„V dnešní době bohužel nemůžeme udělat větší offline setkání na oslavu našeho výročí, jak jsme původně plánovali. Určitě se budeme snažit jubileum oslavit, až to bude možné a bezpečné,“ říká Martin Matějka, Business & Marketing Director H1.cz. „Kde se nám ovšem daří, je akvizice nových klientů, kdy je znát, že v současné době klienti oceňují jistotu, stabilitu a kvalitu, kterou jim může Hájednička poskytnout. Naše dlouhodobá práce na kvalitě výstupů a nastavení standardů práce nám umožňuje poskytovat stále lepší výkony v práci pro naše klienty i v turbulentních časech jako byl rok 2020,“ doplňuje.
Od podzimu spravuje Hájednička výkonnostní PPC kampaně EMP, evropského internetového obchodu s hudebním, filmovým a herním merchendisingem. EMP působí na 11 evropských trzích, H1.cz se primárně stará o placené kampaně v Google Ads a Skliku v ČR a na Slovensku. „Fanouškovská základna zejména u seriálů a filmů teď s ohledem na současnou situaci vytrvale roste, což pro EMP představuje obrovský potenciál, který mu pomáháme využít. Do kampaní jsme zapojili automatizaci, spustili jsme brandové kampaně pro rozšíření povědomí o značce, takže klient je právě nyní v obchodně exponovaném předvánočním období více vidět. Vedle PPC kampaní připravujeme analýzy, jak zapracovat na technické optimalizaci webu a jaký obsah doplnit na web, abychom v příštím roce ještě více podpořili výkon kampaní i e‑shopu jako takového,“ vysvětluje Jan Krůza, Account manager H1.cz.
Od podzimu spolupracuje H1.cz i s národním pivovarem Budějovický Budvar na jeho zviditelnění ve vyhledávání. Staráme se o kampaně jak na sociálních sítích, tak brandové PPC kampaně ve vyhledávání. Připravili jsme SEO analýzy pro optimalizaci organického vyhledávání a strategii práce s obsahem na základě analýzy klíčových slov a hlubšího vhledu do chování cílové skupiny na internetu. „Budvaru pomáháme také s analytikou, včetně rozhodnutí, jaké cíle sledovat, abychom mohli efektivitu marketingových aktivit správně vyhodnocovat,“ dodává Štěpán Tomíček, Client Service Unit Leader H1.cz.
Pro firmu Dreamland, která do celého světa prodává součástky pro průmyslovou automatizovanou výrobu, připravuje Hájednička komplexní strategii využití online marketingových aktivit, které mají za cíl zlepšit její pozice ve vyhledávání a zvýšit počet poptávek v České republice i v zahraničí. „Začali jsme úpravami na webu, který bylo třeba na spuštění větších kampaní připravit, zpracovali jsme analýzu klíčových slov pro lepší poznání cílové skupiny. Teď se už plně věnujeme optimalizaci kampaní v Google Ads, Skliku a Bingu,“ přibližuje Marek Černý, Business consultant H1.cz.
Colognia Press, jedna z největších tiskáren etiket v České republice právě rozjíždí zcela nový prodejní kanál Coolcan. Jedná se o prodej personifikovaných plechovek piva nebo energy drinků, jejichž vzhled si může zákazník v editoru na webových stránkách sám „nadesignovat“ podle vlastních představ. Hájednička je v celém projektu partnerem pro online marketingovou strategii s důrazem na sociální sítě včetně placené propagace. Pro klienta jsme zpracovali onpage audit webu, abychom mj. podchytili technické potíže, které by nás omezovaly při optimalizaci kampaní, a nastavili jsme GA a GTM, abychom tyto kampaně mohli správně vyhodnocovat a optimalizovat na základě opravdu relevantních dat. Do kampaní se spolu s klientem chystáme v příštím roce zapojit influencery.
V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz – a to na e‑mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku, Twitteru a Instagramu.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.