H1 logo
Do košíku 0

CoffeeTalk: Snídaně s digitálním marketingem

Hledáte inspiraci s praktické tipy z oblasti digitálního marketingu? Připravili jsme sérii rozhovorů s marketingovými osobnostmi a  přednášek o trendech v on-line komunikaci, kde se s vámi rádi podělíme o naše mnohaleté zkušenosti.

Jakým tématům se budeme věnovat?


  • 22. 3. 2022 - Cookie lišta 2022 – praktické dopady na data a kampaně - JIŽ PROBĚHLO
    Jak změnila svět cookies novela zákona o elektronických komunikacích a co to reálně znamená pro vaše data a kampaně? Webový analytik Marek Herel z H1.cz a Jitka Bzírská, Head of Search GroupM se podělí o první zkušenosti a zároveň vás navedou, jak mít i za těchto okolností co nejlepší přehled o tom, jak si vaše stránky vedou, jaký je dopad na kampaně a jak s nimi pracovat.

  • 12. 4. 2022 – O2: B2B marketing pro velkou retailovou značku - JIŽ PROBĚHLO
    Jak těžké je budovat marketing pro firemní klientelu ve firmě orientované na retail? Musí mít konzervativní firma konzervativní marketing? Je důležitější performace nebo brand? Jak ovlivnil covid business sektor? Co a kdo všechno ovlivňuje ve velké společnosti výběr marketingových partnerů? To vše a mnohem více se dozvíte na Coffe Talku s Janou Gerle, manažerkou B2B komunikace O2.

  • 3. 5. 2022 – Zátiší Group: online marketing pro multibrand v nejisté době - JIŽ PROBĚHLO

    Jak složité je v nejisté době dělat marketing pro restaurace a catering? Co vše musíte řešit, když nemůžete fungovat v normálním provozu? Jak si poradit s multibrandem v oboru restaurací a cateringových služeb? Služby pro eventy dříve a dnes? Odpovědi na tyto otázky a nejen na ně uslyšíte na Coffee Talku s Alenou Větrovcovou, marketingovou manažerkou Zátiší Group.

  • 24. 5. 2022 – Správný zásah v cookieless době – cílení na čas strávený s reklamou - JIŽ PROBĚHLO

    Bez cookies se nám omezují možnosti, jak efektivně cílit kampaně. Brandové kampaně na zvýšení povědomí je ale možné díky strojovému učení optimalizovat na dobu strávenou s reklamou. Je totiž velký rozdíl, když uživatel na internetu banner jen letmo zahlédne, nebo ho vnímá delší dobu. O zkušenosti s efektivním nastavením brandových kampaní se podělí Klára Procházková, Programmatic Skillhead & Xaxis Lead, GroupM, Jiří Udatný, Chief Analytics Officer, GroupM a Vladimír Hlaváček, Unit Leader z H1.cz.

Jaký bude harmonogram eventů?

  • 9:00–10:10 Rozhovor Tomáše Koláře, Business & Marketing Directora H1.cz s vybraným hostem 
  • 10:10–10:30 Společná diskuze

Kde se setkání uskuteční?

Poslední letošní jarní snídaně se uskuteční online. Na příští snídani se na vás budeme opět těšit v našich prostorách WPP Campusu na Bubenské 1 na Praze 7 (Holešovice).


Pro koho jsou setkání určena?

Digitální snídaně jsou primárně určené pro brand manažery a digitální manažery, kteří hledají profesní inspiraci a chtějí se pobavit o tom, jak obecné principy online marketingu fungují v praxi.

Rezervujte si své místo

REGISTROVAT SE NA COFFEETALK(Y)

UPOZORNĚNÍ: Z akce budeme pořizovat záznam a svou účastí vyslovujete souhlas s tím, že jej v budoucnu můžeme zpřístupnit veřejnosti.