
Poslední středa
Poslední středa v měsíci je ideální čas potkat se s lidmi, které stejně jako vás zajímá online marketing, nejnovější trendy, povedené případovky… Dorazte na na naše pravidelná setkání zaslíbená všem, jejichž srdce tluče pro online.
Poslední středa
Chybí vám na české internetové scéně smysluplná diskuze? H1.cz nasytí váš hlad po informacích a veřejné rozpravě. Buďte v centru dění a pojďte každou poslední středu v měsíci diskutovat o aktuálních i kontroverzních tématech s těžkými váhami internetového marketingu.
Místo Posledních střed vás teď zveme na:
snídaně o digitálním marketingu CoffeeTalk
Předchozí témata:
- Květen 2020 – Chatboti nejen v HR kampaních
- Únor 2020 – Trendy a priority v online marketingu (nejen pro rok 2020)
- Říjen 2019 – Využijte plný potenciál feedů v PPC kampaních
- Září 2019 – Jak vytěžit informace, které máte o svých zákaznících
- Květen 2019 – Krizová komunikace v éře jedniček a nul
- Duben 2019 – Synergie webu a online marketingu v e‑commerce
- Březen 2019 – Customer journey aneb cesta k srdci vašich zákazníků
- Únor 2019 – Growth hacking aneb jak chytře oslovit masy
- Leden 2019 – Klíčová témata a trendy v online marketingu (nejen v roce 2019)
- Listopad 2018 – Cílová skupina jako alfa a omega vašeho marketingu
- Říjen 2018 – Online-marketing-friendly web. Jak na to?
- Září 2018 – Atribuční modelování: Téma pro filosofy, nebo matematiky?
- Květen 2018 – Smart social media aneb honba za lajky je pro laiky
- Duben 2018 – Data-driven business management
- Březen 2018 – Symbióza PPC a offlinové reklamy
- Únor 2018 – Nevyužitý potenciál onlinu v B2B
- Leden 2018 – GDPR v marketingu
- Listopad 2017 – SEO a analytika na javascriptových webech
- Říjen 2017 – Efektivní plánování online budgetu
- Září 2017 – Plánovaný vs. neplánovaný rebranding
- Srpen 2017 – Vášeň a úskalí startupů
- Červen 2017 – Dopad brandových kampaní na tržby
- Květen 2017 – Digitální PR
- Duben 2017 – HR kampaně v době onlinové
- Březen 2017 – Online storytelling
- Únor 2017 – Kanibalizace PPC a SEO
- Listopad 2016 – Data-driven marketing
- Říjen 2016 – Sofistikované kampaně na socsítích
- Září 2016 – Právo v sociálních sítích
- Červen 2016 – Obsahová síť AdWords vs. Sklik
- Květen 2016 – Analýza klíčových slov. Záznam: copy – SEO – UX – diskuze
- Duben 2016 – Promyšlený remarketing
- Březen 2016 – Óda na data
- Únor 2016 – Avinash 2.0 – STDC v praxi
- Leden 2016 – Programmatic nikdy nespí
- Květen 2015 – Analytika + Content = VSL (velmi slibné leady)
- Březen 2015 – O YouTube
- Únor 2015 – O Facebooku
- Říjen 2014 – O Vánocích
- Září 2014 – Content marketing
- Srpen 2014 – Oslevme to spolu
- Červenec 2014 – O penalizacích
- Červen 2014 – Programmatic Buying
- Květen 2014 – Customer Journey aneb poznejte svého zákazníka
- Duben 2014 – Jak vytvořit kampaň na sociálních sítích pro neziskovku?
- Březen 2014 – To nejlepší z CopyCampu
- Únor 2014 – Zbožové vyhledávače aneb Supermarkety 2.0
- Leden 2014 – Jak vyzrát na e‑mailing?
- Listopad 2013 – Jak prorazit na Slovensku?
- Říjen 2013 – Jak na eventy, konference a večírky?
- Září 2013 – Copywriting simulátor
- Srpen 2013 – Afilliate marketing
- Červenec 2013 – Marketing pro Start-upy
- Červen 2013 – Penguin 2.0
- Květen 2013 – Testování webu oční kamerou
- Duben 2013 – Design služeb
- Březen 2013 – Obsahová strategie
- Únor 2013 – RTB
- Leden 2013 – Webová analytika: Roman Appeltauer × Honza Tichý
- Listopad 2012 – Co přinesl rok 2012 v online marketingu
- Říjen 2012 – Marketing pro pojišťovny
- Září 2012 – „Onemanshow“ Petra Máry
- Srpen 2012 – Robert Štípek vs. Ondřej Krišica
- Červenec 2012 – František Fuka vs. Tomáš Vyskočil o filmech
- Červen 2012 – Vánoce a zakázaná témata – Jaroslav Háž a Václav Štrupl
- Duben 2012 – Marek Bačo vs. Matouš Petráň o proklientském přístupu
- Květen 2012 – Black tie nebo Black hat SEO? Pavel Ungr vs. Robert Němec
- Březen 2012 – Je SEO jen bezduchý linkbuilding (David Špinar)
- Únor 2010 – Lokální vyhledávání
- Leden 2010 – PPC reklama jako základ výkonnostního marketingu
- Listopad 2009 – Dopujeme konverzní schopnosti webu!
- Září 2009 – Podpora webu pomocí microsites
- Červen 2009 – Facebook jako prostor pro propagaci firmy
- Květen 2009 – Display reklama prostřednictvím obsahové sítě Google
- Duben 2009 – Black hat SEO
- Únor 2009 – Nové trendy v elektronickém obchodování na Poslední středě
- Leden 2009 – Nakupování zpětných odkazů a zápisů do katalogů
- Říjen 2008 – Zvyšování konverzního poměru
- Září 2008 – SEO pro marketéry
- Červen 2008 – Affiliate marketing
- Květen 2008 – E-mail marketing
- Duben 2008 – Důvěryhodnost webu
- Březen 2008 – Linkbuilding
- Únor 2008 – Pokročilé metody a moderní trendy PPC kampaní
- Leden 2008 – PPC reklama
O co jde?
Hájednička vás každou poslední středu v měsíci zve na přátelskou konfrontaci s těžkými váhami internetového marketingu, které budou diskutovat nad aktuálním a kontroverzním tématem. Této akce se v historii zúčastnili majitelé předních českých e‑shopů, známí webdesignéři a bloggeři i zástupci státní správy.
Přidejte se ke stolu
H1.cz již v minulosti stála za řadou zajímavých večerů, které měly patřičný úspěch. Povídali jsme si například o využití Facebooku pro propagaci, o optimalizacích pro vyhledávání a o dalších smysluplných tématech. A proto:
- Setkejte se se zajímavými lidmi také „offline“, třeba u skleničky vína.
- Poznejte aktuální témata a problémy online světa.
- Diskutujte s námi o tom, co vás zajímá.
Těšíme se na vás a vaše názory. Tak buďte v centru dění a pojďte s námi debatovat.