H1 logo
Do košíku 0

Pojišťovnu Allianz v onlinu jistí agentura H1.cz

21. 11. 2019

H1.cz vyhrála výběrové řízení pojišťovny Allianz na kompletní péči o placené kampaně i SEO aktivity. Spolupráci předcházela detailní vstupní analýza, ve které Hájednička zúročila své znalosti trhu a bohaté zkušenosti s prací se sezónností v kampaních.

Za klíčové považujeme, že budeme pečovat jak o SEO, tak o PPC. Můžeme tak vyladit nejen každou vertikálu zvlášť, ale zároveň těžit i z jejich synergie. A zabránit kanibalizaci, tedy „vyžírání“ organické návštěvnosti placenými kampaněmi a zbytečnému plýtvání penězi klienta,“ říká Jan Krůza, account manažer H1.cz.

V PPC se agentura H1.cz zaměří na pokročilou práci se skripty a remarketingovými publiky. V rámci SEO pak bude zlepšovat především dohledatelnost produktů. Agenturní specialisté připraví i nové vstupní stránky a zaměří se na pokročilejší práci s obsahem. UX konzultanti prozkoumají konverzní cesty a navrhnou úpravy, díky kterým bude web přehlednější, přívětivější pro návštěvníky a tím pádem i konverznější.

Na základě referenčních zkušeností a vyhodnocení nabídky tendru vnímáme H1 jako ideálního partnera k tak silné značce, jako je právě Allianz. Od partnerství si slibujeme rozvoj stávajících aktivit a výkonnou spolupráci s expertním týmem H1.cz. Pevně věříme, že společným úsilím posuneme klientům pojišťovací online trh blíže a srozumitelněji,“ říká Ondřej Fronček, online marketing specialista Allianz.

 

V případě zájmu o bližší informace kontaktujte Moniku Kubešovou, marketingovou manažerku H1.cz – a to na e-mailu monika.kubesova@h1.cz nebo na telefonu +420 724 067 728. Sledovat dění v H1.cz můžete také prostřednictvím Facebooku, Twitteru a Instagramu.