Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Workshop uživatelského testování

Uživatelské testování je nejjistější cesta, jak se dozvědět, s čím mají uživatelé na vašem webu problém, co jim brání nebo znesnadňuje používání webu. Zároveň je to metoda, která není levná, pokud si ji budete objednávat jako službu u specializované agentury. Můžete se ovšem naučit testovat sami a základní testování webu tak zvládat svépomocí - na workshopu uživatelského testování se dozvíte, co je k testování potřeba, jak se správně provádí a hlavně si ho sami vyzkoušíte - připravíte si scénář testování na svém webu a otestujete si jej na živém testerovi.

Zaujalo vás toto téma?

Rezervujte si termín školení

nebo zavolejte na
602 609 333

Co se na školení naučíte?

Zajímat se budeme hlavně o nejčastěji používané metody UX designu:

  • Jak se uživatelské testování provádí
  • Jak připravit scénář testování
  • Jak vybrat testery
  • Vyzkoušíte si testování vybraného webu
  • Jaké jsou další metody testování (remote user testing, testování struktury, clickheat mapy, AB testování)

Pro koho se školení hodí?

  • Člověk, kerý má na starosti vylepšování webu - optimalizuje konverzní schopnosti a hledá další cesty, jak zvýšit výkon webu
  • Člověk, který má na starosti přípravu nového webu, případně redesing, a chce si návrhy otestovat na uživatelích.
  • Konzultant z agentury či freelancer, který by rád začal využívat uživatelské testování při ladění webů svých klientů. 

Kdo vás bude školit?

Workshop uživatelského testování

Cena: 4 450 Kč bez DPH

Podrobné informace
Co je v ceně tištěné podklady, certifikát, občerstvení, oběd
Počet účastníků maximálně 6
Rozsah školení začátek v 10:00, konec v cca 17 hod
Vlastní počítač nutný
Sleva   Vaše cena
10 % Opakované školení (do 6 měsíců) 4 005 Kč
20 % Stávající klienti H1.cz 3 560 Kč
40 % Studenti 2 670 Kč

Po přihlášení vám e-mailem zašleme zálohovou fakturu. Po jejím zaplacení vám místo závazně rezervujeme a poštou zašleme daňový doklad. Další informace získáte na stránce se základními informacemi ke školením.

Termíny

Obecné informace ke školením

Přečtěte si, jak se na naše školení přihlásit. Dozvíte se, jak celý kurz probíhá, a na co se připravit. Prohlédněte si i naši nabídku slev pro stálé účastníky.

Individuální školení pro firmy

Jste firma a chcete se naučit růst nebo nováček, který se chce stát expertem na online marketing? Využijte naší zvýhodněné nabídky.

Organizační informace

Jak se na školení dostavit a jak školení probíhá.

Storno podmínky

Co dělat, když na školení nemohu dorazit.

Slevy a balíčky

Podívejte se na slevy školení. Již při dalším kurzu máte například slevu 10 %.

Průzkum spokojenosti

Průběžně sledujeme spokojenost účastníků našich školení. Podívejte se na výsledky tohoto průzkumu.

Lektoři

Seznamte se s odborníky českého internetu, který vám na našich školeních předají své znalosti.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.