H1 logo
Do košíku 0

Electro World: Link building 2.0, aneb jak jsme zabrousili do progamingu

  • SEO

Co mají společného progaming, herní influencer Standa Cífka a kvalitní obsah?

Překvapivě mnoho. Protože se na linkbuilding dneska musí chytře a „obyčejnými“ PR články díru do světa neuděláte, spojili jsme se kvůli zisku zpětných odkazů pro Electro World s mistrem světa v online hraní.

O Electro Worldu

Electro World asi není třeba dlouze představovat. Jde o jednoho z největších prodejců spotřební elektroniky na českém trhu. Electro World vlastní slovenská společnost NAY, leader na trhu s elektronikou. Spolupracujeme od roku 2017.

Záznam z přednášky o naší unikátní link buildingové kampani

Dominik Liebezeit (Head of SEO & UX) celý proces od nápadu zrealizovat link buildingovou kampaň pomocí gamingu a mistrovství republiky v Hearthstone, přes překážky, které se objevily v cestě, až po závěrečnou radost z výsledků, popsal divákům Copycampu 2018:



700 000 Kč

hodnota mediálního prostoru, který jsme pro klienta získali zdarma

+ 28 %

nárůst počtu návštěv na webu Electro Worldu v říjnu 2018 oproti říjnu 2017

+ 70 %

nárůst návštěvnosti den po odvysílání reportáže v Re-Play (oproti stejnému dni roku 2017)

V oblasti online marketingu spolupracujeme s agentúrou H1.cz dlhodobo. Vždy sa vieme spoľahnúť na ich vysokú profesionalitu, inovátorský prístup ale predovšetkým špičkový tím odborníkov schopných plniť náročné úlohy. Čo ja osobne však oceňujem najviac je fakt, že mimo prekonávania stanovených cieľov si výborne rozumieme aj po ľudskej stránke a na stretnutie s H1čkármi sa vždy s celým tímom tešíme.

Dušan Salay

Online marketing manager, Nay.sk & Electro World