Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Videa a prezentace

Podívejte se na nejnovější prezentace a videa z našich přednášek a vystoupení.

  • Poslední středa: Data-driven business management

    26. duben 2018

    Jak vypadá řízení e-commerce projektu, které si troufáme označit za „data-driven“? Jak je toto řízení náročné na technologie, pravděpodobností matematické modely a je možné jeho převedení do každodenní praxe? O své zkušenosti se dělí Milan Merglevský (H1.cz), Adam Zamojski (Kulina) a Martin Zítek, který aktuálně zavádí technologické inovace do praxe v Mall Group. Na reálných příkladech předvedou datovou integraci a popíšou, jaký má vliv nejen na každodenní rozhodování o marketingových investicích, ale i na komunikaci mezi dalšími týmy, které mají na starosti například produkt, nákup apod.

  • Poslední středa: Symbióza PPC a offlinových kampaní

    05. duben 2018

    Co se týče rozsahu marketingových investic, i v dnešní internetové době převládají ty do offlinové reklamy. K plnému využití potenciálu onlinu je tak třeba citlivě vnímat vlivy, které offline reklama přináší. Společně se podíváme na to, jakým způsobem lze optimalizovat PPC reklamu právě v závislosti na offlinových aktivitách. Jak u velkých klientů, kteří kampaně kombinují s TV kampaněmi, tak i u malých projektů, které sice nepracují s milionovými rozpočty, ale přesto právě u nich mohou promyšlené úpravy přinést zásadní výsledek. Na exkurzi do PPC světa vás zve MARTIN MATĚJKA, lídr Performance Advertising oddělení v H1.cz.

  • Poslední středa: Nevyužitý potenciál onlinu v B2B

    01. březen 2018

    V čem konkrétně se liší online vesmíry B2B a B2C firem a jak velké rozdíly panují mezi samotnými firmami? Jaká je motivace B2B zákazníků, které online kanály fungují nejlépe a jak se jejich strategie liší od B2C přístupu? Kde má B2B prostor pro zlepšení a kde by se naopak B2C mohlo učit? B2B prakticky a s nadhledem s Andreou Krejčí, marketingovou manažerkou firmy Gumex a Martinem Kružíkem z H1.cz.

  • Poslední středa - Jak připravit váš web na GDPR (Petra Dolejšová, eLegal)

    03. únor 2018

    Do začátku platnosti nařízení GDPR zbývá pár měsíců. Jak to udělat, abyste s návštěvníky svého webu mohli i nadále marketingově pracovat, ať už jim chcete zasílat newslettery, cílit na ně reklamu nebo jen sledovat jejich chování? Co si na webu pohlídat, jak a kde nastavit souhlasy se zpracováním osobních údajů, kdy o tom návštěvníky pouze informovat a především, co má takový souhlas nebo informace vypadat a co všechno vlastně musí obsahovat?

  • Copycamp2017 - Blogujte. Ale chytře! (Lucie Štěrbová)

    13. prosinec 2017

    Píšete firemní blog? A píšete ho dobře? Pro spoustu “blogerů” platí, že pro ně práce na blogu končí s poslední větou. Blog pak existuje jen proto, aby existoval. Přidaná hodnota je nulová, čtenářů málo, náklady vysoké. My se podíváme trochu za roh - a ukážeme si, jak blog chytře využít třeba v remarketingu, nebo jak na maximum vytěžit jeho SEO potenciál.

  • Copycamp2017 - Jak dokázat, že má váš obsah smysl? (Mirek Pecka)

    13. prosinec 2017

    Existují desítky rad, jak psát, aby vás čtenáři milovali. Vy podle nich píšete, ale… víte, jestli opravdu fungují? Měříte úspěšnost vašeho obsahu? Když to dokážete, pak snáze obhájíte hodnotu své práci před klientem. A zároveň se budete moci zaměřit na to, co opravdu funguje. Mirek vám ukáže, jak se na data o chování návštěvníků webu dívat a - když budou ty Vánoce – věnuje vám nástroj, který vyhodnocování obsahu maximálně usnadní.

  • Copycamp2017 - Automatické texty vs. copywriteři (Vláďa Saur)

    13. prosinec 2017

    Dočkáme se toho, že jednou copywritery nahradí roboti? V dohledné době asi ne, ale občas by se to hodilo - zejména když potřebujeme napsat hromadu textů, které jsou hodně podobné. Jak si ulehčit práci, aby to na výsledku nebylo moc vidět? Je lepší žádný text, nebo špatně generovaný? Podíváme se, jak si někdy můžeme pomoci, aniž bychom k tomu potřebovali nákladné specializované nástroje.

  • Copycamp2017 - Obsahová SEO strategie pro e-shop (Ondřej Bělský)

    13. prosinec 2017

  • Copycamp2017 - Strašák jménem GDPR (Petra Dolejšová)

    13. prosinec 2017

    Jaké noční můry přináší copywriterům? Umíte chodit v osobních údajích? O kom (čem) psát a čí jméno se nesmí vyslovit? Kdo za vaše právní přešlapy odpovídá? A co všechno o vás vím už teď? Pojďme se mrknout na nakládání s osobními údaji, až vám bude běhat mráz po zádech!

  • Copycamp2017 - Psaní v roztěkané době (Míša Mužíková)

    13. prosinec 2017

    Desítky e-mailů, pozvánky v kalendáři, notifikace z Trella, Basecampu a Messengeru. Jak v tom všem najít čas a sílu tvořit? A jak mít z psaní zase znovu radost? Autorské lifehacky a vědecké poznatky.

Počet položek na stránce: 1-10 ze 253

1 2 3 4 14 26

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.