H1 logo
Do košíku 0
Andrea Krejčí

Školení: Jak vybudovat online tým ve firmě + individuální konzultace

Pro manažery

Nevíte, zda vám postačí externí freelancer, kdy je lepší sáhnout po agentuře anebo zda je potřeba mít někoho interního – a pokud ano, jaké specialisty volit do svého týmu? Na školení vám na tyto otázky odpovíme a pomůžeme vám uchopit online marketing ve vaší firmě. 

Objednat školení

 Proč se zúčastnit online školení?

Na školení vás budou čekat praktické informace, které vám pomohou k nastartování firemního onlinu a sestavení optimálního týmu. Nebudeme vás nudit teorií, ale naservírujeme vám praktické rady a vzory.

  • Jste start-up a spouštíte online?
  • Jste zavedená tradiční firma a chcete vstoupit do novodobého online světa naplno?
  • Potřebujete pomoci s výběrem lidí, aniž byste museli studovat detaily online disciplín?
  • Přemýšlíte, jak připravit brief pro agenturu a na co se zaměřit při vyhodnocování spolupráce?
     

To všechno spolu probere na školení. Nejprve zjistíte, jak si zmapovat aktuální stav svého onlinového počínání. Postupně vás provedeme projektovým řízením a poradíme, jak přistupovat k volbě specialistů a externích dodavatelů. V návaznosti na to probereme vše od zadávání práce včetně toho, jak má vypadat brief, až po vyhodnocení kvality výstupů a jak poznat, že je váš tým úspěšný.

NAVÍC

A abyste měli prostor pro individuální odladění nastavení procesů v praxi, po prezenční části školení má pro vás lektorka vyhrazené 2 hodiny, které můžete využít k libovolné individuální konzultaci prostřednictvím videokonference.

Co se na školení naučíte?

Jaké priority a checklist aktivit potřebujete, když chcete rozjet online?

S čím byste měli začít jakožto B2B, e‑shop nebo poptávkový web? Které aktivity přinesou největší užitek a do čeho se nepouštět, pokud máte omezené prostředky?

Jaké know-how potřebujete pokrýt?

V které oblasti je lepší externí dodavatel a kdy potřebujete vlastního zaměstnance? Dostanete příklady zadání úkolu při výběru zaměstnanců a probereme i kompetenční matici vašeho nového online týmu.

Na co si dát pozor v online světě?

Probereme seznam potřebných přístupů do systémů a aplikací. Na co nesmíte zapomenout při odchodu zaměstnance a jak zařídit, abyste vždy měli kontrolu nad svými online údaji.

Jak sestavit brief pro tendr dlouhodobé spolupráce?

Detailně probereme vzorový brief a shrneme si oblasti, které si musíte ujasnit předem. Probereme, na co si dát pozor a jak vybrat ideálního dodavatele pro vaše potřeby.

Jak postupovat při výběru dodavatele?

Na co si dát pozor při výběru dodavatele marketingových služeb. Co můžete udělat pro maximálně efektivní spolupráci a na jaké ceny se připravit.

Jak mají vypadat reporty vašich dodavatelů?

Nastavíme spolu ideální podobu a frekvenci reportů od vašich dodavatelů pro jednotlivé disciplíny tak, abyste věděli, na jaké kritické varovné signály se zaměřit.

A to není všechno…

Od Hájedničky dostanete návrh kompetenční tabulky, která vám pomůže při sestavování vašeho týmu. Na základě našich zkušeností jsme pro vás připravili také vzor zadání tendru na výběr agentury a vzor briefu pro zadávání kampaní. Budete si moci zkontrolovat všechny své přístupy podle připraveného seznamu aplikací a nástrojů, které používáte v online prostředí. Dostanete také vzorové zadání pro výběr online manažera, SEO specialisty, PPC specialisty a copywritera včetně návodu na to, jak zhodnotit zpracování uchazečů, i když onlinu nerozumíte.

Na školení nesmíte chybět, pokud jste:

Startup

…který začíná budovat marketing a chce to vzít za správný konec.

Majitel firmy

…pro orientaci a správné očekávání na různých online pozicích.

Zavedená firma

…které se nedaří poskládat ty správné lidi tak, aby vše fungovalo.

Školením vás provede

Andrea Krejčí

Client Service Director

Vše, co jste chtěli vědět o lektorovi, ale báli jste se zeptat

Andrea Krejčí

Andrea vystudovala ekonomii a láska k číslům i byznysové uvažování se proplétají celým jejím životem. Pracovala v nadnárodní bankovní společnosti a velkou část pracovní kariéry věnovala i vlastnímu podnikání.

V Hájedničce působila už v letech 2015 až 2017. Z pozice Account Managera se starala o značky Avon, Vodafone, Allianz nebo Košík.cz. Na další dva roky zakotvila na straně klienta, když se starala o marketing B2B společnosti GUMEX. Tady projektově řídila spuštění nového webu.

Po dvou letech se vrátila „na místo činu“, a to na pozici Client Service Director. Jejím základním cílem je spokojenost klientů s perfektními službami Hájedničky.

Pro manažery

Bubenská 1477/1, 170 00 Praha 7

Školení: Jak vybudovat online tým ve firmě + individuální konzultace


Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz

Informace ke školení

Co je v ceně certifikát, tištěné podklady, občerstvení, oběd
Počet účastníků maximálně 16
Rozsah školení začátek 10:00, konec 17:00
Potřebné znalosti základní
Vlastní počítač nutný

Slevy

10 % Opakované školení (do 6 měsíců)
20 % Stávající klienti H1.cz
40 % Studenti

Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.

Naše školení mají ideální míry 90–600–99

90 %

účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná

600+

lidí proškolíme každý rok

99 %

účastníků by doporučilo školení
ostatním

Koho už jsme proškolili

Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.