H1 logo
Do košíku 0
Andrea Krejčí

Školení: Jak vybudovat online tým ve firmě (pro manažery) + individuální konzultace

Pro manažery

Nevíte, zda vám postačí externí freelancer, kdy je lepší sáhnout po agentuře anebo zda je potřeba mít někoho interního – a pokud ano, jaké specialisty volit do svého týmu? Na školení vám na tyto otázky odpovíme a pomůžeme vám uchopit online marketing ve vaší firmě. 

Objednat školení

 Proč se zúčastnit online školení?

Na školení vás budou čekat praktické informace, které vám pomohou k nastartování firemního onlinu a sestavení optimálního týmu. Nebudeme vás nudit teorií, ale naservírujeme vám praktické rady a vzory.

  • Jste start-up a spouštíte online?
  • Jste zavedená tradiční firma a chcete vstoupit do novodobého online světa naplno?
  • Potřebujete pomoci s výběrem lidí, aniž byste museli studovat detaily online disciplín?
  • Přemýšlíte, jak připravit brief pro agenturu a na co se zaměřit při vyhodnocování spolupráce?
     

To všechno spolu probere na školení. Nejprve zjistíte, jak si zmapovat aktuální stav svého onlinového počínání. Postupně vás provedeme projektovým řízením a poradíme, jak přistupovat k volbě specialistů a externích dodavatelů. V návaznosti na to probereme vše od zadávání práce včetně toho, jak má vypadat brief, až po vyhodnocení kvality výstupů a jak poznat, že je váš tým úspěšný.

NAVÍC

A abyste měli prostor pro individuální odladění nastavení procesů v praxi, po prezenční části školení má pro vás lektorka vyhrazené 2 hodiny, které můžete využít k libovolné individuální konzultaci prostřednictvím videokonference.

Co se na školení naučíte?

Na co si dát pozor v online světě?

Probereme seznam potřebných přístupů do systémů a aplikací. Na co nesmíte zapomenout při odchodu zaměstnance a jak zařídit, abyste vždy měli kontrolu nad svými online údaji.

Jaké know-how potřebujete pokrýt?

V které oblasti je lepší externí dodavatel a kdy potřebujete vlastního zaměstnance? Dostanete příklady zadání úkolu při výběru zaměstnanců a probereme i kompetenční matici vašeho nového online týmu.

Jak postupovat při výběru dodavatele?

Na co si dát pozor při výběru dodavatele marketingových služeb. Co můžete udělat pro maximálně efektivní spolupráci a na jaké ceny se připravit.

Jak sestavit brief pro tendr dlouhodobé spolupráce?

Detailně probereme vzorový brief a shrneme si oblasti, které si musíte ujasnit předem. Probereme, na co si dát pozor a jak vybrat ideálního dodavatele pro vaše potřeby.

Náklady se kterými jste možná nepočítali…

Když máte uzavřenou spolupráci s agenturou, vyřeší to všechny vaše problémy s onlinem? Na co se připravit, když potřebujete rozjet e-commerce naplno?

Jak mají vypadat reporty vašich dodavatelů?

Nastavíme spolu ideální podobu a frekvenci reportů od vašich dodavatelů pro jednotlivé disciplíny tak, abyste věděli, na jaké kritické varovné signály se zaměřit.

A to není všechno…

Od Hájedničky dostanete návrh kompetenční tabulky, která vám pomůže při sestavování vašeho týmu. Na základě našich zkušeností jsme pro vás připravili také vzor zadání tendru na výběr agentury a vzor briefu pro zadávání kampaní. Budete si moci zkontrolovat všechny své přístupy podle připraveného seznamu aplikací a nástrojů, které používáte v online prostředí. Dostanete také vzorové zadání pro výběr online manažera, SEO specialisty, PPC specialisty a copywritera včetně návodu na to, jak zhodnotit zpracování uchazečů, i když onlinu nerozumíte.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Startup

který začíná budovat marketing a chce to vzít za správný konec.

Zavedené firmy

kterým se nedaří poskládat ty správné lidi tak, aby vše fungovalo.

Majitelé firem

pro orientaci a správné očekávání na různých online pozicích.

Školením vás provede

Andrea Krejčí

Client Service Director

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Andrea Krejčí

Andrea vystudovala ekonomii a láska k číslům i byznysové uvažování se proplétají celým jejím životem. Pracovala v nadnárodní bankovní společnosti a velkou část pracovní kariéry věnovala i vlastnímu podnikání.

V Hájedničce působila už v letech 2015 až 2017. Z pozice Account Managera se starala o značky Avon, Vodafone, Allianz nebo Košík.cz. Na další dva roky zakotvila na straně klienta, když se starala o marketing B2B společnosti GUMEX. Tady projektově řídila spuštění nového webu.

Po dvou letech se vrátila „na místo činu“, a to na pozici Client Service Director. Jejím základním cílem je spokojenost klientů s perfektními službami Hájedničky.

Pro manažery

Praha 7

Školení: Jak vybudovat online tým ve firmě (pro manažery) + individuální konzultace


6 550 Kč bez DPH
7 926 Kč s DPH

Po vyplnění objednávky vám na e-mail pošleme zálohovou fakturu. Tu prosím včas zaplaťte. Až pak vám závazně zarezervujeme místo na školení a pošleme daňový doklad. Potřebujete vědět víc? Mrkněte na základní informace ke školením.

Informace ke školení

Co je v ceně certifikát, tištěné podklady, občerstvení, oběd
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek 10:00, konec 17:00
Potřebné znalosti základní
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 739 738 003 na příjmu Dana Šebestová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Termíny školení

29.09.2022 10:00 - 17:00 Objednat školení
01.11.2022 10:00 - 17:00 Objednat školení

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.