H1 logo
Do košíku 0

Case study Active24: Zvýšení návštěvnosti webu pomocí obsahu

  • COPY
  • SEO

Wordpress jako trefa do černého

Zcela nová oblast, které jsme klientovi navrhli se věnovat, teď tvoří 30 % organických návštěv jeho stránek a významnou část jeho byznysu. Tématu se už věnují i hlavní konkurenti a Wordpress je teď na trhu hostingů pravděpodobně téma číslo 1.

O klientovi

ACTIVE 24 je přední hráč na trhu s webhostingem a registrací domén. Nabízí řešení pro snadnou tvorbu a správu webových stránek a e-shopů a řadu souvisejících služeb. Na trhu je již více než 20 let.

Počáteční stav

Chtěli jsme zvýšit návštěvnost stránek a přivést na web relevantní čtenáře, kteří by se mohli stát novými zákazníky firmy.

Řešení

WordPress používá každý 3. web na světě. Oblíbený redakční systém, který je zdarma dostupný pro všechny, má mnoho příznivců i v ČR (65 000 webů k 2015). Přesto je na internetu jen málo přínosných a přehledných návodů, jak s ním pracovat.

Rozhodli jsme se proto vytvořit novou blogovou sekci, ve které budeme uživatelům softwaru radit, pomáhat a dávat užitečné tipy.

Výsledky

Nepracovali jsme více na link buildingu, nepodporovali novou sekci články na jiných webech, a přesto jsme se rychle dostali na přední pozice ve vyhledávání a dovedli na www.active24.cz velmi zajímavou návštěvnost.

Zatím jsme vytvořili celkem 19 článků, které na stránky vodí v průměru 4000 měsíčně (za květen je to dokonce přes 4500 návštěv).

Za poslední rok jsme tak na stránky přivedli celkem 23 927 uživatelů. 29 % veškerého organicu tvoří právě návštěvnost WordPress článků.

378 %

Meziroční nárůst návštěvnosti

29 %

veškeré návštěvnosti z výsledků vyhledávání tvoří nová Wordpress sekce

O 4 507 lidí měsíčně

se navýšila návštěvnost blogu

Na 7. pozici

jsme se během několika měsíců dostali se slovem "Wordpress". Z 32. pozice.