Čechům vybírání dovolené trváááá… My v Hájedničce to víme. Proto jsme strategii pro EXIM tours opřeli právě o naši znalost toho, kdy, kde a jak Češi vybírají. Výsledky? Skvělé! Ostatně, posuďte sami.
EXIM tours je největší česká cestovní kancelář: Vždyť jen v roce 2017 si díky EXIM tours dovolenou u moře užilo více než 315 tisíc „účastníků zájezdu”, což je absolutní rekord mezi cestovními kancelářemi v České republice. A my jsme rádi, že velká část klientů jezdí na dovolenou s touto cestovkou i díky našim vyladěným kampaním.
S EXIM tours spolupracujeme dlouhou dobu. Nejen jako správci placených kampaní na Googlu, ale i jako konzultanti omnichannel digitálního marketingu obecně. Díky vzájemné spokojenosti je klient otevřený řízeným experimentům a nechává nám volné ruce při plánování strategií.
A my víme, že při plánování musíme myslet i na to, jak dloooouhá je zákaznická cesta při koupi zájezdu. Lidé první „průzkum terénu” obvykle provádějí na mobilu a další informace si hledají na jakémkoliv zařízení, které mají zrovna po ruce.
Takzvané remindery, tedy připomínky toho, že vlastně plánují dovolenou, na ně líčíme třeba i při jejich večerním sledování YouTube. Také víme, že pokud už jsou ve fázi, kdy se zájezd chystají koupit, je to hlavně z desktopu jako z nejdůvěryhodnějšího zařízení.
Díky našemu mnohaletému know-how v oblasti cestování i úzké spolupráci s Googlem víme, jak na zákazníky správně cílit v každé fázi jejich zákaznické cesty. I to, jak na maximum využít všechny možnosti, které systémy nabízejí. Máme tu výhodu, že jako Google Premier Partner můžeme všechny novinky testovat a zavádět do praxe mezi prvními.
Abychom na všechny novinky, důležité strategické změny a řízené experimenty měli čas, používáme skripty. Ty za nás sledují, upravují a modifikují bidování na jednotlivé destinace. Automatizace v XML feedech pak hlídají, aby se z tisíců hotelů a cen zobrazovaly ty nejaktuálnější a nejrelevantnější nabídky pro každého uživatele. My tak máme více času na experimentování.
V roce 2018 jsme pro klienta realizovali i uživatelské testování. Díky němu jsme identifikovali slabá a problémová místa webu. Ta jsme snadno odstranili (upravili jsme 2 texty a přidali ikonku). Výsledek? Navýšení původní hodnoty konverzního poměru o 25 % – což klientovi ve výsledku přineslo na transakcích nezanedbatelnou částku navíc.
Rosteme rychleji než trh. Počet brandových výrazů týkajících se EXIM tours vzrostl meziročně (2017 vs. 2018) o 38 %. Počet transakcí, na kterých jsme se podíleli, narostl o 22 % a jejich hodnota pak o 23 % oproti předchozímu roku.
Řízené experimenty nám navíc pomáhají i v migraci na ostatní trhy. To, co úspěšně otestujeme v České republice, pak implementujeme i v zahraničních pobočkách EXIM tours na slovenském a maďarském trhu, o které se taktéž staráme.
Počet transakcí, na kterých jsme se podíleli
Hodnota těchto transakcí oproti předchozímu roku
Růst původní hodnoty konverzního poměru díky jednoduchým úpravám
S agenturou H1.cz dlouhodobě pracujeme na navyšování objemů online tržeb. Díky přechodu na flexibilnější model spolupráce nám přináší cenné rady napříč všemi ostatními vertikálami, od SEO a UX až po Social. Každoroční nárůst online tržeb o 30–50 % je pro nás jasným signálem, že vše funguje na jedničku.
Vojtěch Matýs
Marketing, EXIM tours
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.