Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Strategie e-mail marketingu

Chcete naplno nastartovat jeden e-mail marketing? Sestavíme pro vás strategii, díky které efektivně dosáhnete stanovených cílů. Dobrá strategie je základem kvalitních rozesílek, jak ukazují naše zkušenosti i mnohé studie.

  • Vhodná segmentace zajistí až o 30% vyšší open rate.
  • Díky dobře nastavené strategii získáte skrze e-mail marketing až o polovinu více konverzí.
  • Výběrem vhodného nástroje dokážete automatizovat rozesílky a snížit počty odesílaných e-mailů.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Co vám strategie e-mail marketingu přinese

Díky strategii e-mail marketingu budete přesně vědět, jak nastartovat e-mailing tak,
abyste využili maximálního potenciálu. Se strategií budete připraveni:

  • nastavit vhodné cíle a metriky pro vyhodnocování e-mailingu,
  • rozesílat chytřejší e-maily a minimalizovat tak počet odhlášení,
  • začít s rozesílkami na nejvyšší pro vás dostupné úrovni.

Strategie navrhujeme klientům, kteří zatím s e-mailingem nezačali, nebo ho mají v počáteční úrovni bez jednoznačného konceptu a cílů.

Jak strategie e-mail marketingu vypadá:

Strategie e-mail marketingu je komplexní dokument, kdy na základě charakteru vašeho podnikání navrhneme:

  • typy rozesílek (prodejní / informační / transakční e-maily),
  • vhodnou periodicitu a kalendář rozesílek na celý rok podle vaší sezony,
  • témata rozesílek (slevy, akce, sezona),
  • typy cílových skupin pro jednotlivé rozesílky, práce se segmentací databáze,
  • jak e-mailing měřit a vyhodnocovat (definování ideálních UTM parametrů
    a důležitých KPI),
  • pravidla a nezbytnosti pro soulad v rámci Zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, Zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a také se Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2000/31/ES a 2002/58/ES.
  • možnosti automatizace kampaně (automatické odhlašování a naopak přihlašování k odběru),
  • jak na A/B testování a optimalizaci e-mailingu,
  • rozvoj databáze - získávání nových kontaktů.

Běžný postup po strategii

Po strategii obvykle klientům zajistíme realizaci první rozesílky. Ta se obvykle skládá z:

  • přípravy grafické šablony pro emailing (wireframy, grafika, kódování)
  • nastavení systému pro rozesílky
  • přípravy obsahu (copywriting)
  • rozesílky včetně A/B testu, vyhodnocení a doporučení do budoucna

Pro koho je strategie vhodná

Strategie je vhodná například v těchto případech:

  • Rozesílku emailingu zatím neděláte (kromě transakčních automatizovaných emailů).
  • S rozesílkou jste začli pomocí nespecializovaného nástroje (Outlook, interní systém na rozesílky).
  • Nedokážete odpovědět na otázku "proč bude můj emailing úspěšný".
  • Nevyznáte se v možnostech, nástrojích a trendech.

Pokud už e-mailing děláte, potom pro vás může být vhodnější Audit e-mailingu. V případě, že máte zájem o strategii, kontaktujte nás v nezávazné poptávce.

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Strategie pro sociální sítě

Miliony Čechů používají Facebook, několik desítek tisíc je na Twitteru. Firmy chápou, že sociální sítě mají v rámci on-line marketingu a PR své důležité místo. Chopte se příležitosti a nechte si od nás vypracovat strategii působení v sociálních sítích.

Reklama na Facebooku

Jistě znáte jednu z nejrychleji rostoucích sociální sítí, sdružující dnes již přes 1 milion Čechů. Z pohledu marketérů je její oblíbenou součástí prostor pro placenou reklamu, tak zvané Facebook Ads.

Realizace e-mail marketingu

E-mail marketing patří mezi nejefektivnější nástroje internetového marketingu. Umožňuje snadno šířit sdělení a obchodní nabídku. Výhodou je prodejní výkonnost, nízké náklady.

Audit e-mail marketingu

Rozesíláte svým klientům pravidelné newslettery, ale nejste spokojeni s výsledky, které vám přináší? Vaše rozesílky kvalifikovaně zhodnotíme a poradíme vám, jak můžete odstranit případné nedostatky a svou aktivitu rozšířit.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.