H1 logo
Do košíku 0

H1.cz spravuje kampaně pro InComputer, PRE a Mazdu

8. 6. 2021

Digitální agentura H1.cz vyhrála tendr na správu placených kampaní e-shopu inComputer. Spolupráce odstartovala začátkem května. Už od února se stará také o kampaně e-shopu Pražské energetiky (PRE) a brandové kampaně Mazdy

E-shop inComputer se specializuje zejména na prodej repasovaných notebooků, PC a telefonů. Hájednička se mu nově stará o výkonnostní kampaně ve vyhledávání a na sociálních sítích a pečlivé doměření všech aktivit v analytice. „Právě analytice a jejímu správnému nastavení věnujeme hodně pozornosti. Možnost vyhodnotit všechny aktivity a rozklíčovat přínos jednotlivých kanálů na byznys z jednoho systému je z našeho pohledu nutný krok k optimalizaci rozložení investic mezi jednotlivé kanály. Kampaně budeme v první fázi segmentovat a rozdělovat podle kategorií zboží a jejich marže opět pro co nejjednodušší optimalizaci podle byznysového přínosu. Všechny aktivity pečlivě ladíme pro hladký zářijový start hlavní sezóny,“ říká Martin Matějka, Business & Marketing Director H1.cz. 

V dalších fázích bude spolupráce pokračovat analýzou klíčových slov a tvorbou obsahu na blogu, u kampaní se přidají i kampaně na zvýšení povědomí o značce. „Naším cílem je teď nastavit pevné základy pro stabilní a udržitelný růst při dodržení všech hlavních KPI’s,“ doplňuje Matějka. 

inComputer za poslední dva roky rostl ročně o více než 200 %. Máme ambice upevnit svoji pozici na českém trhu a expandovat do zahraničí. Hledali jsme silného partnera, který nám zaštítí celý online marketing a kterého jsme našli v digitální agentuře H1.cz. Už za první týdny spolupráce je na naší straně velká spokojenost. Očekáváme od ní udržení plánovaného růstu a efektivní nastavení marketingových kanálů,“ uzavírá Ing. Ivana Pevná, ředitelka inComputer.

Už od jara se Hájednička stará o placené kampaně PRE a jejího e-shopu. Důkladnou revizí prošla struktura účtu a zejména analytika a měření konverzí. „Pro kampaně jsme připravili novou strategii zahrnující kromě kampaní ve vyhledávání také obsahovou síť a dynamický remarketing,“ upřesňuje Veronika Oblouková, Performance & Branding Unit Leader H1.cz. 

Od jara má Hájednička na starosti i brandové kampaně Mazdy. S ohledem na brand a cílovou skupinu se soustředíme hlavně na kampaně ve vyhledávací síti, a to jak na Googlu, tak v Skliku. „Naším cílem je oslovit zájemce uvažující o některém z modelů Mazdy, přivést je na web a nechat je vyhrát si s konfigurátorem, nebo si rovnou domluvit testovací jízdu,“ říká k tomu Tomáš Binder, Performance & Branding Specialist H1.cz. Sesterská agentura Mindshare se Mazdě stará o kampaně na sociálních sítích.


V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz – a to na e-mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku, Twitteru, LinkedInu a Instagramu.