Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Strategie pro sociální sítě

Miliony Čechů používají Facebook, několik desítek tisíc je na Twitteru. Firmy chápou, že sociální sítě mají v rámci on-line marketingu a PR své důležité místo. Chopte se příležitosti a nechte si od nás vypracovat strategii působení v sociálních sítích.

  • Nadefinujeme vhodné cíle vašeho působení v sociálních sítích.
  • Ukážeme vám, jak jich dosáhnout.

Zaujala vás tato nabídka?

Objednejte si naše služby

nebo zavolejte na
272 763 111

Sociální sítě jsou jedinečným marketingovým nástrojem, se kterým se k cílové skupině dostanete velmi blízko. Soustředí se na nich nezanedbatelné množství uživatelů a cenné je i to, že podporují loajalitu stávajících klientů a zákazníků a fungují i jako nástroj PR a link buildingu - přináší další výhody v SEO. Pravděpodobně uvítáte, že na nich lze dosáhnout výjimečných výsledků i bez vysokých investic.

Nabízíme vám podrobnou strategii, která je šitá na míru vašemu projektu. Strategie je základním kamenem pro vaše působení v komunitních sítích. Obsahuje konkrétní metody a kreativní nápady, které jen čekají na realizaci.

Strategie vám pomůže:

  • odhalit potenciál, který se v sociálních sítích skrývá
  • stanovit si cíle a dosahovat jich
  • zjistit, jak získávat fanoušky a odběratele
  • rozhodnout, co na sociálních sítích publikovat
  • propojovat web se sociálními sítěmi
  • rozhodnout, zda je pro vás vhodná PPC reklama na Facebooku
  • zůstat v souladu s pravidly (žádné riziko ztráty účtu atp.)

Můžete si vybrat ze dvou variant strategie. První se týká Facebooku, zatímco ve druhé reflektujeme i ostatní sociální sítě.

Varianta A: Facebook

Ve strategii se zaměříme na definování cílů a na konkrétní metody, jak cílů dosahovat. Popíšeme vaši cílovou skupinu a její specifika v rámci FB, prověříme aktuální stav vaší prezentace na Facebooku. Vytvoříme plán, jak by měla vypadat vaše oficiální stránka, navrhneme, jak získávat fanoušky. V dokumentu naleznete také doporučení pro vytváření aplikací, provázání Facebooku s webem a PPC reklamu. Na konci dokumentu uvedeme shrnutí vhodných aktivit podle priorit.

Pro koho je varianta A vhodná

Tato varianta je vhodná především pro ty firmy a organizace, které potřebují zlepšit svůj stávající profil na Facebooku, nebo naopak pro ty, které chtějí s prezentací na nejkomplexnější a nejpoužívanější sociální síti teprve začít. Jsou to firmy a organizace, které stojí o přímý kontakt s cílovou skupinou – potencionálním nebo stávajícím zákazníkem.
Strategii využívají jak e-shopy, tak obsahové servery. Vhodná je také pro organizace a firmy podnikající nejen na internetu (restaurace, divadla, ZOO apod.).

Varianta B: Facebook a další sociální sítě

V této variantě se kromě Facebooku zaměříme na využívání dalších sociálních sítí. Zhodnotíme, které mají pro daný projekt smysl, a nastíníme konkrétní kroky, jak jich využívat. Zabýváme se video servery (YouTube, Stream), Location Based Services (služby založené na poloze uživatele jako je Foursquare, Gowalla, Fiddme a další) a dalšími specializovanými komunitními sítěmi jako je Twitter a Flickr.

Pro koho je varianta B vhodná

Tato varianta je vhodná především pro větší firmy a organizace, které už mají své příznivce, a dostatek zajímavého obsahu vhodného k online sdílení (fotky, videa, infografiky, statistiky). Strategie je ideální pro organizace, které nabízejí neobvyklý a zajímavý produkt či službu, chtějí pojmout sociální sítě komplexně a mají chuť se jim průběžně věnovat.
Typicky se jedná například o cestovní kanceláře, gastronomické organizace, televizní kanály a rádia, velké specializované firmy, které se stávají autoritami v oboru. Bývají to ale i drobní průkopníci se zajímavým zbožím, které má potenciál na sociálních sítích zaujmout.

Případová studie

Progresivní kampaň na Facebooku "Klikni si pro slevu", během 7 měsíců přinesla Generali 4 000 nových pojistných smluv.

Generali

Proč spolupracovat s H1.cz?

  • Využíváme nejkvalitnější nástroje na trhu
  • Jsme partnerem Google
  • Naše hodnocení se odvíjí od našich výkonů

Související služby

Kampaně na Facebooku

Využijte potenciálu, který Facebook nabízí, a uspořádejte na této sociální síti jednorázovou kampaň.

Reklama na Facebooku

Jistě znáte jednu z nejrychleji rostoucích sociální sítí, sdružující dnes již přes 1 milion Čechů. Z pohledu marketérů je její oblíbenou součástí prostor pro placenou reklamu, tak zvané Facebook Ads.

Správa PPC kampaní

Nechte si od nás navrhnout strategii, strukturu i vhodné metriky úspěšnosti propagace. Správa PPC kampaní od H1.cz zahrnuje i průběžný monitoring a optimalizaci PPC kampaně, o kterých vás budeme pravidelně informovat.

Audit sociálních sítí

Neplní vaše aktivita na sociálních sítích vaše představy a cíle? Rádi byste v této oblasti vytěžili více? Vaše dosavadní působení zhodnotíme a poradíme vám, jak odstranit případné nedostatky a svou aktivitu rozšířit.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.