H1 logo
Do košíku 0

Reference

Co se nám povedlo na (Há)jedničku

 

To jsme jednou spustili kampaň… a klient nám za 2 hodiny volal, ať ji vypneme. Že nestíhá. A povedlo se nám toho mnohem víc. Podívejte se!

To jsou výsledky naší práce

Díky nám a naší práci jsou naši klienti vidět: Ve výsledcích vyhledávání, na Facebooku, ve správných médiích a občas i na pódiu během konferencí a předávání cen.

92 %

klientů by nás doporučilo dále

75 %

klientů s námi spolupracuje déle než 3 roky

999+

lidí proškolíme každý rok

 

Moc vám děkuji za letošní práci, nadstandardní výkon, profesionální a přitom lidský přístup i proaktivní komunikaci. Je za námi vidět obrovský kus práce!

Jakub Hora

Manažer online marketingu, CENTROPOL ENERGY

V oblasti online marketingu spolupracujeme s agentúrou H1.cz dlhodobo. Vždy sa vieme spoľahnúť na ich vysokú profesionalitu, inovátorský prístup ale predovšetkým špičkový tím odborníkov schopných plniť náročné úlohy. Čo ja osobne však oceňujem najviac je fakt, že mimo prekonávania stanovených cieľov si výborne rozumieme aj po ľudskej stránke a na stretnutie s H1čkármi sa vždy s celým tímom tešíme.

Dušan Salay

Online marketing manager, Nay.sk & Electro World

Vážíme si práce obsahového týmu H1 především proto, že jejich copywriteři mají velký přesah do SEO. Díky tomu jsou schopni vytvářet obsah, který je nejen čtivý, ale také vám opravdu zahýbe s organickou návštěvností.

Adam Kolinger

Digital Advertising Chapter Lead, Česká spořitelna​

Když jsem před 3 lety nastoupila do Kühne + Nagel Česká republika, onlinové aktivity tvořily jen 50 % všech našich B2B marketingových aktivit. V roce 2017, když jsme začali spolupracovat s H1.cz, jsme onlinu začali věnovat 80 % pozornosti. A během necelého roku spolupráce se nám společně podařilo zvýšit výkon kampaní o 60 % při snížení ceny za získání perspektivního kontaktu o 40 %. Spojit se v online marketingu s Hájedničkou, která se mezitím stala expertem na transport a logistiku, považuji za naše nejlepší rozhodnutí. Důkazem budiž rozvíjející se spolupráce s našimi evropskými pobočkami.

Lenka Křivancová

Marketing & Communications Manager, Kühne + Nagel Czech Republic

H1.cz s námi spolupracuje na budování značky Hello bank! od samého počátku. Společně jsme vytvářeli persony, koncept webu i návrh našich nových aplikací, vše v souladu s posledními trendy UX a s využitím best practices H1.cz z lokálního trhu. Hájednička nám také zastřešuje plánování veškerých online brandových i výkonnostních kampaní vč. celkového vyhodnocení. H1.cz nám prostě nabízí veškerou podporu pro tvorbu úspěšné online strategie moderní banky. :-)

Gabriela Pithartová

Brand & Customer Experience Director, BNP Paribas

S agenturou H1.cz jsme začali spolupracovat před 2 lety, kdy vyhrála výběrové řízení na realizaci našeho nově vznikajícího webového magazínu SIGNATURE. Od té doby jsme spolu ušli kus cesty. Začali jsme s drobnými projekty s optimalizací textů a v současné době pro naši společnost agentura H1.cz již zabezpečuje celý online marketing. Na spolupráci opravdu oceňuji celkový aktivní přístup ke klientovi a k jeho potřebám. A to vždy na velmi profesionální a současně přátelské úrovni.

Oľga Königová

marketing, RATHGEBER

Jednotné nastavení webové analytiky našich webů v rámci střední Evropy ve spolupráci s H1.cz nám umožnilo získat komplexní přehled napříč zeměmi i jednotlivými typy webů. Hájednička nám dlouhodobě pomáhá nejen v rámci reportingu chování návštěvníků, ale i v managementu marketingových kódů v rámci našich kampaní, a zajišťuje tak konzistenci napříč jednotlivými spolupracujícími agenturami.

Kseniya Fedoryna

CE Digital Media & Performance Marketing Manager, Tesco

Zdvojnásobili jsme konverze, aniž bychom do kampaní investovali více. A to díky smartbiddingové strategii.

Připravujeme obsah pro B2B magazín Signature a přibližujeme svět štítků a značení potenciálním budoucím klientům.

Naše strategie v rámci link buildingu a online PR klientovi přinesla mediální prostor v hodnotě 700 000 Kč zdarma.

Meziročně jsme HR kampaně zlevnili o 34 % za každý získaný kontakt a zároveň u nich navýšili míru prokliku o 28 %.

Stačil nám půlrok, abychom v RTB zvýšili počet asistovaných konverzí o 62 % a zároveň snížili cenu za proklik o 27 %.

Postarali jsme se o meziroční 60% nárůst výkonu kampaní a zároveň snížili cenu za lead o 40 %.

Nespíme ani o prázdninách: V srpnu jsme meziročně navýšili počet objednávek z placených kampaní o 100 %.

Každý rok se nám daří navyšovat tržby o desítky %, a to hlavně díky efektivním PPC kampaním.

Vyvinuli jsme znovupoužitelná řešení komplexního měření, které šetří čas a peníze na dalších projektech.

Meziročně jsme neplacenou návštěvnost navýšili o 35 % (1M sessions).