H1 logo
Do košíku 0

Active24: Jak jsme díky super obsahu zvýšili návštěvnost webu

  • COPY
  • SEO

Téma WordPress jako trefa do černého

Klientovi jsme na základě dat doporučili pustit se do tématu "WordPress". A výsledek? Tahle oblast aktuálně tvoří 30 % organických návštěv na stránkách a významnou část jeho byznysu. 

O klientovi

ACTIVE 24 je přední hráč na trhu s webhostingem a registrací domén. Nabízí řešení pro snadnou tvorbu a správu webových stránek a e-shopů a řadu souvisejících služeb. Na trhu je už více než 20 let.

Počáteční stav

Chtěli jsme zvýšit návštěvnost stránek a přivést na web relevantní čtenáře, kteří by se mohli stát novými zákazníky firmy.

Řešení

WordPress používá každý 3. web na světě. Oblíbený redakční systém, který je zdarma dostupný pro všechny, má mnoho příznivců i v ČR (v roce 2015 na něm běželo 65 000 webů). Přesto je na internetu jen málo přínosných a přehledných návodů, jak s ním pracovat.

Rozhodli jsme se proto vytvořit novou blogovou sekci, ve které budeme uživatelům softwaru radit, pomáhat a dávat užitečné tipy.

Výsledky

Nepracovali jsme více na link buildingu, nepodporovali novou sekci pomocí článků na jiných webech, a přesto jsme se rychle dostali na přední pozice ve vyhledávání. Díky tomu jsme dovedli na www.active24.cz velmi zajímavou návštěvnost.

Zatím jsme vytvořili celkem 19 článků, které na stránky vodí v průměru 4000 návštěv měsíčně (za květen 2019 je to dokonce přes 4500 návštěv).

Za poslední rok jsme tak na stránky prostřednictvím obsahu v blogové sekci přivedli celkem 23 927 uživatelů. A významnou část veškeré organické návštěvnosti tvoří právě návštěvnost WordPress článků. 

Tématu se už věnují i hlavní konkurenti a Wordpress je teď na trhu hostingů téma #1. Pionýrem byla nicméně společnost Active 24.

378% nárůst

meziroční organické návštěvnosti zaznamenala nová WordPress sekce.

O 4 507 lidí měsíčně

se navýšila návštěvnost blogu.

Na 5. pozici

jsme se během několika měsíců dostali se slovem "WordPress". Z 32. pozice.