H1 logo
Do košíku 0

Reference

Co se nám povedlo na (Há)jedničku

 

To jsme jednou spustili kampaň… a klient nám za 2 hodiny volal, ať ji vypneme. Že nestíhá. A povedlo se nám toho mnohem víc. Podívejte se!

To jsou výsledky naší práce

Díky nám a naší práci jsou naši klienti vidět: Ve výsledcích vyhledávání, na Facebooku, ve správných médiích a občas i na pódiu během konferencí a předávání cen.

92 %

klientů by nás doporučilo dále

50 %

klientů s námi spolupracuje déle než 3 roky

100+

klientů obsloužíme každý rok

 

Když jsem před 3 lety nastoupila do Kühne + Nagel Česká republika, onlinové aktivity tvořily jen 50 % všech našich B2B marketingových aktivit. V roce 2017, když jsme začali spolupracovat s H1.cz, jsme onlinu začali věnovat 80 % pozornosti. A během necelého roku spolupráce se nám společně podařilo zvýšit výkon kampaní o 60 % při snížení ceny za získání perspektivního kontaktu o 40 %. Spojit se v online marketingu s Hájedničkou, která se mezitím stala expertem na transport a logistiku, považuji za naše nejlepší rozhodnutí. Důkazem budiž rozvíjející se spolupráce s našimi evropskými pobočkami.

Lenka Křivancová

Marketing & Communications Manager, Kühne + Nagel Czech Republic

Se společností H1.cz pracujeme již mnoho let. Naše spolupráce se týká celého online prostředí. V Hájedničce máme kvalitní konzultanty, kteří nám pomáhají budovat náš business a zlepšovat vnímání naší značky na trhu. H1.cz má významný podíl na tom, že dnes o sobě můžeme hrdě říkat leader trhu se školními batohy.

Libor Chaloupka

e-commerce | marketing manager, Topgal

S agenturou H1.cz spolupracujeme již od roku 2011 a její práci si nemůžeme vynachválit. Za dva roky jsme pro náš český e-shop dokázali díky výborné spolupráci při PPC kampaních a SEO přivést mnoho nových zákazníků a zvýšit náš konverzní poměr webu. I přesto, že naším primárním zákazníkem jsou B2B partneři, jsme dokázali kampaně optimalizovat tak, že máme stále nové možnosti získávat nové zákazníky.

Tomáš Reichenauer

E-commerce Specialist, Rajapack

H1.cz s námi spolupracuje na budování značky Hello bank! od samého počátku. Společně jsme vytvářeli persony, koncept webu i návrh našich nových aplikací, vše v souladu s posledními trendy UX a s využitím best practices H1.cz z lokálního trhu. Hájednička nám také zastřešuje plánování veškerých online brandových i výkonnostních kampaní vč. celkového vyhodnocení. H1.cz nám prostě nabízí veškerou podporu pro tvorbu úspěšné online strategie moderní banky. :-)

Gabriela Pithartová

Brand & Customer Experience Director, BNP Paribas

S agenturou H1.cz jsme začali spolupracovat před 2 lety, kdy vyhrála výběrové řízení na realizaci našeho nově vznikajícího webového magazínu SIGNATURE. Od té doby jsme spolu ušli kus cesty. Začali jsme s drobnými projekty s optimalizací textů a v současné době pro naši společnost agentura H1.cz již zabezpečuje celý online marketing. Na spolupráci opravdu oceňuji celkový aktivní přístup ke klientovi a k jeho potřebám. A to vždy na velmi profesionální a současně přátelské úrovni.

Oľga Königová

marketing, RATHGEBER

Prvotní zadání propagace webu zvládla Hájednička na jedničku. Naše spolupráce se postupem času rozšířila a jsou nám k dispozici, kdykoliv potřebujeme pomoci. Od přístupu přes komunikaci až po vlastní řešení, vždy vše funguje na profesionální úrovni.

Simona Skrbková

ředitelka marketingu, Rigips

Jednotné nastavení webové analytiky našich webů v rámci střední Evropy ve spolupráci s H1.cz nám umožnilo získat komplexní přehled napříč zeměmi i jednotlivými typy webů. Hájednička nám dlouhodobě pomáhá nejen v rámci reportingu chování návštěvníků, ale i v managementu marketingových kódů v rámci našich kampaní, a zajišťuje tak konzistenci napříč jednotlivými spolupracujícími agenturami.

Kseniya Fedoryna

Marketing Manager, Tesco

Zdvojnásobili jsme konverze, aniž bychom do kampaní investovali více. A to díky smartbiddingové strategii.

Díky této spolupráci rozumíme štítkům. A Rathgeber má díky nám natextovaný magazín Signature.

Připravili jsme linkbuildingovou strategii, která přinesla mediální prostor v hodnotě 700 000 Kč zdarma.

Meziročně jsme HR kampaně zlevnili o 34 % za každý získaný kontakt a zároveň u nich navýšili míru prokliku o 28 %.

Stačil nám půlrok, abychom v RTB zvýšili počet asistovaných konverzí o 62 % a zároveň snížili cenu za proklik o 27 %.

Postarali jsme se o meziroční 60% nárůst výkonu kampaní a zároveň snížili cenu za lead o 40 %.

Nespíme ani o prázdninách: V srpnu jsme meziročně navýšili počet objednávek z placených kampaní o 100 %.

Každý rok se nám daří navyšovat tržby o desítky %, a to hlavně díky efektivním PPC kampaním.

Vyvinuli jsme znovupoužitelná řešení komplexního měření, které šetří čas a peníze na dalších projektech.

Neplacenou návštěvnost jsme meziročně navýšili o 35 %.