
CoffeeTalk: Snídaně s digitálním marketingem
Hledáte inspiraci s praktické tipy z oblasti digitálního marketingu? Připravili jsme sérii rozhovorů s marketingovými osobnostmi a přednášek o trendech v on-line komunikaci, kde se s vámi rádi podělíme o naše mnohaleté zkušenosti.
Jakým tématům se budeme věnovat?
7. 2. 2023 – Nástup webu 3.0. Jak využít NFT pro propagaci vaší značky – PROBĚHLO
S rozvojem webu 3.0 se svět stále více orientuje na digitální vlastnictví. Pomocí NFT, tedy digitálních tokenů, dnes můžete vlastnit umění, oblečení, fotbalové kartičky nebo alkohol. S NFT a prostředím virtuální reality experimentují také první značky, firmy a instituce. Vítězslav Klement, Social Media Skillhead z GroupM Nexus, vám představí aktuální trendy v oblasti digitálního umění, ukáže praktické příklady a možná vás překvapí tím, že věrnostní programy značek už dnes nemusí být jen o sbírání razítek nebo účtenek.
- 21. 3. 2023 – Inovace v agilním výzkumu – PROBĚHLO
Radka Behenská, Innovation Domain Lead & Client Director z výzkumné agentury Kantar, si připravila zajímavou přednášku o tom, proč je důležité inovovat nejenom v období růstu, ale také především v období krize. Popíše, jak může agilní testování pomoci při vývoji inovací. A také představí důležitost smysluplně odlišných inovací pro podporu růstu vaší značky. Těšíte se? My ano!
4. 4. 2023 – Z retailu do online: I koberce Breno potřebují funkční web
Jakub Klaus, ředitel internetového prodeje z firmy Koberce Breno, by rád otevřel téma, jak může i značka, která se doteď specializovala čistě na retail, proniknout do světa online obchodu. Asi se shodneme na tom, že většina z nás při výběrů koberců a nábytku preferuje osobní zkušenost s daným produktem. Proč tedy Breno vstoupilo do divokých vod online marketingu a za svého kapitána si určilo právě H1.cz? Nejen to se dozvíte na 3 CoffeeTalku!
Jaký bude harmonogram eventů?
- 9:00–10:10 Hlavní téma pod vedením jednotlivých řečníků
- 10:10–10:30 Společná diskuze
Kde se setkání uskuteční?
Všechny podzimní snídaně se uskuteční jak online, tak offline. Na offline setkání se na vás budeme opět těšit v našich prostorách WPP Campusu na Bubenské 1 na Praze 7 (Holešovice) nebo online pomocí odkazu na Teams, který vám po registraci zašleme.
Pro koho jsou setkání určena?
Digitální snídaně jsou primárně určené pro brand manažery a digitální manažery, kteří hledají profesní inspiraci a chtějí se pobavit o tom, jak obecné principy online marketingu fungují v praxi.
Rezervujte si své místo
UPOZORNĚNÍ: Z akce budeme pořizovat záznam a svou účastí vyslovujete souhlas s tím, že jej v budoucnu můžeme zpřístupnit veřejnosti.