Nikola je součástí Hájedničky od roku 2018, v prostředí online marketingu se ale pohybuje ještě o rok déle. Od plánování a strategického řízení kampaní na Google a v Skliku se postupně přesunula ke kampaním na sociálních sítích. Jako ryba ve vodě je nejen na Facebooku a Instagramu, pro klienty spouští reklamu i na LinkedInu a Twitteru. Při jejich nastavování ráda testuje různé možnosti, a tím postupně posouvá a vylepšuje výsledky kampaní. Právě variabilita nastavení, kdy je díky různým cílením, umístěním a volbou kreativy možné vytvořit jedinečnou reklamu s relevantním publikem, je to, co ji na sociálních sítích baví nejvíc.
Jejími hlavními klienty jsou Reportér magazín, Grafton nebo brandy společnosti Unilever
(jako jsou Dove, Magnum, Grom nebo TRESemmé).
Nikča se snaží přistupovat k věcem s nadhledem a optimismem, s čímž nejen jí pomáhá
firemní maskot, její hafan Loki