H1 logo
Do košíku 0
Nikola Pleskotová
Hájedničkový tým

Nikola Ječmenová

Performance & Branding Specialist

Nikola je součástí Hájedničky od roku 2018, v prostředí online marketingu se ale pohybuje ještě o rok déle. Od plánování a strategického řízení kampaní na Google a v Skliku se postupně přesunula ke kampaním na sociálních sítích. Jako ryba ve vodě je nejen na Facebooku a Instagramu, pro klienty spouští reklamu i na LinkedInu a Twitteru. Při jejich nastavování ráda testuje různé možnosti, a tím postupně posouvá a vylepšuje výsledky kampaní. Právě variabilita nastavení, kdy je díky různým cílením, umístěním a volbou kreativy možné vytvořit jedinečnou reklamu s relevantním publikem, je to, co ji na sociálních sítích baví nejvíc. Je hrdou majitelkou Certifikace Facebook Blueprint (nejvyšší úroveň akreditace, kterou Facebook poskytuje a uznává).

Jejími hlavními klienty jsou Reportér magazín, Grafton nebo brandy společnosti Unilever (jako jsou Dove, Magnum, Grom nebo TRESemmé) 

Nikča se snaží přistupovat k věcem s nadhledem a optimismem, s čímž nejen jí pomáhá firemní maskot, její hafan Loki.