H1 logo
Do košíku 0

Reference

Co se nám povedlo na (Há)jedničku

 

To jsme jednou spustili kampaň… a klient nám za 2 hodiny volal, ať ji vypneme. Že nestíhá. A povedlo se nám toho mnohem víc. Podívejte se!

To jsou výsledky naší práce

Díky nám a naší práci jsou naši klienti vidět: Ve výsledcích vyhledávání, na Facebooku, ve správných médiích a občas i na pódiu během konferencí a předávání cen.

92 %

klientů by nás doporučilo dále

50 %

klientů s námi spolupracuje déle než 3 roky

100+

klientů obsloužíme každý rok

 

V oblasti online marketingu spolupracujeme s agentúrou H1.cz dlhodobo. Vždy sa vieme spoľahnúť na ich vysokú profesionalitu, inovátorský prístup ale predovšetkým špičkový tím odborníkov schopných plniť náročné úlohy. Čo ja osobne však oceňujem najviac je fakt, že mimo prekonávania stanovených cieľov si výborne rozumieme aj po ľudskej stránke a na stretnutie s H1čkármi sa vždy s celým tímom tešíme.

Dušan Salay

Online marketing manager, Nay.sk & Electro World

Vážíme si práce obsahového týmu H1 především proto, že jejich copywriteři mají velký přesah do SEO. Díky tomu jsou schopni vytvářet obsah, který je nejen čtivý, ale také vám opravdu zahýbe s organickou návštěvností.

Adam Kolinger

Digital Advertising Chapter Lead, Česká spořitelna​

Když jsem před 3 lety nastoupila do Kühne + Nagel Česká republika, onlinové aktivity tvořily jen 50 % všech našich B2B marketingových aktivit. V roce 2017, když jsme začali spolupracovat s H1.cz, jsme onlinu začali věnovat 80 % pozornosti. A během necelého roku spolupráce se nám společně podařilo zvýšit výkon kampaní o 60 % při snížení ceny za získání perspektivního kontaktu o 40 %. Spojit se v online marketingu s Hájedničkou, která se mezitím stala expertem na transport a logistiku, považuji za naše nejlepší rozhodnutí. Důkazem budiž rozvíjející se spolupráce s našimi evropskými pobočkami.

Lenka Křivancová

Marketing & Communications Manager, Kühne + Nagel Czech Republic

Se společností H1.cz pracujeme již mnoho let. Naše spolupráce se týká celého online prostředí. V Hájedničce máme kvalitní konzultanty, kteří nám pomáhají budovat náš business a zlepšovat vnímání naší značky na trhu. H1.cz má významný podíl na tom, že dnes o sobě můžeme hrdě říkat leader trhu se školními batohy.

Libor Chaloupka

e-commerce | marketing manager, Topgal

S agenturou H1.cz spolupracujeme již od roku 2011 a její práci si nemůžeme vynachválit. Za dva roky jsme pro náš český e-shop dokázali díky výborné spolupráci při PPC kampaních a SEO přivést mnoho nových zákazníků a zvýšit náš konverzní poměr webu. I přesto, že naším primárním zákazníkem jsou B2B partneři, jsme dokázali kampaně optimalizovat tak, že máme stále nové možnosti získávat nové zákazníky.

Tomáš Reichenauer

E-commerce Specialist, Rajapack

H1.cz s námi spolupracuje na budování značky Hello bank! od samého počátku. Společně jsme vytvářeli persony, koncept webu i návrh našich nových aplikací, vše v souladu s posledními trendy UX a s využitím best practices H1.cz z lokálního trhu. Hájednička nám také zastřešuje plánování veškerých online brandových i výkonnostních kampaní vč. celkového vyhodnocení. H1.cz nám prostě nabízí veškerou podporu pro tvorbu úspěšné online strategie moderní banky. :-)

Gabriela Pithartová

Brand & Customer Experience Director, BNP Paribas

S agenturou H1.cz jsme začali spolupracovat před 2 lety, kdy vyhrála výběrové řízení na realizaci našeho nově vznikajícího webového magazínu SIGNATURE. Od té doby jsme spolu ušli kus cesty. Začali jsme s drobnými projekty s optimalizací textů a v současné době pro naši společnost agentura H1.cz již zabezpečuje celý online marketing. Na spolupráci opravdu oceňuji celkový aktivní přístup ke klientovi a k jeho potřebám. A to vždy na velmi profesionální a současně přátelské úrovni.

Oľga Königová

marketing, RATHGEBER

Prvotní zadání propagace webu zvládla Hájednička na jedničku. Naše spolupráce se postupem času rozšířila a jsou nám k dispozici, kdykoliv potřebujeme pomoci. Od přístupu přes komunikaci až po vlastní řešení, vždy vše funguje na profesionální úrovni.

Simona Skrbková

ředitelka marketingu, Rigips

Jednotné nastavení webové analytiky našich webů v rámci střední Evropy ve spolupráci s H1.cz nám umožnilo získat komplexní přehled napříč zeměmi i jednotlivými typy webů. Hájednička nám dlouhodobě pomáhá nejen v rámci reportingu chování návštěvníků, ale i v managementu marketingových kódů v rámci našich kampaní, a zajišťuje tak konzistenci napříč jednotlivými spolupracujícími agenturami.

Kseniya Fedoryna

Marketing Manager, Tesco

Zdvojnásobili jsme konverze, aniž bychom do kampaní investovali více. A to díky smartbiddingové strategii.

Připravujeme obsah pro B2B magazín Signature a přibližujeme svět štítků a značení potenciálním budoucím klientům.

Naše strategie v rámci link buildingu a online PR klientovi přinesla mediální prostor v hodnotě 700 000 Kč zdarma.

Meziročně jsme HR kampaně zlevnili o 34 % za každý získaný kontakt a zároveň u nich navýšili míru prokliku o 28 %.

Stačil nám půlrok, abychom v RTB zvýšili počet asistovaných konverzí o 62 % a zároveň snížili cenu za proklik o 27 %.

Postarali jsme se o meziroční 60% nárůst výkonu kampaní a zároveň snížili cenu za lead o 40 %.

Nespíme ani o prázdninách: V srpnu jsme meziročně navýšili počet objednávek z placených kampaní o 100 %.

Každý rok se nám daří navyšovat tržby o desítky %, a to hlavně díky efektivním PPC kampaním.

Vyvinuli jsme znovupoužitelná řešení komplexního měření, které šetří čas a peníze na dalších projektech.

Meziročně jsme neplacenou návštěvnost navýšili o 35 % (1M sessions).