H1 logo
Do košíku 0

Pojišťovnu Allianz od května v onlinu jistí agentura H1.cz

14. 7. 2019

Online marketingová agentura H1.cz vyhrála výběrové řízení pojišťovny Allianz na kompletní péči o placené kampaně i SEO aktivity. Spolupráci předcházela detailní vstupní analýza, ve které Hájednička zúročila své znalosti trhu a bohaté zkušenosti s prací se sezónností v kampaních.

„Za klíčové považujeme, že budeme pečovat jak o SEO, tak o PPC. Můžeme tak vyladit nejen každou vertikálu zvlášť, ale zároveň těžit i z jejich synergie. A zabránit kanibalizaci, tedy „vyžírání“ organické návštěvnosti placenými kampaněmi a zbytečnému plýtvání penězi klienta,“ říká Jan Krůza, account manažer H1.cz.

V PPC se agentura H1.cz zaměří na pokročilou práci se skripty a remarketingovými publiky. V rámci SEO pak bude zlepšovat především dohledatelnost produktů. Agenturní specialisté připraví i nové vstupní stránky a zaměří se na pokročilejší práci s obsahem. UX konzultanti prozkoumají konverzní cesty a navrhnou úpravy, díky kterým bude web přehlednější, přívětivější pro návštěvníky a tím pádem i konverznější.

„Na základě referenčních zkušeností a vyhodnocení nabídky tendru vnímáme H1 jako ideálního partnera k tak silné značce, jako je Allianz. Od partnerství si slibujeme rozvoj stávajících aktivit a výkonnou spolupráci s expertním týmem H1. Pevně věříme, že společným úsilím posuneme klientům pojišťovací online trh blíže a srozumitelněji,“ říká Ondřej Fronček, online marketing specialista Allianz a.s.Online marketingová agentura H1.cz vyhrála výběrové řízení pojišťovny Allianz na kompletní péči o placené kampaně i SEO aktivity. Spolupráci předcházela detailní vstupní analýza, ve které Hájednička zúročila své znalosti trhu a bohaté zkušenosti s prací se sezónností v kampaních.