Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Devátý CopyCamp proběhne 13. září a nabídne copywriterské řemeslo i soft skills

19. srpen 2018

Už devátý CopyCamp, konference od copywriterů (nejen) pro copywritery, proběhne 13. září v pražském kině Dlabačov. Účastníci se můžou těšit na 10 přednášek na hlavním pódiu a také na 3 prakticky zaměřené workshopy. A stejně jako v předchozích ročnících půjde o mix přednášek “o řemesle” a prezentací, které řeší i další aspekty práce copywritera.

Na jedné straně přednášky o tvorbě obsahu pro linkbuilding, o audio copy, o sociálních sítích nebo workshopy zaměřené na vyhodnocování obsahu a zlepšení CTR. Na straně druhé pak povídání o tom, jak se popasovat s textováním opravdu náročných témat, jak překonat tvůrčí krizi nebo jak se prodat (a za kolik).

Během devátého CopyCampu si na své přijdou jak praktici, tak ti, kteří se chtějí zlepšit v takzvaných “soft skills”. “Snažíme se v rámci programu nabídnout copywriterům víc než jen přednášky o řemesle,” říká Lucie Štěrbová z H1.cz, agentury, která Copycamp pořádá. “Do programu se snažíme zařadit to, co považujeme za přínosné. Vybíráme témata, která textaři často řeší a která je trápí.”

“Proto jsme zařadili třeba workshop Magdaleny Čevelové, který se týká cenotvorby a nacenění vlastní práce. Nebo přednášku Petra Jasinského, který školí komunikaci a (sebe)prezentování. Protože víme, že právě to jsou velmi často slabá místa copywriterů. A nejen jejich,” dodává Monika Kubešová z organizačního týmu.

Konkrétně se pak na podiu představí třeba Filip Kahoun, Dominik Liebezeit, oba z pořádající Hájedničky, Martin Brablec z Obsahové agentury, audiowriter Jan Vašíček, Zlata Jílková, Karel Komínek z Institutu politického marketingu, autor knížky Na plný koule Pavel Šíma nebo zakladatel projektu Čeština 2.0 Martin Kavka.   

Podrobný program a další informace najdete na www.copycamp.cz.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.