H1 logo
Do košíku 0

Nastartovali jsme sofistikovaný HR e-mailing pro ŠKODA AUTO

29. 6. 2018

O e-mailové HR kampaně ŠKODA AUTO se nově starají specialisté z digitální agentury H1.cz. Navazují tak na úspěšnou spolupráci z minulosti, kdy se Škodovce starali o kampaně na Facebooku a Instagramu. A právě úspěšná předchozí spolupráce spolu s kvalitou navržené strategie byly hlavní důvody, které rozhodly o tom, že H1.cz v tendru na HR e-mailing uspěla.

Agentura H1.cz připravuje pro ŠKODA AUTO e-mailing přímo na míru. Specialisté z digitální agentury se starají o obsah e-mailů, grafickou podobu i o „backend“ jednotlivých kampaní.

Jejich úkolem je zaujmout potenciální zájemce o práci. To ostatně potvrzuje i vedoucí náboru a HR marketingu ŠKODA AUTO Petra Meliška: „Protože se zájemci o práci ve ŠKODA AUTO pracujeme dlouhodobě, chceme je cíleně informovat jen o akcích, nabídkách a možnostech, které se jich bezprostředně týkají. Adresáty nechceme zahlcovat sice zajímavými, ale pro ně nerelevantními informacemi.“

Proto bude H1.cz obě primární cílové skupiny, tedy techniky a IT specialisty i studenty a absolventy, segmentovat ještě dál podle několika úrovní kritérií. Díky tomu bude moci nabídnout maximálně relevantní obsah každému příjemci.

„U e-mailingových kampaní právě relevance obsahu rozhoduje o úspěšnosti, respektive neúspěchu,“ popisuje Martin Kružík, online marketing konzultant z H1.cz. „Databázi, kterou máme k dispozici, proto dál segmentujeme podle věku, bydliště, ale i seniority nebo dovedností uchazečů. A na každý segment pak posíláme obsah, který je pro uchazeče zajímavý. A abychom se s klientem mohli naplno věnovat rozvoji strategie, kampaně budeme ve větší míře automatizovat,“ uzavírá Martin Kružík.

 

V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz – a to na e-mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku, Twitteru a Instagramu.