Quo vadis, milý zákazníku? Podívejte se na web jeho očima a zmapujte si kompletní uživatelské cesty. Díky Customer Journey dokážete propojit offline a online prostředí do jednoho přehledného frameworku.
Přijďte na Poslední středu, kde budeme diskutovat o tom, k čemu je Customer Journey vhodná a jak z ní vyčíst ta správná data. Představíme si různé modely a zaměříme se také na to, jakým způsobem můžete vybrat vhodné kandidáty pro kvalitativní výzkum nebo jak jim klást ty správné otázky.
O své zkušenosti a zajímavé postřehy se podělí strategic planner digitální agentury Wunderman KATEŘINA DOLEŽALOVÁ a šéf obchodního oddělení v H1.cz PETR VEJRÁŽKA. Večerem nás provede digitální stratég H1.cz MARTIN KRUŽÍK.
KDY: 27.3.2019 od 18:00
KDE: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, P5
REGISTRACE: https://na.h1.cz/PS_customer_journey
(místo vám držíme grátis, přes registrace si jen hlídáme, kolik na večer připravit židlí :) )
Těšíme se na viděnou!
Napište nám a my se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.
My se vám ozveme zpět
Osobní údaje zpracováváme dle pravidel pro zpracování osobních údajů.
* Formulář se odešle jen v případě, že vyplníte všechna pole označená hvězdičkou.