Dominik Liebezeit představí naše zkušenosti s chytrým využitím brandových kampaní, které – když se využijí promyšleně – můžou mít značný dopad na byznys. Online prostředí je k otestování nové brandové kampaně ideální, jde vlastně o realtime průzkum trhu. Snadno si oťuknete třeba novou cílovou skupinu. Když budete výsledky kampaně kontinuálně monitorovat a vyhodnocovat, můžete ji za běhu snadno přizpůsobovat. Seznámíte se rovnou se 2 case study a krom úspěchů i oříšky, které jsme cestou museli rozlousknout.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.