Jak bys popsala svůj tým, Lucko?
Jsme malý, ale myslím, že velmi výkonný tým. Naši kancelář ostatní kolegové popisují jako „tu rohovou, kde to hezky voní“. Jsme tu čtyři holky, ale není to žádná řízená diskriminace. Prostě to tak vyšlo. Věřím, že si tady vzájemně rozumíme a dokážeme si vycházet vstříc jak po stránce pracovní a klientské, tak i po stránce lidské. Do našeho týmu sedne člověk, který nebude mít problém s námi vyrazit na pubkvíz, na vodu nebo na pivo, a člověk, který se nebere extrémně vážně a snese místy i černý a trochu drsnější humor.
Co je pro tebe důležité, když hledáš novou posilu do týmu?
Aby si to sedlo po lidské stránce. Vlastně náš nový kolega ani nemusí být senior, ale potřebuju v něm cítit chuť se učit, posouvat se, zlepšovat se. Co naopak úplně neocením, je situace, když z člověka cítím přístup typu „umím všechno a teď vám ukážu, jak se to dělá“.
Co můžeš nabídnout nováčkovi ty?
Krev, pot a slzy. (smích) Dělám si legraci. Teď vynechám benefity typu stravenky a firemní notebook. Myslím, že každému nováčkovi můžeme nabídnout maximální podporu. Ve chvíli, kdy je to junior, tak růst a spoustu zkušeností nabytých v krátkém čase. Na začátku to člověka může i zahltit, ale v tu chvíli nabídneme pomocnou ruku. A kdyby měl nastupovat seniornější člověk? Nechci, aby to znělo arogantně, ale myslím, že spoustě lidí, kteří sem nastupovali a považovali se za seniory, každodenní praxe ukázala, že mají nějaké mezery a místa, kde se ještě můžou hodně posouvat a růst. Každopádně seniornímu copywriterovi můžeme nabídnout rozhled do ostatních disciplín, jako je SEO, UX, analytika nebo PPC, a vhled do celého onlinu.