Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

H1.cz čekají změny

17. únor 2015

V březnu 2015 čeká největší českou internetovou agenturu H1.cz zásadní restrukturalizace. Nový CEO H1.cz Filip Kahoun s podporou vlastnické skupiny GroupM personálně obmění management i strukturu agentury. Cílem je zefektivnit fungování celé firmy a potvrdit pozici jedničky na trhu.

Od 1. 3. 2015 vstupuje v platnost nová organizační struktura H1.cz, kde bude místo dvanácti členů top managementu jen pět a počet oddělení se sníží na čtyři.

Radku Hartmanovou vystřídá ve vedení accountského týmu Veronika Rojkovičová, která dosud řídila oddělení UX a analytiky. Veronika začínala v H1.cz jako Account Manager a má tedy s klientským servisem bohaté zkušenosti.

Oddělení výkonnostní reklamy převzal už na začátku roku 2015 Michal Ročeň, který přišel do H1.cz z pojišťovny Generali, kde několik let řídil veškeré online aktivity pro český trh. Michalův pohled klienta je pro agenturu nesporným přínosem.

V čele nově spojených oddělení SEO a UX stane Vojtěch Mikula, který doposud zastával roli Strategisty v týmu UX a analytiky. Vojta se osvědčil jako skvělý konzultant, který dokáže být velmi empatický vůči byznysu klienta a navrhnout tak funkční řešení na míru.

Ve vedení marketingového týmu zůstává Pavlína Louženská, která bude nově řídit i (dosud chybějící) nabídku kreativních služeb H1.cz. Cílem je aplikovat technické know-how H1.cz a zapojit jej do originálního, lidsky srozumitelného příběhu s emocí a schopností zaujmout.

Celou firmu vede i nadále Filip Kahoun, který vystřídal v polovině loňského roku ve funkci tehdejšího ředitele agentury a jejího zakladatele Davida Špinara.

Filip Kahoun k chystaným změnám říká: “Když jsem nastupoval do Hájedničky, dal jsem si osobní závazek, že nebudu prvního půl roku dělat žádné radikální změny, ale zaměřím se na to, abych firmu nejdříve pochopil. Myslím, že fáze pozorování je za mnou a je na čase udělat změny, které ve mě zrály už delší dobu.” A na vysvětlenou dodává: “Mou střednědobou vizí je udělat ze současných pěti oddělení jednu firmu, a to jak na úrovni týmu, tak na úrovni produktů. V lepším propojení produktů vidím konkurenční výhodu naší agentury. V lepším propojení týmů vidím zase větší přidanou hodnotu pro klienty. Se změnou bylo třeba začít od hlavy a postavit malý, kompaktní tým manažerů, který bude fungovat jako jedna sehraná parta.”

Co říká na změny v H1.cz David Špinar, který firmu založil a téměř deset let ji úspěšně vedl? “Současné dění v H1.cz pozorně sleduji a probíhající změny považuji za smysluplné a ekonomicky prospěšné. Co se týče konkrétně změn v managementu, Filip má plné právo obklopit se lidmi, kterým věří. Osobně si myslím, že si svůj tým sestavil velmi dobře.”

Připravované změny vítá i lokální CEO GroupM Jiří Svoboda: “Věřím, že je to nejlepší cesta, kterou se může v tuto chvíli H1.cz vydat. Z pohledu vlastníka probíhající změny rozhodně podporujeme. Očekáváme posun zejména v efektivitě řízení firmy, která by se měla promítnout také v kvalitě servisu nejen vůči vlastním klientům, ale i směrem k agenturám GroupM.”

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.