tak, aby i v budoucnu vyhovovaly vašim potřebám.
  • Platební modely a jejich výhody a nevýhody - Každý reklamní systém má své možnosti úhrady. Projdeme si každý z nich a doporučíme pro vaše záměry ten nejlepší.
  • Struktura úspěšné PA kampaně - Základními stavebními prvky PA kampaní jsou kampaně, reklamní sestavy, klíčová slova a reklamní inzeráty. Jednotlivě projdeme každý prvek a ukážeme si zásady pro dosažení těch nejlepších výsledků.
  • Efektivní správa reklamního účtu - Vlastní kampaň je jedna věc, efektivní správa věc druhá. Abyste ze svých kampaní dostali opravdu maximum, budete potřebovat kvalitní informace o tom, jak si vaše jednotlivé kampaně vedou. Projdeme si proto možnosti exportů, které jednotlivé systémy nabízejí a jak s nimi co nejlépe pracovat.
  • Měření výkonu kampaní - Performance Advertising je výkonová reklama. Ukážeme si proto systémy a jejich nastavení, které nám pro měření výkonu poskytnou ty nejlepší výsledky.
  • Usnadnění práce, pomocné nástroje - Jako první a stále jako jedni z mála, se věnujeme také správě kampaní s pomocí skvělého pomocníka, Google Editoru.

 

Kdo vás bude školit?

Reference

„Srozumitelné vysvětlení problematiky, názorné ukázky, lidský přístup. Organizaci školení hodnotím jako velmi kvalitní.“

Štěpánka Turková Crystal Web Limited

Školení PPC reklamy pro začátečníky

Cena: 3 950 Kč bez DPH

Podrobné informace
Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek ve 12:30, konec v cca 17:00
Potřebné znalosti žádné
Vlastní počítač nutný
Sleva   Vaše cena
10 % Opakované školení (do 6 měsíců) 3 555 Kč
20 % Stávající klienti H1.cz a VIP klienti 3 160 Kč
20 % Člen Asociace BIZ, Business tuesday, SPIR 3 160 Kč
10 % Klub Sphere, člen BizIT 3 555 Kč

Po přihlášení vám e-mailem zašleme zálohovou fakturu. Po jejím zaplacení vám místo závazně rezervujeme a poštou zašleme daňový doklad. Další informace získáte na stránce se základními informacemi ke školením.

Termíny

od 17. srpen 2016 do 24. srpen 2016 od 12:30 Praha – H1.cz Objednat kurz
od 21. září 2016 do 27. září 2016 od 12:30 Praha – H1.cz Objednat kurz
od 19. říjen 2016 do 26. říjen 2016 od 12:30 Praha – H1.cz Objednat kurz
od 16. listopad 2016 do 23. listopad 2016 od 12:30 Praha – H1.cz Objednat kurz

Obecné informace ke školením

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá, a na co se připravit. Prohlédněte si i naši nabídku slev pro stálé účastníky.

Individuální školení pro firmy

Jste firma a chcete se naučit růst nebo nováček, který se chce stát expertem na online marketing? Využijte naší zvýhodněné nabídky.

Organizační informace

Jak se na školení dostavit a jak školení probíhá.

Storno podmínky

Co dělat, když na školení nemohu dorazit.

Slevy a balíčky

Podívejte se na slevy školení. Již při dalším kurzu máte například slevu 10 %.

Průzkum spokojenosti

Průběžně sledujeme spokojenost účastníků našich školení. Podívejte se na výsledky tohoto průzkumu.

Lektoři

Seznamte se s odborníky českého internetu, který vám na našich školeních předají své znalosti.

Související školení

30. srpen 2016 Praha – H1.cz

Školení remarketingu

Lektor

Marek Slavíček

Dostatek volných míst
Přihlásit se na školení

25. srpen 2016 Praha – H1.cz

Školení optimalizace pro zbožové vyhledávače

Lektor

Jana Nováková

Dostatek volných míst
Přihlásit se na školení

15. září 2016 Praha – H1.cz

Workshop: Jak si namixovat online marketing prakticky

Lektor

Michaela Podzimková

Dostatek volných míst
Přihlásit se na školení

Zobrazit všechna školení

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.