Když SEO a copy fungují v synergii: Od klíčovky přes revize starého obsahu až k tvorbě nového
Vytvářet obsah bez SEO parťáka je jako péct koláč bez receptu. Jasně, může to dopadnout dobře, ale pravděpodobnější varianta je, že tomu bude něco chybět. Nebo to prostě nevyběhne, v onlinu vzhůru ve výsledcích vyhledávání.
#domavh1 naštěstí veškerý obsah pro naše klienty vzniká v úzké spolupráci SEO specialistů a copywriterů. Jak přesně? O tom na #coffeetalkh1 více poví Lucka Hrdinová, Head of SEO & copy, a Patrik Gregor, teamleader SEO oddělení. Popíšou vám, jak vypadá ideální flow, jaké (datové) zdroje používají a na konkrétních příkladech ukážou, co (pozitivního) se stane, když jdou tyhle dvě disciplíny ruku v ruce.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.