S BNP Paribas Personal Finance nás pojí dlouholetá spolupráce. Nastartovali jsme ji už v dobách Cetelemu, svého času největšího poskytovatele úvěrů v Česku. Když po 20 letech na českém trhu získalo BNP bankovní licenci a Cetelem se změnil na Hello bank!, byli jsme u toho.
Klientovi dlouhodobě pomáháme s vedením interního týmu. Na začátku naší spolupráce tento tým i spravoval placené kampaně – a to poté, co jsme tým důkladně zaškolili a pomohli s nastavením prvních kampaní. Klient se následně držel námi nastavené struktury kampaní i taktik optimalizace na klíčová slova.
V srpnu 2019 jsme se o optimalizaci kampaní opět začali starat napřímo. A kampaně jsme si vzali do parády. V PPC se totiž nedlouho předtím objevil nový trend, smart bidding. Ten na základě strojového učení automaticky upravuje nabídku pokaždé, když proběhne aukce na vyhledávané klíčové slovo. Smart bidding jsme měli dobře otestovaný a zároveň jsme měli dostatek dat i adekvátní rozpočet.
Přepracovali jsme strukturu kampaní: Rozdělili jsme je podle typů produktů (například na půjčky, spořicí účty, běžné účty a podobně). Smartbiddingové strategie staví na spoustě anonymizovaných dat, které Google Ads o uživatelích mají. Aby se systém naučil identifikovat nejrelevantnější publikum, potřebuje do začátku získat dostatečný počet konverzí. V našem případě odeslaných prvních leadů.
Na několik měsíců jsme se tedy omezili na běžnou optimalizaci kampaní a nechali je sbírat leady. Tento „mezičas“ jsme využili na otestování obsahové sítě a programatického nákupu přes Xaxis. Pak pokračovala naše mravenčí práce v účtu.
"Podle výkonu klíčových slov jsme pokračovali s rozdělením kampaní na další produktové kampaně tak, abychom ty výkonné nelimitovali rozpočtem a nepřipravovali je tak o potenciál," vysvětluje Veronika Oblouková, PPC konzultant pro Hello bank!.
Abychom ještě víc zvýšili relevanci kampaní, rozdělili jsme je podle toho, kolik si lidé chtěli půjčit – spojili jsme tedy klíčové slovo „půjčka“ a konkrétní částku. Potenciální klienty jsme vedli na customizovanou URL s kalkulačkou, která rovnou nabízela výpočet půjčky na jednotlivé splátky.
Cílení kampaní pak dál zpřesňujeme ve 2 úrovních na základě reakcí potenciálních účastníků:
Kampaněmi tak oslovujeme opravdu relevantní cílovou skupinu, u které je velká šance, že si půjčku sjedná. Většina kampaní je nastavená na cílovou CPA a systém sám vyhodnotí, komu bude reklamu ve vyhledávání ukazovat.
Na saturovaném trhu s financemi probíhá u nejkonkurenčnějších klíčových slov tuhý boj a placená reklama je drahá. Naším úkolem je reklamu zefektivnit, zlevnit a udělat ji rentabilnější. Pečlivou prací s kvalitním publikem skutečně optimalizujeme rozpočet a snižujeme náklady na konverzi.
Vladimír Hlaváček, Key account manager pro klienta Hello bank! dodává: „Důkazem naší správné práce je, že v meziročním porovnání května až července 2019 a 2020 jsme klientovi přivedli o 8 % více schválených poptávek a o více než 20 % jsme navýšili konverze.“
Nárůst konverzí z kampaní díky dvoustupňovému zpřesňování cílení.
Nárůst počtu schválených poptávek za stejné období.
Dnes je čoraz ťažšie držať krok so všetkými novinkami, ktoré sa v online marketingu objavia. A ešte ťažšie je dané novinky úspešne zavádzať do praxe. V Hello bank! si preto ceníme profesionálny a najmä komplexný prístup H1 nielen v oblasti ppc reklamy. Vďaka našej spoločnej práci sme schopní posúvať ppc-čka vždy o krok ďalej a plniť požadované ciele.
Nikoleta Lackovichová
Online marketing specialist, Hello bank!
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.