H1 logo
Do košíku 0

Společně s Mindshare plánujeme online i offline kampaně pro E.ON

28. 5. 2018

Hájednička a Mindshare spojily síly a zvítězily v tendru na celou offline a digitální komunikaci energetické společnosti E.ON, kterou odstartovaly už na začátku roku. Hájednička nově zodpovídá nejen za komunikaci na sociálních sítích, ale také za výkonnostní marketing. Na bedrech Mindsharu pak leží plánování a realizace offline komunikace E.ON. Největší přínos z pohledu klienta spočívá v efektivní koordinaci nastavení všech kampaní – brandových i výkonnostních.

„Za sebou již máme kompletní revizi stávajících kampaní a pomocí podrobné klasifikační analýzy klíčových slov i potenciálu, který se pro další aktivity nabízí. Navrhli jsme a úspěšně spustili propracovanou strategii pro celou škálu placených kampaní v rámci PPC systémů . Vše za bedlivého dohledu webových analytiků,“ popisuje Jan Šťastný, Client Service Director H1.cz.

„Náš přístup je založen na myšlence One voice – one team. Na komunikaci se díváme jednotným pohledem, který propojuje budování značky s výkonovými ukazateli obvyklými v performance marketingu,“ dodává ke spolupráci Martin Hanzal, CEO Mindshare.

„Digitální svět se stále více prosazuje i v energetice a my hledali partnera, který nám pomůže stát se na poli digitálního marketingu v našem oboru jedničkou. Naším cílem je najít co nejefektivnější synergii online a offline komunikace , které se vzájemně budou vhodně podporovat a doplňovat tak, abychom dosáhli co nejlepších prodejních a brandových výsledků. Kromě perfektní exekuce výkonnostních kampaní si od spolupráce s H1 a Mindsharem slibujeme také rozvoj nových a kreativních formátů, a to jak v online, tak v offline prostředí,“ doplňuje Michal Hátle, Digital Marketing Manager společnosti E.ON.

 

O H1.cz

Během více než 10 let svého působení se Hájednička stala respektovanou autoritou, lídrem trhu v oblasti výkonnostního marketingu a značkou s více než deseti tisíci fanoušky na sociálních sítích. Největším firmám v ČR opečovává online strategie zahrnující SEO, PPC kampaně, copywriting a strategický rozvoj obsahu, UX, webovou analytiku, Facebook Ads a programatický nákup reklamy. Vyhrála řadu cen včetně Internet Effectiveness Awards, WebTop100 nebo Českou cenu za PR. Je partnerskou agenturou společností Google, Seznam a Facebook.

www.h1.cz

 

V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz - a to na e-mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku , Twitteru,Instagramu a Linkedinu.

O Mindshare

Mindshare je přední globální mediální agentura, která je součástí největšího mediálního uskupení na českém trhu – GroupM. Zabývá se plánováním mediální komunikace, nákupem mediálního prostoru a poskytuje služby z oblasti průzkumu trhu a analýzy dat. Mindshare.cz

V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Sentu Andokovou, marketingovou manažerku Mindshare – a to na e-mailu senta.andokova@mindshareworld.com . Sledovat dění v Mindshare můžete také prostřednictvímFacebooku,Twitteru,Instagramu a Linkedinu.

O E.ON

Energetická skupina E.ON v České republice patří do skupiny E.ON SE, která je největším soukromým poskytovatelem energetických služeb v Evropě a zásobuje elektřinou a plynem na 15 milionů zákazníků. Česká energetická skupina E.ON zásobuje prostřednictvím své více než 65 000 km dlouhé distribuční sítě elektřinou 1,2 milionu zákazníků, zejména v jižních Čechách a na jižní Moravě. Její tržní podíl v tomto sektoru činí 20 %. V oblasti plynu disponuje více než 4 000 km dlouhou sítí a její podíl na trhu s plynem v České republice činí téměř 11 %.