Dominik Liebezeit představí naše zkušenosti s chytrým využitím brandových kampaní, které – když se využijí promyšleně – můžou mít značný dopad na byznys. Online prostředí je k otestování nové brandové kampaně ideální, jde vlastně o realtime průzkum trhu. Snadno si oťuknete třeba novou cílovou skupinu. Když budete výsledky kampaně kontinuálně monitorovat a vyhodnocovat, můžete ji za běhu snadno přizpůsobovat. Seznámíte se rovnou se 2 case study a krom úspěchů i oříšky, které jsme cestou museli rozlousknout.
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.