Přejít k obsahu  Přejít k hlavnímu menu
Jednička v internetovém poradenství
a výkonnostním marketingu

Michal Ročeň se stal novým Performance Advertising Directorem H1.cz

01. leden 2015

Michal Ročeň od 1. ledna 2015 vystřídal v křesle Performance Advertising Director agentury na výkonnostní marketing H1.cz Soňu Petruželovou.

Posledních pět let sbíral Michal cenné zkušenosti v marketingu v oblasti pojišťovnictví, které získal nejdříve jako Online Marketing Manager, a následně jako šéf přímého prodeje v pojišťovně Generali.

Michal Ročeň je novým Performance Advertising Director

„Pracovat pro pojišťovnu Generali byla neocenitelná zkušenost, která mi poskytla mnoho užitečných vědomostí a dovedností v oblasti řízení přímých distribučních kanálů, zejména pak i online distribuce,“ hodnotí svou předchozí pozici Michal Ročeň a dodává: „S H1.cz jsem přicházel z pohledu klienta do pravidelného kontaktu několik posledních let a vždy jsem ji považoval za špičku trhu. Jsem velmi rád, že se pro mě H1.cz stane i součástí mého profesního života v momentě, kdy jsem se rozhodl k přechodu ze strany klienta na stranu agentury.“

Dříve Michal působil také ve společnosti NetTravel.cz, kde zastával pozici projektového manažera a SEO specialisty. Vystudoval marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. Ve svém volném čase se Michal nejraději věnuje fotografování, golfu a dobrému jídlu.

 

 

Soňa (Šebová) Petruželová vedla Performance Advertising tým H1.cz od roku 2012. Nyní odešla na mateřskou dovolenou.

Agentura H1.cz byla založena v roce 2005. Mezi současné klienty agentury patří Home Credit, Generali, Vodafone nebo Allegro Group. H1.cz je partnerskou agenturou Google a držitelem ocenění Internet Effectiveness Awards, WebTop100 nebo Česká cena za PR. Je považována za jedničku na trhu v oblasti výkonnostního marketingu.

Certifikáty a členství v odborných asociacích

Certifikovaná agentura Sklik Certifikovaná agentura Mergado

Všechny certifikáty

Uložit

Uložit

Uložit

Poznejte úspěšný příběh H1.cz

Za 10 let naší činnosti jsme se stali jedničkou na trhu, získali strategického partnera a nyní hodláme svou pozici upevnit i v rámci celoevropského trhu.

2005
Vzniká H1.cz
2008
Zakládáme firemní Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlašuje náš Twitter jako nejprofesionálnější profil v ČR
2010
Spravujeme největší útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojení firem Ataxo a H1.cz
2012
Spuštění nového webu H1.cz
2013
QUISMA a GroupM kupují Hájedničku
2014
CopyCampíme potřetí a stanujeme na IAC 2014

Zobrazit celý příběh H1.cz

Přihlaste se k odběru zpravodaje H1.cz

Odborné články a pozvánky na konference nebo školení, nové informace o lidech a nových projektech. Po registraci můžete stahovat naše mnohé publikace.

Přihlášením odběru souhlasím se zpracováním os. údajů dle zákona

Zavřít



Zavřít

Chcete si přečíst skvělý článek? Zajít na konferenci, kde přednáší (há)jendičky? A být v centru dění?

Registrujte se a sledujte aktuality ze světa online a výkonostního marketingu v našem Newsletteru.