Verča se v oblasti online marketingu pohybuje již od roku 2017. To mimo jiné absolvovala Digisemestr, kde načerpala spoustu pro začátek kariéry cenných informací. Jako směr si vybrala placenou reklamu, která ji pořád baví a ráda se v této oblasti neustále vzdělává.
Od roku 2019 veřejně školí, stará se o interní vzdělávání nováčků v týmu a mentoruje externí týmy PPC specialistů. Mezi její klienty patřily, nebo patří například Amazon, Avon, EMP, Nakladatelství GRADA, RAJA – obalové materiály, Hello bank! innogy a další. Ať je klient malý nebo velký, Veronika všem věnuje tu nejlepší péči a záleží jí na tom, aby oblast placené reklamy dostatečně chápali – včetně všech přínosů i úskalí.
Ráda cestuje a ochutnává nová jídla. Odkojená je rockem a proto ráda zajde na koncert nebo letní fesťák. Ovšem nepohrdne ani jazzem nebo smyčcovým orchestrem.