Nevíte, zda vám postačí externí freelancer, kdy je lepší sáhnout po agentuře anebo zda je potřeba mít někoho interního – a pokud ano, jaké specialisty volit do svého týmu? Na školení vám na tyto otázky odpovíme a pomůžeme vám uchopit online marketing ve vaší firmě.
Na školení vás budou čekat praktické informace, které vám pomohou k nastartování firemního onlinu a sestavení optimálního týmu. Nebudeme vás nudit teorií, ale naservírujeme vám praktické rady a vzory.
To všechno spolu probere na školení. Nejprve zjistíte, jak si zmapovat aktuální stav svého onlinového počínání. Postupně vás provedeme projektovým řízením a poradíme, jak přistupovat k volbě specialistů a externích dodavatelů. V návaznosti na to probereme vše od zadávání práce včetně toho, jak má vypadat brief, až po vyhodnocení kvality výstupů a jak poznat, že je váš tým úspěšný.
NAVÍC
A abyste měli prostor pro individuální odladění nastavení procesů v praxi, po prezenční části školení má pro vás lektorka vyhrazené 2 hodiny, které můžete využít k libovolné individuální konzultaci prostřednictvím videokonference.
S čím byste měli začít jakožto B2B, e‑shop nebo poptávkový web? Které aktivity přinesou největší užitek a do čeho se nepouštět, pokud máte omezené prostředky?
V které oblasti je lepší externí dodavatel a kdy potřebujete vlastního zaměstnance? Dostanete příklady zadání úkolu při výběru zaměstnanců a probereme i kompetenční matici vašeho nového online týmu.
Probereme seznam potřebných přístupů do systémů a aplikací. Na co nesmíte zapomenout při odchodu zaměstnance a jak zařídit, abyste vždy měli kontrolu nad svými online údaji.
Detailně probereme vzorový brief a shrneme si oblasti, které si musíte ujasnit předem. Probereme, na co si dát pozor a jak vybrat ideálního dodavatele pro vaše potřeby.
Na co si dát pozor při výběru dodavatele marketingových služeb. Co můžete udělat pro maximálně efektivní spolupráci a na jaké ceny se připravit.
Nastavíme spolu ideální podobu a frekvenci reportů od vašich dodavatelů pro jednotlivé disciplíny tak, abyste věděli, na jaké kritické varovné signály se zaměřit.
Od Hájedničky dostanete návrh kompetenční tabulky, která vám pomůže při sestavování vašeho týmu. Na základě našich zkušeností jsme pro vás připravili také vzor zadání tendru na výběr agentury a vzor briefu pro zadávání kampaní. Budete si moci zkontrolovat všechny své přístupy podle připraveného seznamu aplikací a nástrojů, které používáte v online prostředí. Dostanete také vzorové zadání pro výběr online manažera, SEO specialisty, PPC specialisty a copywritera včetně návodu na to, jak zhodnotit zpracování uchazečů, i když onlinu nerozumíte.
…který začíná budovat marketing a chce to vzít za správný konec.
…pro orientaci a správné očekávání na různých online pozicích.
…které se nedaří poskládat ty správné lidi tak, aby vše fungovalo.
Andrea Krejčí
Client Service Director
Andrea vystudovala ekonomii a láska k číslům i byznysové uvažování se proplétají celým jejím životem. Pracovala v nadnárodní bankovní společnosti a velkou část pracovní kariéry věnovala i vlastnímu podnikání.
V Hájedničce působila už v letech 2015 až 2017. Z pozice Account Managera se starala o značky Avon, Vodafone, Allianz nebo Košík.cz. Na další dva roky zakotvila na straně klienta, když se starala o marketing B2B společnosti GUMEX. Tady projektově řídila spuštění nového webu.
Po dvou letech se vrátila „na místo činu“, a to na pozici Client Service Director. Jejím základním cílem je spokojenost klientů s perfektními službami Hájedničky.
Toto školení nemá v současnosti vypsané žádné termíny, pokud máte zájem kontaktujte nás na e-mail skoleni@h1.cz
Co je v ceně | certifikát, tištěné podklady, občerstvení, oběd |
Počet účastníků | maximálně 16 |
Rozsah školení | začátek 10:00, konec 17:00 |
Potřebné znalosti | základní |
Vlastní počítač | nutný |
10 % | Opakované školení (do 6 měsíců) |
20 % | Stávající klienti H1.cz |
40 % | Studenti |
Potřebujete poradit? Od pondělí do pátku mezi 9:00 a 16:00 je na telefonním čísle 723 188 915 na příjmu Ivana Courtonová. Hájednička také umožňuje využití dotačních programů v rámci vzdělávacích aktivit.
účastníků označilo naše školení za
velmi přínosná
lidí proškolíme každý rok
účastníků by doporučilo školení
ostatním
Freelanceři, interní firemní týmy, lidé z agentur. Velké značky i zavedené rodinné podniky.
Tihle všichni prošli „školními“ lavicemi v Hájedničce.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.