Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Slovníček pojmů

A B C Č D Ď E F G H CH I J K L M N O P Q R Ř S Š T Ť U V W X Y Z Ž
  • ROI (Return On Investment) – návratnost investic

    Návratnost investic, anglicky označovaná zkratkou ROI, je jedním z hlavních ukazatelů celkové úspěšnosti webu a tedy i úspěšnosti jakékoli internetové reklamní kampaně.

  • Algoritmus

    Algoritmus je, řečeno slovníkovým jazykem, soubor přesně definovaných instrukcí, které po svém vykonání vedou ke konkrétmímu cíli.

  • CMS

    CMS neboli Content Management System – systém pro správu obsahu

  • Cena za proklik (Cost Per Click - CPC)

    Cena za proklik (CPC) je jedním ze způsobů platby v internetovém marketingu.

  • Internetový marketing

    Internetový marketing zahrnuje marketingové aktivity aplikované v internetovém prostředí. Základním cílem je jako u „klasického“ marketingu pochopit přání a potřeby zákazníka a odpovídajícím způsobem je uspokojit.

  • Kontextové PPC systémy

    Kontextové reklamní systémy patří mezi Pay Per Click systémy (PPC). Zadavatel tedy platí za uživatele, kteří na jeho reklamu kliknou. Za samotné zobrazení reklamy neplatí nic.

  • Konverzní poměr

    Konverzní poměr (vyjádřený v procentech) představuje kolik návštěvníků webu ukončí svou návštěvu konverzí - ať už nákupem, zaregistrováním se, vyplněním formuláře či kontaktem přes email/telefon.

  • Long tail (dlouhý ocas)

    Málo vyhledávané fráze tvoří větší objem zadávaných frází, než klíčová slova. Zpravidla jsou víceslovná, proto se označují pojmem long tail, tedy dlouhý ocas.

  • Marketing

    Pod pojmem marketing označujeme řadu procesů, jejichž hlavním cílem je pochopit potřeby a přání zákazníka a uspokojit je efektivním a vhodným způsobem zajišťující splnění cílů firmy.

  • Míra prokliku (Click Through Rate - CTR)

    Termínem míra prokliku (CTR) se v internetovém marketingu označuje poměr mezi počtem zobrazení reklamy a počtem kliknutí na tuto reklamu. Měří se v procentech.

Počet položek na stránce: 1-10 ze 15

1 2

Slovníček pojmů

Něčemu nerozumíte? Prohlédněte si náš slovníček pojmů.

Vybrané pojmy
Internetový marketing
Internetový marketing zahrnuje marketingové aktivity… Více
Míra prokliku (Click Through Rate - CTR)
Termínem míra prokliku (CTR) se v internetovém marketingu… Více
ROI (Return On Investment) – návratnost investic
Návratnost investic, anglicky označovaná zkratkou ROI, je… Více

Zobrazit všechny pojmy

Certifikáty a členství v odborných asociacích

16 našich konzultantů má mezinárodní certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC specialistů získalo certifikát Google AdWords!

google-certificate-01.png, 2,0kBCertifikát Mergado

Všechny certifikáty

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.