Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Poslední středa - Plánování online budgetu

    31. říjen 2017

    Placená reklama má u většiny firem nezastupitelné místo v online marketingové strategii. Cílí přesně a přináší rychlé výsledky. Rozpočet však většinou nebývá bezedný. Proč, kam a jak rozpočet alokovat? Jak u různých typů byznysů ohlídat efektivitu kampaní napříč kanály? Jak porozumět svému zákazníkovi, kdy posilovat brand a kdy jet hlavně výkon? A proč jednoduché CTRL + C a CTRL + V v onlinu prostě nefunguje? Inspirujte se, jak najít svou vlastní cestu, jak v onlinu zabodovat!

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

  • Poslední středa - (ne)Plánovaný rebranding

    08. říjen 2017

    Rebranding je vedle redesignu jeden z největších strašáků každého marketingového manažera. Co se stane s čísly, když kompletně změníte název brandu? Jak vypadá proces velké rebrandingové kampaně Japonka / Kamali (Homecredit) ve srovnání s neplánovou změnou brandu z Pepa.cz na Klido.cz? Jak vycházejí předpoklady vyjádřené v číslech ve srovnání se skutečným dopadem změny brandu?

  • Pavel Pajkrt_seo_h1.cz_digisemestr

    02. říjen 2017

    Jak být na internetu nalezitelný pro roboty i reálné uživatele. Jak lépe využít čas, který vám vyhledávací robot věnuje? Jak pracovat s klíčovými slovy a obsahem? Proč a kde získávat zpětné odkazy? Jak vše doměřovat a podle čeho vyhodnocovat?

  • Poslední středa: Digitální PR - Lucka Štěrbová (H1.cz), Zdeněk Dvořák (Linki.cz)

    01. červen 2017

    Obstojí tradiční PR techniky ve zrychleném online světě? Stále platí, že potřebujete téma, příběh a nápad. Potřebujete ale dnes i novináře? I na to odpovíme na Poslední středě věnované PR, (ne)povedeným tiskovým zprávám, novinářům, influencerům, ale i „přirozenému“ linkbuildingu - zkrátka světu na pomezí marketingu a PR. Přijďte si poslechnout, jak tyhle světy jednoduše propojit. A být tak vidět nejen na stránkách klasických médií, ale i ve výsledcích vyhledávání nebo v obsahu, který produkují lidé, jejichž slovo má v online světě váhu.

  • Poslední středa: Digitální PR - Marek Bačo (Mediacom)

    01. červen 2017

    Obstojí tradiční PR techniky ve zrychleném online světě? Stále platí, že potřebujete téma, příběh a nápad. Potřebujete ale dnes i novináře? I na to odpovíme na Poslední středě věnované PR, (ne)povedeným tiskovým zprávám, novinářům, influencerům, ale i „přirozenému“ linkbuildingu - zkrátka světu na pomezí marketingu a PR. Inspirujte se, jak tyhle světy jednoduše propojit. A být tak vidět nejen na stránkách klasických médií, ale i ve výsledcích vyhledávání nebo v obsahu, který produkují lidé, jejichž slovo má v online světě váhu.

  • Síla titulků (Lucie Štěrbová)

    04. květen 2017

    Lucka Štěrbová pro #holkyzmarketingu

  • Poslední středa: HR kampaně v době onlinové

    04. květen 2017

    Jak do svého týmu přilákat ty nejlepší kandidáty v době, kdy uchazeči prochází kariérní stránky jako eshopy, jednotlivá místa hodnotí jako produkty a rozhodně mají z čeho vybírat? Stavte na skvělé značce, působí jako magnet. Online navíc nabízí nečekané možnosti v tom kdy a jak relevantní publikum oslovit. Pokud své kandidáty dobře znáte a zaútočíte přímo na komoru, pro úspěšnou HR kampaň nakonec nepotřebujete ani obrovské rozpočty. Lucy Winklerová (Miton) a Petr Vejrážka (H1.cz)

  • Copycamp2017- Dušan Murčo

    27. březen 2017

    Počkej, Martinus není reklamka? Ne, ještě pořád ne! Ale stejně jako v reklamce i my víme, že lidé od nepaměti milují příběhy a emoce. A ono to s knížkami jde dělát lépe než s pracím práškem. Takže levou zadní? You wish... :-)

  • Copycamp2017 - Pavel "Mari" Martinovský - Nemoci obsahu a jejich léčba

    21. březen 2017

    Zdravý nemocný – je váš obsah v dobré kondici, nebo je na tom opravdu bledě? Z bohatého lexikonu online nemocí vyberu ty nejčastější a jejich příznaky. A jak se jich zbavit? Odpověď na tuhle otázku za 3 bludišťáky se vám pokusí nastínit Pavel Martinovský svou úvahou o tom, co by měl umět, o co by se měl zajímat a kam by se měl ubírat dnešní copywriter.

Počet položek na stránce: 1-10 ze 237

1 2 3 4 13 24

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.