Quo vadis, milý zákazníku? Podívejte se na web jeho očima a zmapujte si kompletní uživatelské cesty. Díky Customer Journey dokážete propojit offline a online prostředí do jednoho přehledného frameworku.
Přijďte na Poslední středu, kde budeme diskutovat o tom, k čemu je Customer Journey vhodná a jak z ní vyčíst ta správná data. Představíme si různé modely a zaměříme se také na to, jakým způsobem můžete vybrat vhodné kandidáty pro kvalitativní výzkum nebo jak jim klást ty správné otázky.
O své zkušenosti a zajímavé postřehy se podělí strategic planner digitální agentury Wunderman KATEŘINA DOLEŽALOVÁ a šéf obchodního oddělení v H1.cz PETR VEJRÁŽKA. Večerem nás provede digitální stratég H1.cz MARTIN KRUŽÍK.
KDY: 27.3.2019 od 18:00
KDE: Impact Hub Praha, Drtinova 557/10, P5
REGISTRACE: https://na.h1.cz/PS_customer_journey
(místo vám držíme grátis, přes registrace si jen hlídáme, kolik na večer připravit židlí :) )
Těšíme se na viděnou!
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den,
našemu formuláři připravujeme nový kabát, a proto jsou v tuto chvíli nefunkční.
Prosíme, pokud nás chcete kontaktovat, napište nám rovnou na info@h1.cz
Děkujeme za pochopení.