Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Správa a optimalizace PPC kampaní

Nechte si od nás navrhnout strategii, strukturu i vhodné metriky úspěšnosti propagace. Správa PPC kampaní od H1.cz zahrnuje i průběžný monitoring a optimalizaci PPC kampaně, o kterých vás budeme pravidelně informovat.

  • Získáme pro vás více relevantních návštěvníků a zákazníků.
  • Pomůžeme vám budovat značku.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Co je správa a optimalizace PPC kampaní

Společně s vámi stanovíme strategii reklamních kampaní, cíle, ke kterým budou směřovat, a metriky, podle kterých budeme hodnotit úspěšnost. Definujeme vhodnou strukturu kampaně. Vybereme relevantní klíčová slova a vytvoříme reklamní texty. Nastavíme měření kampaní v PPC systémech, poradíme vám s jeho implementací. Kampaně budeme průběžně optimalizovat podle jedinečných metodik, vycházejících z dlouhodobých zkušeností a interního know-how. Cílem optimalizace je maximalizovat efekt a snižovat náklady. Zajistíme průběžný monitoring kampaně i vyhodnocování klíčových parametrů v pravidelných reportech.

Díky správě a optimalizaci PPC kampaní:

  • Do 15 minut můžete být na první straně ve vyhledávači.
  • Sami si určujete, kolik jste ochotni zaplatit za přivedeného návštěvníka.
  • Správou svých kampaní výrazně ovlivníte jejich výkon a často i znásobíte návratnost vložených prostředků.
  • Platíte pouze za reálného návštěvníka vašich stránek.
  • Oslovujete zákazníka v konečné fázi rozhodování.


PPC kampaně svěřené H1.cz spravuje tým specialistů s dlouholetými zkušenostmi. Všichni členové oddělení PPC reklamy jsou držiteli titulu Google Advertising Professional, H1.cz je držitelem certifikace Adwords Qualified Company.

Co obnáší správa PPC kampaní od H1.cz

  • Společně s vámi stanovíme strategii reklamních kampaní, cíle, ke kterým budou směřovat, a metriky, podle kterých budeme hodnotit úspěšnost.
  • Definujeme vhodnou strukturu kampaně. Vybereme relevantní klíčová slova a vytvoříme reklamní texty.
  • Nastavíme měření kampaní v PPC systémech, poradíme vám s jeho implementací.
  • Kampaně budeme průběžně optimalizovat podle jedinečných metodik, vycházejících z dlouhodobých zkušeností a interního know-how. Cílem optimalizace je maximalizovat efekt a snižovat náklady.
  • Zajistíme průběžný monitoring kampaně i vyhodnocování klíčových parametrů v pravidelných reportech.

Případová studie

Pro eshop VašeČočky jsme pomocí PPC reklamy zvýšili počet konverzí 13x a snížili ceny za objednávku o 2/3.

VašeČočky - případová studie

Související služby

Průběžné SEO

Chcete pro svůj web více návštěvníků a konverzí? Chcete aby byl váš web ve vyhledávačích dobře vidět? V rámci průběžného SEO vybereme nejvhodnější postup, kterým dosáhnete svých cílů.

Reklama na Facebooku

Jistě znáte jednu z nejrychleji rostoucích sociální sítí, sdružující dnes již přes 1 milion Čechů. Z pohledu marketérů je její oblíbenou součástí prostor pro placenou reklamu, tak zvané Facebook Ads.

Mobilní reklama

Stále více lidí si kupuje smartphone, tráví spoustu času používáním mobilních aplikací a procházením internetu z mobilního zařízení. Obrovským způsobem tak roste prostor pro propagaci. Nečekejte a využijte tento potenciál pro propagaci vaší mobilní aplikace nebo zvýšení prodejního výkonu webu.

Display reklama

I display reklamu lze vnímat výkonově. Sestavíme optimální strategii display kampaní a připravíme vhodné kreativy. Kampaň průběžně vyhodnocujeme a optimalizujeme tak, aby co nejvíce podpořila vaše obchodní cíle.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.