H1 logo
Do košíku 0
Andrea Krejčí
Dominik Liebezeit

Školení: Jak řídit tým online specialistů

Pro manažery

Pomůžeme vám uchopit online marketing ve vaší firmě z pohledu projektového řízení, zadávání práce a vyhodnocování úspěšnosti vašich lidí nebo externistů, či agentury.

Objednat školení

Proč přijít na školení Jak řídit tým online specialistů?

Na školení vás budou čekat dva dny plné praktických informací. Nebudeme vás nudit teorií. Máte ve firmě na starosti online? Potřebujete pochopit práci lidí ve svém týmu, aniž byste zabíhali do velkých detailů? Teprve tvoříte svůj online tým a chcete vědět, jaké lidi nabrat, jaké know-how udržovat interně a na co si najmout freelancera nebo agenturu?


Dali jsme pro vás dohromady hvězdný tým manažerů Hájedničky, který vám pomůže zorientovat se v základech SEO, online copywritingu a výkonnostních i brandových kampaních. Provedeme vás projektovým řízením od zmapování aktuálního stavu vašeho online počínání a zadávání práce (jak má vypadat brief) přes správnou volbu lidí a dodavatelů až po vyhodnocení úspěšnosti vašeho týmu.



Co se na školení naučíte?

Jaké jsou možnosti nastavení kontrolních mechanismů

a kritických varovných signálů vašeho online fungování.


Na co si dát pozor v novém online oddělení.


Co mají obsahovat reporty vašich dodavatelů

(nebo lidí v týmu), na jaká čísla se dívat, jak si ověříte jejich správnost a co můžete považovat za (ne)úspěch.

(SEO) ...Proč je důležité věnovat pozornost technickým parametrům webu

abyste získali neplacenou návštěvnost z přirozených výsledků vyhledávání. Ale i na jaké základní principy si dát pozor při komunikaci s developerem.

(COPYWRITING) ...Mezi texty pro katalog či firemní časopis a texty pro web je propastný rozdíl.

Povíme si, jaké texty mohou váš web posunout o mnoho délek dopředu oproti konkurenci a přinést v dlouhodobém horizontu významný nárůst tržeb/poptávek. Zjistíte i co všechno byste měli mít v ruce, než se pustíte do prvních řádků.

(VÝKONNOSTNÍ A BRANDOVÉ KAMPANĚ) .... Pochopíte, proč a co musíte vědět o vlastní firmě a své cílové skupině

Naučíte se číst v analýze klíčových slov a zjistíte, jaké nástroje vám pomohou, když ji k dispozici nemáte. 

A samozřejmě se dozvíte i co si touto hromadou dat a informací počít

a jak na ní vystavět třeba smysluplný publikační plán.

A to není všechno…

Od Hájedničky dostanete návrh kompetenční tabulky, která vám pomůže při sestavování vašeho týmu. Na základě našich zkušeností jsme pro vás připravili také vzor briefu pro zadávání kampaní.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Marketér, manažer

...který chce lépe řídit své dodavatele.

Ředitel

..který chce nahlédnout do zákulisí na straně agentur.

Majitel firmy

...který chce práci a komunikaci svých lidí vést efektivně a smysluplně.

Školením vás provede

Andrea Krejčí

Client Service Director

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Andrea Krejčí

Andrea vystudovala ekonomii a láska k číslům i byznysové uvažování se proplétají celým jejím životem. Pracovala v nadnárodní bankovní společnosti a velkou část pracovní kariéry věnovala i vlastnímu podnikání.

V Hájedničce působila už v letech 2015 až 2017. Z pozice Account Managera se starala o značky Avon, Vodafone, Allianz nebo Košík.cz. Na další dva roky zakotvila na straně klienta, když se starala o marketing B2B společnosti GUMEX. Tady projektově řídila spuštění nového webu.

Po dvou letech se vrátila „na místo činu“, a to na pozici Client Service Director. Jejím základním cílem je spokojenost klientů s perfektními službami Hájedničky.

Dominik Liebezeit

Head of SEO & UX

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Dominik Liebezeit

Dominik dokáže číst v matrixu a chápat myšlení vyhledávacích robotů. Díky tomu ví, jak je přesvědčit, aby si oblíbily vaše stránky a postrčily vás ve výsledcích vyhledávání. Aby vaše stránky byly opravdu vidět, stanoví vhodnou linkbuildingovou strategii a zajistí její exekutivu. Protože ví, že návštěvnost není všechno, vyladí váš web také z hlediska UX, aby se na něm uživatelé neztráceli a cítili se dobře.

Mezi klienty, pro které pracuje, patří firmy jako innogy, UPC, T-Mobile či Tesco. I vzhledem ke svému vzrůstu razí heslo, že na velikosti nezáleží, tím spíše ne v online prostředí. Proto rád pomůže i malým firmám, aby byly lépe vidět, návštěvníky proměňovaly v zákazníky a třeba se jednoho dne staly další velkou firmou.

Lucka Hrdinová - lektorka copywritingu | H1.cz

Lucie Hrdinová

Content Strategist

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, později pracovala jako obsahový specialista a v H1.cz aktuálně působí na pozici Content Strategist Managera. Pro klienty píše texty, připravuje kompletní obsahové strategie, pravidelně školí veřejnost. Jako Team Leader se stará o blaho copy týmu a jako organizátorka CopyCampu o radost jeho návštěvníků.

Volné chvilky věnuje kvalitním knížkám, dobrý filmům, badmintonu a cestování.

Marek Slavíček

Performance & Branding Unit Leader

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Marek Slavíček

Marek pracuje v Hájedničce více než 7 let. Zkušenosti nabíral jako administrátor Skliku ve společnosti Seznam.cz a také při tvorbě webů a webových prezentací.

V Hájedničce začínal v oddělení Performance Advertising, kde vystřídal několik pozic od řadového specialisty přes lektora veřejných školení až po Team Leadera. Na delší čas se pak usadil na pozici Senior PA Consultant.

Před rokem se vrhnul na projektové řízení a nyní zajišťuje koordinaci jednotlivých týmů, strategický rozvoj klientů a management jejich očekávání. Jeho největšími klienty jsou a byly značky T-Mobile, Euronics, Škoda Auto, Generali Pojišťovna a Central Group. Ve svém volnu rád hraje počítačové hry, cestuje nebo si přečte dobrou sci-fi nebo fantasy knihu.

Pro manažery

H1.cz, Praha 5

Školení: Jak řídit tým online specialistů


9 580 Kč bez DPH
11 592 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně certifikát, tištěné podklady, občerstvení
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení 2 dny, začátek 10:00, konec 17:00
Potřebné znalosti základní
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 602 609 333 na příjmu Lucie Kinkor. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

02.11.2021
03.11.2021
10:00 - 17:00
10:00 - 17:00
Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.