Vybudovat si mezi zákazníky dobré jméno trvá mnoho let. Přijít o něj může být otázkou několika hodin. Stačí špatná recenze, nedorozumění, nevhodně komunikovaná omluva anebo „zaručeně informovaný“ názor internetového diskutéra, který mezi ostatními strhne hotovou lavinu. Co v takové situaci dělat a čemu se naopak vyhnout, abychom nepřilívali olej do ohně? Na květnové Poslední středě si ukážeme, jak profesionálně zvládnout krizovou komunikaci a komunikaci nepříjemných sdělení nejen na sociálních sítích.
Za Hájedničku se s vámi o své zkušenosti podělí PAVLA HLADEČKOVÁ, Online Marketing Consultant, a ONDŘEJ URBANEC, Performance & Branding Specialist. Komunikaci špatných zpráv a závažných informací představí PAVEL HRDINA z ČSOB. Večerem nás provede MARTINA TOMKOVÁ, hájedničková lektorka a copywriterka.
KDY: 29.5.2019 od 19:00
KDE: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, P5
REGISTRACE: https://na.h1.cz/PS_krizova_komunikace
(místo vám držíme grátis, přes registrace si jen hlídáme, kolik na večer připravit židlí :) )
Těšíme se na viděnou!
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.